Bölüm 8

3.1K 191 20
                                    

Gömleğimin düğmeleri tamamen açıktı. Leon' un üzerinde sadece nereden bulduğunu bilmediğim pembe, ön tarafı tamamen dantelli bir jockstrap vardı. Bedenime dokunuyor, öpüyor, yalıyor, emiyordu.

-"Leon... Yapma."

Kendi azgınlığı yetmiyormuş gibi beni de azdırmıştı. Nefes alışlarım boğa soluyuşlarına dönmüştü. En kötüsü de bağlı olmaktı. Yavaş yavaş usul usul bana dokunurken kuduruyordum. Yavaşça pantolonumu çözüp dizlerime kadar çekti. Elini donuma atıp, donumun üzerinden aletimi okşadı. Sonra yavaşça aletimi çıkardı. Gözlerimin içine bakarak ucunu öptü. Diliyle daireler çizdi. Boydan boya yaladı. Bir türlü ağzına almıyor oynuyordu.

-"Leon..." Kıvranıyordum. İpleri zorladıkça bileklerim daha çok acıyordu. "Çöz beni... Seks yapacaksak çöz beni"

-"Mmhh... Olmaz"

Donumu dişlerinin arasına sıkıştırıp çekerek aşağı indirdi. Elleri bacaklarımda gezdi ve nihayet aletimi ağzına aldı. Hayalarımı okşayarak git gel yapıyordu. Ellerimi bir kurtarabilsem, saçlarımı okşamak istiyordum.

-"Leon..."

Bana cevap bile vermiyordu. Keyfine göre git gel yaptı. Kasıklarımı, bacaklarımı öptü. Titremeye başlamıştım. Üzerime çıkıp oturdu. Yüzüme bakarak parmaklarını yalayıp elini arkasına attı. Diğer eli aletimdeydi ve hala oynuyordu. Biraz sonra hafifçe kalçasını kaldırdı ve aletimi kendine dayadı. Kasıldım. Yumuşak tenini hissetmek eşsizdi. Sıcacık içiyle buluşurken gözlerimi kapattım. Sadece hissetmek istiyordum. Madem dokunamıyordum, o zaman bende hissetmeye odaklanırdım.

-"Ah... Mmh"

Leon' un tatlı iniltisi ile gözlerimi açtım. Ellerini karnıma yasladı ve yavaşça kendini hareket ettirmeye başladı.

-"Evet..." diye fısıldadım. "Çok lezzetli..."

Gülümsedi ve dudaklarıma eğildi. Öpüşü tutkuluydu. O sıcacık teniyle beni kavrarken dudaklarıyla buluşmak lezizdi. O benim en sevdiğim şekerlememdi.

Bir süre sonra tahammülü azalmıştı ve hızla zıplamaya başlamıştı. Delicesine inliyordu. Bir türlü gelemiyordum. Canım yanmaya başlamıştı. Dakikalardır odaklanmaya çalışıyordum ama bir türlü gelemiyordum. Leon son zıplayışında sertçe üzerime oturdu ve yüzüme eğildi. Nefes nefeseydi. Saçlarımı okşayarak fısıldadı.

-"Sen de gelemiyorsun değil mi?"

-"Hayır. Lütfen çöz beni... Sonra istersen yeniden bağla. Ama şimdi çöz. Çöz ki sana dokunabileyim."

-"Gervase..."

Dudaklarıma tutkuyla kapandı. Sonra üzerimden kalkıp ipleri çözdü. Kollarım müthiş ağrıyordu. Gerilmekten göğüs kafesim bile ağrıyordu. Acımı fark edip kaslarımı benim için ovmaya başladı. Geriye çekilip yatağın başlığına yaslandım. Yeniden kucağıma çıktı. Aletime oturdu. Elimi tokasına atıp saçlarını serbest bıraktım. Kafasını sallayarak saçlarını dağıttı. Ellerimi kalçalarına atıp sıktım ve vurdum.

-"Ah!"

-"Zıpla" diye fısıldayarak çenesini öptüm. Ellerini enseme atıp saçlarımı sıktı ve kalçasını hareket ettirmeye başladı. Kollarımı beline doladım. "Daha hızlı bebeğim" Kulak memesini dişlerken iniltisi artıyordu. Sonra bir türlü gelemememin nedenini anladım. Onu aniden yatırdım ve hızlandım. İniltisi çığlıklara dönerken, dudaklarımı dudaklarına bastırıp bağırmasını önlemeye çalıştım. Elleri sırtımda geziyordu. Hızlandım hızlandım ve aniden içinden çıkıp yeniden hızla itip durdum. Kalçalarımı sıktı. Beni kendine daha da bastırdı.

-"Mmh!"

Sonunda rahatlamıştım. Bir elini kalçamdan çekip kendi aletine attı. Dudaklarından kopup jockstrapı çıkardım. Yeniden içine girip durdum. Elini itip aletini ben tuttum. Elini elime attı. Hızlıca elimle git gel yapmaya yeni başlamıştım ki geldi. Bacaklarıyla beni sıktı. Aletini bırakıp üzerine abandım.

-"Tatlı için teşekkür ederim" diyerek yan yan sırıttım. O da gülümsedi ve burnumu öptü. Üzerinden kalkıp onu da kaldırdım. İttirdim ve kalçasına aniden vurdum. İrkildi. "Banyonun yerini göster bakalım"

-"Her odanın banyosu var. Banyo şurası" diyerek odanın koridora çıkan kapısının hemen çaprazındaki beyaz kapıyı açtı ve içeri girdi. Takip ettim.


(Y.N: "Bölüm kısa senpaiiii!" Biliyorum, biliyorum. Yapacak bir şey yok. Yazıp ayırmışım bölümleri artık. Değiştiremem ki. Herkese gönlünce geçireceği bir yıl temenni ederim. İyi pazarlar)

Candy Man IIIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin