Chapter 22

2.5K 279 47
                                    


Nobody's point of view.

Do nynějšího Bronxu se dá dostat pouze jedinými třemi způsoby. Pokud má člověk dostatečný důvod domáhat se do tohoto násilného prostředí, stačí mu, když se zastaví na hraniční kontrole Connecticutu s Broxem. Jestliže má dost kuráže a hlavně plavecké zkušenosti, může na tento obvod, jenž jako jediný neleží na ostrově, doplavat přes několik různých řek. No, pokud si život nechce nikterak komplikovat, vezme to tou nejjednoduší cestou, kterou chodí skoro všichni. Dříve byl Bronx s Manhattanem propojen několika kamennými mosty a tunely. Ze všech těchto míst zbyly přístupné však už jen dva mosty, aby se kontroloval příchod lidí z Bronxu do hlavního obvodu celého státu New York Pennsylvánie. Jeden v nejsevernějším bodu Manhattanu, který vede přes Inwood Hill Park, a druhý pojmenovaný jako hlavní tepna Bronxu - na Třetí Avenue, jenž je lidmi hojně vyžíván.

„Vážně si myslíš, že je tohle dobrý nápad?" Brunetka si symbolicky poposedne, aby se položila hlouběji do sedadla z kraví kůže. Jednu ruku zvedne a chytí se pevněji za svůj pás. Druhou přesune na stehno řidiče a zmáčkne ho. Zhluboka se nadechne a nasucho polkne. Snaží se tak zbavit knedlíku, jenž ji uvíznul v hrdle. Podívá se ven z okna a všimne si kontrastu mezi Bronxem a Manhattanem. Zatímco je Manhattan rozsvícený jako vánoční stromeček, v Bronxu vládne temnota. Poblikující lampy nemají takový dosah, aby rozsvítily ulice, a většina lidí tady nemá na to, aby si zaplatili elektřinu.

Červený naleštěný Mercedes zastaví na konci mostu. Řidič musí stále držet brzdu, aby mu auto na ledu nikam nesjíždělo. Položí dlaň na ruku své spolujezdkyně a natočí na ni hlavu. Doširoka se usměje a její ruku si přesune blíže ke svému rozkroku. Nad hlavami se jim tyčí železná brána s nápisem BRONX.

„Zlato, řekli jsme si přece, že si společně zapícháme na každém možném i nemožném místě," odpoví na její otázku a mlaskne vzrušeně. „Tebe to neláká? Šukat v temné uličce s pocitem, že nás tam kdokoliv může nachytat? To nebezpečí se přece rovná vzrušení, co, kotě?" Její ruku si plně přesune na rozkrok a zhluboka se nadechne. Štíhlé prsty mu ho nekompromisně sevřou a přes džínovinu jej začnou pomaličku hladit.

„Já přece neříkám, že to nechci, Toby." Brunetka se na něho podívá a vpije se mu čokoládovýma očima hluboko do těch jeho, přičemž mu nepřestává hladit rozkrok. Ona sama pociťuje vzrušení z toho adrenalinu, které ji tady čeká. „Jenom události těch posledních dní mě nutí pochybovat. To je všecko."

„Nebudeš mi přece vykládat, že se bojíš, Riley." Mladík šlápne znovu na plyn a drahým vozem se rozjede do jádra chudého velkoměsta. Kouše se do rtu a musí bojovat se svými smysly, aby je v té tmě udržel jasné, když mu Riley způsobuje dobře. Nepřestává ho hladit a nutí jeho rozkrok chtít se protlačit ven z kalhot. Jediné silné osvětlení plaje právě z předních světel Mercedesu. Ztuhne a usměje se, jelikož jeho společnice mu zip rozepne a svou vlažnou rukou vklouzne k jeho boxerkám.

„Myslím, že dál nedojedu," vydechne a zabočí do první uličky, na kterou se jim naskytne pohled. Je to slepá ulice olemovaná ze všech tří stran pevnými cihlovými zdmi. Pár metrů nad nimi začínají první okna, ze kterých jsou spuštěné prádelní šňůry do oken protějších. Nevisí však na nich zhola nic, protože je venku zima. V plném schování jim však brání rozbitá popelnice uprostřed uličky. Kolem sebe mají jen několik desítek centimetrů místa, takže se dveře budou otevírat obtížně.

„Tohle bude vzrušující," okomentuje Riley. Odepne si pás a na sedačku si klekne, čelem k Tobymu. Ten si taktéž pás rozepne, vypne motor a na sedadle se mírně posune dozadu. Nadzvedne svůj zadek, aby se vysvobodil z kalhot a rovnou si je stáhne dolů až ke kotníkům i s boxerkami.

Femme Fatale (Harry Styles, AU)Kde žijí příběhy. Začni objevovat