11.

4.3K 358 27
                                    

Gyorsan felugrottam a kanapéról.
- Jungkook...

Miért érzem úgy magam, mint akit rajtakaptak?

- Kook! Pont mondani akartam neked, hogy ma én alszom a kanapén. - mosolygott Jimin, és ő egyáltalán nem látszott meglepettnek.
- Aha... És ti most...? - kereste a szavakat Jungkook.
- Pontosan! - kiáltott fel Jimin.
Jungkook annyira elsápadt, hogy attól féltem itt esik össze előttünk.
- Hé, kérsz vizet? - pillantottam rá.
- Nem, csak le kell ülnöm. - motyogta majd levágódott a kanapéra.
- Biztos? - mentem oda hozzá. Már épp megakartam érinteni az arcát, de elhúzta a fejét. - Jungkook, mi a baj? - ráncoltam a homlokom.
- Semmi. - morogta, majd félrenézett és véletlenül sem pillantott a szemembe.
- Maknae. Minden oké? - kezdte vizsgálni Jimin is.
- Persze. - mordult fel, majd egyszerűen felpattant, és felviharzott az emeletre.

Mondjuk azt nem tudom hova, mivel a szobáját én foglaltam el...

- Hát ezt meg mi lelte? - ráncoltam a homlokom.
- Nem tudom, de én most lepakolok, mivel úgy is én alszom lent. - magyarázta Jimin, majd mielőtt ő is felment volna, visszapillantott a háta mögött. - Barinőm.

Szem forgatva intettem neki, hogy inkább menjen fel, mire nevetve távozott.

Pár pillanat múlva Anna jelent meg a lépcsőn.
- Hát te? - néztem rá mosolyogva. - Nem Jin mellett lenne a helyed?
Sóhajtott. - Igen, csakhogy egyszer csak berontott hozzánk Jungkook puffogva, és közölte, hogy beszélnie kell Jinnel, majd egyszerűen kiküldött.
- Remélem nem látott semmit. - nevettem fel.
- Mi? - nézett rám, majd leesett neki és ő is nevetni kezdett. - Hát...remélem. - vigyorgott sejtelmesen.

Miután abbahagytuk a nevetést, eszembe jutott mit is mondott az előbb.
- Berontott hozzátok? Miért? - húztam össze a szemöldököm.
- Azt nem tudom. - rántotta meg a válátt Anna. - Ahogy bejött ki is mentem.

Elgondolkoztam. Jungkook csak úgy egyik pillanatról a másikra tök fura lett.

Felmentem a szobámba, és láttam, hogy anyáék írtak nekem.

Anya: Minden rendben? Mikor látogathatunk meg?

Én: Minden rendben, ne aggódjatok. Mostanában biztos nem tudtok jönni, még nem ült el a botrány.

Anya: Jól van, de majd tájékoztass ha van valami fejlemény.

Én: Oké. Szia!

Anya: Szeretlek, szia.

Mikor letettem a telefont ránéztem az előttem lévő íróasztalra.

Rengeteg papír és kotta volt ott, plusz egy ceruza, meg egy CD.

Ki használ mostanában CD-t?

Kíváncsi lettem, így megnéztem mi van rá írva.

Begin

Betettem a CD-t a lejátszóba, majd felvettem a fejhallgatóm és megnyomtam az indítást.

Aztán...
Aztán megszólalt Jungkook hangja, kristálytisztán.

My little Bangtan storyWhere stories live. Discover now