Louisa 's point of view.
So širokým úsmevom na perách a rýchlo búšiacim srdcom sa opriem o zárubnu otvorenej garáže autoopravovne, v ktorej pracujem ako predavačka. Prehodím si lízatko z jednej strany úst do druhej a založím si ruky na hrudníku. Odolávam nutkaniu zahryznúť si do spodnej pery, pretože kútikom oka vidím, ako ma Stan pozoruje. Vidím na jeho čele vrásky, pretože je jeho obočie pozdvihnuté. Nemala by som tu byť, mala by som byť v obchode za kasou a čakať na zákazníkov, ktorých v túto dennú hodinu takmer niet. Poprosila som však kolegu, aby to na chvíľu zobral za mňa, no a preto som tu.
„Ešte trochu to povoľ," povie Harryho hlboký prísny hlas, keď koriguje spolupracovníka sediaceho v odťahovom vozidle, aby spustil na zem rampu z korby, na ktorej je postavené nabúrané auto. Akonáhle je dole, Harry vylezie hore a kľakne si na zem. Prstami prejde po zadnom nárazníku až k tomu bočnému a následne sa presunie k zošrotovanej prednej časti. Jednu ruku si založí cez hrudník a premasíruje si bradu. Zamračí sa a na čele mu vyskočí žilka. Nahé ramenové svaly má napnuté. Má na sebe len šedé zašpinené tričko a modré montérky. „Toto bude skurvený kus práce. Čo robil?"
„Robila," opraví ho Marcus, vodič toho odťahového vozidla. V rukách drží akýsi popísaný papier. „Ženská čumela na križovatke do mobilu a nezastavila na červenú. Nabrala to rovno do prechádzajúceho Mercedesu, ale ten chlapík si objednal vlastnú službu. Nesúhlasil s tým, aby sme to priviezli sem."
„Klasika. Prečo by si pracháči nechával auto opravovať v Bronxe, že?" prenesie Harry ironickú poznámku a papiere si od Marcusa vezme. „Kde je tá ženská?"
„V nemocnici. Slušne sa udrela do hlavy, ale nič vážne. Zajtra by ju mali pustiť, takže sa tu zastaví."
Harry prikývne, z vrecka montérok vytiahne pero a papiere podpíše. Následne si prehrabne svoje spotené vlasy a ruky si premasíruje. Jeho oči sa potom zdvihnú, aby sa pozrel na mňa. Akonáhle sa stretnem s jeho pohľadom, cítim, ako mi do hlavy stúpa krv. Musím okamžite sklopiť pohľad k zemi, aby som sa nezačala červenať ešte viac, keď si spomeniem na včerajšiu noc. Zachvejem sa a v podbrušku ma pošteklí vzrušenie. Nemôžem uveriť tomu, že sme na to s Harrym skutočne tak vleteli. Ani neviem, ako sa to stalo. V jednej chvíli som riešila konflikt medzi Christianom a Harrym v bare a v tej druhej som ležala nahá v posteli s Harrym a odovzdávala mu svoje panenstvo. Pobavene sa nad tým usmejem, keď si spomeniem na jeho tvár stiahnutú v slastnom kŕči. Páčilo sa mi čo s ním robím a nemôžem sa dočkať, až si dáme spoločne ďalšie kolo. Lizatko si vytiahnem z úst a zdvihnem zrak, aby som zistila, že Harry je už nohami pevne na zemi a čaká, až auto zvezú dole. Díva sa však stále mojim smerom. Bez toho aby som sa ovládala, pootvorím svoje ústa a začnem si to lizatko opatrne strkať späť do úst. Dávam si záležať na tom, aby to vyzeralo presne tak, ako to vyzerať má. Cielene ho provokujem, pretože som zistila, že sa mi páči, ako po mne túži.
Chcem si lízatko znovu z úst vytiahnuť, keď sa vedľa mňa ozve rana. S hlasným buchnutím dopadne na zem krabica plná náhradných súčiastok do auta. Vyľakane sebou netrhnem iba ja, ale aj Stan. Pozriem sa tým smerom a stuhnem na mieste. Christianove široké ramená sú výhražne napnuté. Vždy dokonale načesané vlasy dohora má dnes rozstrapatené. Pod jeho očami sú čierne kruhy. Jeho zelené oči sú plné zlosti. Hľadia na mňa a následne sa pozrie na svojho staršieho brata, ktorý stojí v pozore. Dlho si povzdychnem. Hneď na to sa pokúsim vykúzliť na svojej tvári úsmev. To posledné, čo skutočne chcem, je byť s Christianom za zlé.
„Ahoj," pozdravím ho slušne. Nevedela som, že má dnes službu s nami, no je mi jasné, že musí figurovať ako záskok, inak by tu nebol.
„Tú sú tie súčiastky, čo si chcel," povie, nie však mojím smerom, ale Stanovým.
ČTEŠ
Femme Fatale (Harry Styles, AU)
FanficNarodiť sa mi bolo dané.... Stretnúť ho mi bolo súdené.... Avšak stať sa výnimočným pojmom bolo moje prekliatie.... Byť výnimočnou v tomto meste sa mi nevyplatilo..... Boys are not famous in this story! Upozo...