Obrovská dlaň se položí na Christianovo široké rameno. Pevně mu ho sevře a otočí si ho čelem k sobě. Trhne to se mnou, protože jsem celou dobu byla natlačená zády na Chrisovo břicho. Zalapám po dechu, jelikož se teď sama ocitám tváři v tvář tomu rozzlobenému výrazu. Pevně zatnuté pěsti a čelisti mě donutí pobaveně se usmát ve chvíli, kdy jeho plamenem ožehlé oči rozsvítí růžové světlo z reflektorů. Musím si zakrýt ústa, abych se nezačala hlasitě smát. Ano, síla alkoholu v mém oběhovém systému mě nutí dělat nevyzpytatelné věci.
„Zbláznil ses?!" zakřičí Chris směrem k němu. „To ti už dočista přeskočilo?!" I když se snaží, jeho hlas je zvonivý a veselý. Taky se to dá přisuzovat k alkoholu, který stačili vypít. Zamračím se, protože vidím, jak se náš narušitel napne. Nelíbí se mi, že ačkoliv má narozeniny ve stejný den, pořád si dokáže najít příležitost, aby mě vytočil nebo aby to jinak pokazil. Doufala jsem, že tenhle den zvládneme tím, že se navzájem nebudeme všímat, no Harry to evidentně nemůže vydržet a pořád bude otravovat.
„Co chceš, Harry?" zeptám se mírně podrážděně a nalepím se na jeho mladšího bratra. Obejmu jeho svalnatou paži oběma rukama. Zaujme mě to. Dlaněmi několikrát zmáčknu jeho biceps a kousnu se do rtu, když si uvědomím, jak pevné ruce to jsou. To by se mi líbilo, kdyby mě takové paže objímaly. Zachichotám se a zabořím do jeho kůže hlavu, přičemž koutkem oka pozoruju Harryho.
„Máme jasně stanovený pravidla, Christiane!" zavrčí a kompletně odignoruje mojí otázku. Obočí mi při jeho slovech vyletí nahoru. Sice se se mnou točí celá místnost, no vnímat ještě dokážu. Jaká mají stanovená pravidla? Snažím se nad tím přemýšlet, ale můj mozek je zpomalený. Doufám, že si neurčují něco takového, jako kdo kdy se mnou může a nemůže trávit čas. Nejsem žádný majetek, o který by se dva bratři měli dělit.
„Ty máš jasně stanovený pravidla," opraví ho Chris a vymámí se z mého sevření. Obmotá tu ruku okolo mých ramen a přitiskne si mě na sebe z boku. „Já jsem absolutně s těmi tvými šílenostmi nesouhlasil! A pokud dovolíš, tancujeme tady," odsekne mu a následně si mě natočí čelem k sobě. Všimnu si, že při tom aktu protáčí očima.
Chce mě chytit okolo pasu, ale trhne sebou dozadu, protože ho Harry chytí. Zavrávorá kvůli alkoholu a ožene se rukou, avšak Harry se mu úspěšně vyhne a na svého bratra se zamračí. Vloží si ruce v bok. Abych byla upřímná, i když jsem opilá, tlak v mém těle začíná stoupat nahoru. Rozčiluje mě, že to Styles starší začíná takto kazit. Místo, aby se bavil a oslavoval svoje narozeniny, snaží se oxidovat při mně a kazit mi celý večer. Začínám si už myslet, že to dělá doopravdy schválně.
Kvůli tomu, že jsem celkově zpomalená, nestačím reagovat na Harryho stisk. Natáhne se po mně, zavře moje zápěstí ve své dlaní a trhne mnou k sobě. Přitiskne si mě na svoje tělo. Zavrčím a dlaněmi se zapřu do jeho boku, abych se od něho vysvobodila. Přestává se mi to ale že sakra líbit.
„Co si to vůbec dovoluješ?!" vyprskne Harry po svém mladším bratrovi. „Vzpíráš se mi?! Nezapomínej na to, že jsem starší než ty a ty mě budeš poslouchat!"
„Nejseš můj fotr, abych to dělal!" zařve po něm zpátky Christian a chytí mě za zápěstí. Chce mě znovu přetáhnout k sobě, ale Harryho stisk se zesílí. Nepouští mě a naopak mě zase tlačí k sobě. Sprostě se tady o mě přetahují. Sama se jim snažím bránit, ale ve svém stavu nejsem příliš silná.
„Okamžitě mojí sestru pusťte!" zakřičí hluboký hlas mého bratra. Do Harryho prudce šťouchne jednou rukou a i Christiana ode mě oddělí. Chytí mě za ramena a podívá se mi do očí. „Seš v pořádku?" zeptá se.
ČTEŠ
Femme Fatale (Harry Styles, AU)
FanfictionNarodiť sa mi bolo dané.... Stretnúť ho mi bolo súdené.... Avšak stať sa výnimočným pojmom bolo moje prekliatie.... Byť výnimočnou v tomto meste sa mi nevyplatilo..... Boys are not famous in this story! Upozo...