Christian's point of view.Búrlivé hulákanie naráža do mojich ušných bubienkov. Časť štvrte sa dozvedela o závode medzi Tarunom a Louisou a presťahovala sa na štartovaciu čiaru. Ľudia stoja na chodníkoch po oboch stranách a naťahujú krky, aby videli, kto sa ako prvý vráti späť. V rukách zvierajú svoje staré telefóny so zlými foťákmi, aby si víťaza mohli odfotiť. Rovnako ako môj brat, nie som príliš nadšený, že sa Louisa do tohto závodu pustila. Hoci je ulica riadne osvetlená, stále je to tu v noci nebezpečné. Vzhľadom k nízkej aktivite policajtov si tu každý pod rúškom tmy jazdí ako chce. Louisa nie je tak skúsená pouličná pretekárka, aby sa do tohto púšťala. Mám taký pocit, že zaváhala, kým sa do toho Harry nevložil. Zakázal jej to a čo urobila Louisa? Samozrejme, že mu vzdorovala.
Netrpezlivo si vložím ruku do vrecka svojich nohavíc a napijem sa z červeného kelímku. Chuť lacného piva sa rozprestrie po mojom jazyku a zaútočí na moje chuťové poháriky. Prehltnem a vydýchnem. Len na chvíľu ma to uspokojí, no nervozitu to nezaženie. Prešľapujem na mieste a sám natiahnem krk.
„Môžeš s tým láskavo prestať?!"
Strhnem sa. Prestanem sledovať cestu a pozriem sa na svojho brata vedľa seba. Mračí sa a ruky má zatnuté v päste. Už v nich nemá ani pivo.
„Nemôžem si pomôcť," zareagujem na neho. „Som nervózny." Pozriem sa na hodinky na svojom telefóne a povzdychnem si. Nemali sme toto nikdy dovoliť. Tarun je príliš silný súper a pre víťazstvo si ide aj cez mŕtvoly. Ak by Louisa narazila, určite by nezastavil. Pozdĺž cesty nie sú ani rozostavení ľudia, aby dávali pozor na priebeh pretekov. Je to len medzi ňou a Tarunom. Premasírujem si bradu.
„Tiež si to nemusel pokaziť," vyčítam mu.
„Ja som to pokazil ?!" naštve sa. Jeho svaly sa napnú v ramenách. Od tej doby, čo je Louisa v meste, je výbušnejší. Z nejakého neznámeho dôvodu sa prestáva ovládať pri banálnych situáciách. Bol to vždy nervák, ale teraz mu praskajú nervy aj z úplných maličkostí.
„Rýpal si do nej," pripomeniem mu. „Zakázal si jej to. To si vážne tak blbý, že si si myslel, že ťa poslúchne? Urobí všetko pre to, aby ťa naštvala. "
„Tak je hlúpa ona, nie ja."
„Tebe to vôbec nedochádza, Harry!"
„Prestaňte sa hádať!" vloží sa do toho Tara. „Týmito dohadmi ničomu nepomôžete. Louisa sa rozhodla sama, tak láskavo prestaňte znervózňovať svoje okolie."
„Christian si začal," odfrkne si Harry a založí si ruky na hrudníku.
„Si ako malý," zakrútim nad ním hlavou. „Nečudujem sa, že si ľudia myslia, že som starší od teba."
Harryho ďalšie poznámky preruší hlasný motor VS od jedného z Nissanov. Rýchlo obrátim hlavu, aby som videl na prichádzajúce vozidlo. Srdce sa mi rozbúcha, akonáhle uzriem striebornú metalízu. Oči rozšírim a následne cítim zvieravý pocit v žalúdku aj v hrudi. Vracajúce sa auto je to, ktoré šoféruje Tarun, nie Louisa. Postavím sa na špičky, aby som videl za neho, ale Louisu nikde nevidím.
„Čo má toto znamenať ?!" začujem vedľa seba znovu Harryho.
Aby Tarun svojmu príchodu dodal efekt, trhne prudko volantom a dupne na brzdu. Auto prejde štartovacou čiarou bokom a zastaví sa. Spod jeho zadných pneumatík vychádza oblak dymu. Zanechajú za sebou čiernu brzdnú stopu. Ind otvorí dvere a vylezie von. Dav sa zblázni a začne hlasno pokrikovať a tlieskať. Ak by Louisa došla do cieľa, mala by predsa prísť s ním, nie? Šrotuje mi to hlavou.
ČTEŠ
Femme Fatale (Harry Styles, AU)
ФанфикNarodiť sa mi bolo dané.... Stretnúť ho mi bolo súdené.... Avšak stať sa výnimočným pojmom bolo moje prekliatie.... Byť výnimočnou v tomto meste sa mi nevyplatilo..... Boys are not famous in this story! Upozo...