Chapter 56

2.8K 278 57
                                    


Louisa's point of view.

Vysoká škola je pro spoustu mladých lidí tvrdým oříškem, proto se říká, že první ročník je vyřazovací. Obstojí jen ti, kteří na to skutečně mají. Dny plné přednášek, seminářů a cvičení jsou přípravou pro nadcházející letní a zimní semestr. Nejhorší jsou dlouhé noci, kdy se člověk snaží do hlavy nacpat co nejvíce informací, aby obstál u zkoušky a mohl pokračovat. Ovšem pokud si to lidé umějí dobře rozložit a budou se učit průběžně, usnadní jim to spoustu starostí a mezi takové patřím i já. Vždycky se přes rok pečlivě připravuju, dělám si poznámky, plním úkoly a ve volných chvílích se učím, abych se nemusela stresovat jako moje kamarádky Kylie a Celine. Poté jsou tu lidé jako Zayn, kteří mají štěstí a výškou se jim daří procházet jen na základě toho, že se naučí jednu otázku a tu si poté vytáhnou.

Ačkoliv jsem v Bronxu měla jiné starosti v období zkoušek, zvládla jsem je úspěšně a dokončila jsem první ročník managementu na vysoké škole. Nyní si můžu užívat zasloužené volno, které bude narušovat pouze práce v Rim Jobs. Se Stanem jsem se ovšem domluvila, že můžu začít až po víkendu, který si můžu užít jako odměnu.

Alespoň jsem si to myslela.

„Proč musíme jet k vodě zrovna s Malikovýma?" zeptám se otráveně a hodím malý černý batoh do kufru otcového Range Rovera. Opřu se rukou o jeho korbu a povzdechnu si. Zahledím se na matku, která se usmívá, zatímco skládá deky vedle mého batohu do kufru.

„Protože nás Javadd se Stephanií pozvali. Nehodilo by se, kdybychom odmítli," vysvětlí mi. Podívá se na mě a pohladí mě po tváři. „Neměla by ses mračit. Sotva jsi nás přes tu dobu, co žiješ v Bronxu, navštívila. Určitě tě nezabije, když s námi strávíš dva dny u jezera."

„Nezabije mě to s vámi... teda nevím, jak s otcem a Fynnem, ale se Zaynem mě to zabije určitě." Vložím si ruce v bok. Můj otec a ministr financí Javadd Malik jsou přáteli od vysoké školy. Už odmalička jsme s touto rodinou jezdili na výlety s tím, že tehdy mě Zayn neuvěřitelně otravoval a dělal mi zle. Nerada jsem s nimi někam chodila, protože mě tohle škádlení nebavilo, ještě když se spolčil s mým bratrem. Teď jsme sice starší, ale přítomnost Zayna mi stále není příjemná. Jako jeden z mála v Bronxu ví, kdo jsem. Stejně tak jako ví o tom, kdo je Fynn i můj otec. Sice si nejsem přímo jistá, proč drží moje tajemství, ale kvůli tomu mu musím být vděčná. A nedávno se o jeho přítomnosti v Bronxu dozvěděl rovněž Fynn, který se nestačil divit. Od střední školy měl Zayna za namachrovaného frajírka, který by do Bronxu nevlezl.

Mamka se zasměje a zakroutí nade mnou hlavou. „Říkám, že to tam ty dva dny zvládneš. Odpočineš si, trochu se opálíš, zaplaveš si a můžeme se podívat i po promenádě a ulovit tam pár zajímavých kousků jako za starých časů." Zvedne na mě dvakrát obočí a poté mě obejme. Sama ji objetí vrátím, ačkoliv se neusmívám.

Palomino Lake se nachází dvě hodiny cesty po dálnici jižně do New Jersey. Je to místo, kam jsme s rodiči jezdili snad skoro každé prázdniny, protože se při něm nachází vážně všechno. Průzračně modrá voda nabízí prostor pro plavání a pozorování různých rybek, které nebojácně plavou i kolem lidí. Břeh je posypaný pískem dovezeným speciálně až z Afriky. Nechybí ani promenáda, altánky, restaurace a samotný hotel, který svým vzhledem připomíná palác. Rozkládá se tam také golfové hřiště, jejichž členy jsou můj otec se Zaynovým. Doufala jsem, že by Kylie a Celine mohly jet s námi, ale obě holky ještě nedokončily zkouškové, a proto se musí celé dny učit.

Strávit dny sama se Zaynem a mým bratrem jsou doopravdy splněnými sny, pomyslím si ironicky a odtáhnu se od matky. Přejdu okolo auta a posadím se na kožené sedadlo za sedadlem řidiče. Na palubní desce bliká několik displejů, no já se věnuju tomu, co je na sedadle přede mnou. Najedu si na složku s filmy, abych se během cesty měla na co koukat. Zayn a jeho rodiče by se k nám měli připojit po cestě, protože šli ještě něco řešit do města.

Femme Fatale (Harry Styles, AU)Kde žijí příběhy. Začni objevovat