Chapter 37

2.5K 291 69
                                    


Nepríjemné ticho pri stole vyrušujú tóny španielskych pesničiek. Prestanem sa rozhliadať okolo seba po ľuďoch a pozriem sa na svojho trýzniteľa. Človeka, ktorý ma v tomto hostinci doslova uväznil. Nemám potuchy, kde to sme, ale je mi jasné, že bez auta sa rozhodne nedostanem domov. Preto budem musieť trpieť všetko, čo si zmyslí. Harry sa pozerá do svojho telefónu. Podľa jeho štýlu sedenia musí mať pod stolom roztiahnuté nohy. Druhou rukou sa opiera o stehno. Jeho zelené oči starostlivo skenujú displej.

„Myslím, že by si sa mala uvoľniť."

Trhnem svojim telom, akonáhle prehovorí. Pod nosom zavrčím a sklopím pohľad. Ruky mám stále uložené v lone a hrám sa s vlastnými prstami. Cítim napätosť svojich svalov v ramenách.

„Som uvoľnená," odseknem pevným hlasom. Zdvihnem hlavu a zadívam sa na neho. Tentoraz už nezíza do telefónu, ale pozerá na mňa s pobaveným úsmevom.

„Asi tak ako moje nohavice," prenesie. Odfrknem si, pretože počujem jeho iróniu. Jeho čierne nohavice obopínajú jeho telo natesno.

„Harry, čo odo mňa vlastne chceš?" spýtam sa ho a lakťami sa opriem o stôl. „V podstate si ma uniesol. Držíš ma v nejakej krčme proti mojej vôli a čo čakáš? Že tí budem vďačná a budem sa usmievať?"

„Ja som ťa ... neuniesol," oponuje mi. „Vzal som ťa na taký malý výlet. Naješ sa, zatancuješ si, popočúvaš si kvalitnú španielsku hudbu a ešte sa vyspíš zadarmo."

„Toto všetko by som mohla robiť aj doma."

Harry pretočí očami. Vypne telefón a vloží si ho do vrecka od nohavíc. Svaly na rukách sa mu napnú, akonáhle sa oprie o stôl. Ruky si prekríži, aby jeho svaly ešte viac vynikli. Od kožených náramkov až k ramenám sa mu tiahnu napumpované žily ako by práve posilňoval.

„Mala by si sa uvoľniť. Zbytočne si stresom sťažuješ život. Tomu, čo práve teraz prežívame, sa hovorí dobrodružstvo a adrenalín ..." žmurkne na mňa. Znovu si odfrknem a opriem sa pohodlnejšie o operadlo sedačky. Založím si ruky na hrudníku a urazene odvrátim hlavu. Ten človek vážne čaká, že sa s ním po tom všetkom budem baviť. Škrtil ma a teraz máme robiť, že sa nič nestalo? Len tak to zmiesť zo stola? Ani omylom.

Chcem mu jeho činy pripomenúť, ale vyruší nás Taylor so svojím žiariacim úsmevom na perách.

„Mám tu pre vás tú objednávku, zlatíčka," povie a položí predo mňa a pred Harryho obrovské drevené podnosy. Prekvapene zamrkám, pretože toto nemám v žiadnom prípade šancu zjesť. Na tácke mám položené dva taniere, jeden veľký a druhý malý. Na tom veľkom sú dva obrovské presmažené hamburgery, z ktorých preteká mäso a zelenina. Vidím hrany žiarivo zeleného šalátu a červených paradajok. Taktiež nechýba plátok syra. Na menšom tanieri sú na kôpke nahádzané po domácky usmažené hranolky. Je to tak mastné, že sa mi pretočí žalúdok, keď si predstavím, ako ťažko mi z toho bude. Po tomto mám ísť akože tancovať? Vážne? Na dreve sú položené príbory a niekoľko vrecúšok s rôznymi druhmi omáčok a majonézou. K tomu všetkému tu máme litrovú fľašu alkoholického piva. Harry si vezme od Taylor otvárač a zloží nám zátky z fliaš.

„Ďakujeme, Taylor," usmeje sa na ňu a potom žmurkne na mňa. „Prajem dobrú chuť, Louisa," popraje, vezme si hamburger do ruky a zahryzne sa do neho. Vidím, ako mu kečup vytečie z druhej strany na tanier. Uletí mi smiech, ktorý sa ani nesnažím nejako zamaskovať. Harry mi ihneď venuje pohľad s nadvihnutým obočím.

„Čo je ti smiešne? Ty to budeš mať tiež všade Louisa. To je podstata jedenia tohto nezdravého jedla,"  povie  a znova sa do hamburgeru zahryzne. Požuje a vloží si do úst niekoľko hranoliek.  Venuje mi pohľad, ktorý značí, že je zvedavý ako si budem počínať ja.

Femme Fatale (Harry Styles, AU)Kde žijí příběhy. Začni objevovat