- Srácok! - kiáltottam bizonytalanul az ajtó mögül.
Eltelt egy pár másodperc, de senki nem válaszolt nekem.
- Srácok? - próbálkoztam újra.
- SeYi? Mi a probléma? - hallottam meg MyungHee hangját.
Hatalmasat sóhajtva felnéztem a plafonra. - Hála Istennek, hogy itt vagy! Beakadt a cipzárom. - közöltem, miközben sikertelenül ráncigáltam a fürdőruhám hátulján lévő kis fémet.
Éppen Jimin szüleinél voltunk, mivel a fiúk kaptak egy kis kimenőt.
Maga Jimin javasolta ezt a helyet, mert volt egy kis magánstrandjuk Busanban a tenger mellett.
Volt egy kisebb nyaralószerűség is a telken, amiben pedig egy fürdőszoba, ahol épp szenvedtem a ruhámmal.
- Kinyitod az ajtót? És akkor segíteni is tudok. - kuncogott a másik szobában lévő lány.
- Uh, persze. - motyogtam, majd elfordítottam a zárat.MyungHee először csak a felsőmet nézte. Aztán az alsó részt is.
- Csajszi, biztos, hogy ebben akarsz kimenni? Mert ahogy áll most a helyzet, lehet leszbikus leszek érted.
Megforgattam a szemem.
- Nem értem, miről beszélsz.
A kétrészesem nagyon egyszerű volt. Fehér alapon kék csíkos, semmi extra. Na jó, talán egy kicsit kivágott volt elől, de volt, akit le akartam nyűgözni...
- Ha Jungkook meglát ebben a szerelésben, elveszed az utolsó megmaradt kisfiúi ártatlanságát is.Ezen muszáj volt felnevetnem.
- Ki tudja? Talán tényleg ez a célom. - incselkedtem, majd hátat fordultam neki és visszanéztem. - Na? Segítesz?
- Persze. Csak emeld fel a hajad.
Gyorsan fogtam és felemeltem az újabban hamvas szilva színű hajamat. Elég rég volt már narancssárga, úgyhogy úgy döntöttem itt az ideje egy kis változásnak.
Jungkook napokon keresztül könyörgött, hogy ne tegyem, mert ő szereti színét, de most az egyszer nem engedtem neki.A cipzár szerencsére megmozdult és a helyére került.
- Köszi! - fordultam vissza. - És te mit veszel fel Yoonginak? - érdeklődtem ártatlanul.
Természetesen, MyungHee azonnal elvörösödött.
A kapcsolatuk még nagyon új volt, de iszonyatosan cukik voltak együtt, ami azért volt megdöbbentő, merthogy ugye ismerjük Yoongit...Először mindannyian azt hittük, hogy a barátnőmet majd Hobival hozza össze a sors, főleg, hogy mennyire imádta őt, mikor még csak a rajongója volt a bandának. De nem, valamilyen furcsa módon, a csapat leghallgatagabb tagjának, bejön a lány minden lében kanál és lázadó stílusa.
- Nem akarok feltűnést kelteni, Yoongi nem az a típus. - vont vállat.
Felvontam a szemöldökömet. - De a tied igen.
- Jól van már! Yoongi is folyton ezzel zaklat, hiába mondom neki, hogy nem akarok szégyent hozni a fejére.
Erre elmosolyodtam.Igen, tényleg nagyon aranyosak.
- Na húzás kifelé, én jövök! - közölte, majd bejött a fürdőbe és egyszerűen kitolt onnan.
- Hé! - csak ennyit mondtam, mikor csattant az ajtó az arcom előtt.Megráztam a fejem, aztán elindultam kifelé, ahol a hét fiú már nagyban fürdött és labdázott.
Rögtön, miután kiléptem, kicsit elbizonytalanodtam.Talán tényleg túl sokat mutat ez a fürdőruha.
De már késő volt. Jungkook meglátott és intett egyet.
- SeYi, gyere már, vesztésre... - kezdte, azonban megakadt, mikor észrevette mi van rajtam. A szája egy kisebb "o"-ra nyílt, miközben végigsiklott a ruhámon a tekintete.A pillanat azonban nem tartott sokáig, mert hirtelen, egy röplabda oldalról, teljes erőből a fejének csattant, mire ő a sokktól és a lendülettől elvágódott a vízben.
- Te jó ég, Maknae! - ocsúdott fel először a leader, aki a labdát is küldte. - Azt hittem, elkapod!
Velem együtt a többiek is odarohantak a fiúhoz, aki épp akkor kecmergett talpra a térdig érő vízben.
- Jól vagy? - értem oda hozzá.
Egy olyan pillantást vetett rám, amitől egy pillanatra megrémültem. - Jungkook?
- Ez a te hibád. - közölte komolyan.
- Tudom, és sajnál... - mondtam volna, ha ezzel egy időben nem kapott volna fel hirtelen a vállára. És már nem is láttam mást csak az izmos hátát, fejjel lefelé.
Már majdnem tiltakozni kezdtem, mikor hirtelen megrázta a vizes fejét, így én is olyan lettem.
A meglepetéstől felsikoltottam, mert a víz úgy elég hideg volt, hogy előtte esélyem sem volt hozzászokni.
Ekkor elkezdett velem rohanni...befelé.
- Jungkook! - kiabáltam félig sikítva, félig nevetve. - Ne!
VOCÊ ESTÁ LENDO
My little Bangtan story
Fanfic°BEFEJEZETT° Egyetlen biztonsági őr volt az oka, és Min Se Yi élete, végérvényesen összefonódott a Bangtan fiúkéval. Csakhogy egyikőjük sem mindennapi személyiség... Vajon mi jön még? A story egy fanfiction és teljes mértékben az én fejemből pattant...