3. Díj - 4. Díj

2.1K 63 33
                                    

Köszönöm mind a két díjat Dorothyy95-nek!😊

Először is 20 tény rólam:

1. Ha meglátok egy koreai embert, elkezdek sírni.

2. Imádom Koreát és mindent ami azzal kapcsolatos.

3. A kedvenc színem a narancssárga. (Egyszer ezt is le kell írni)

4. Amikor köhögök, rögtön utána csuklok egyet.

5. 168 cm vagyok, ez az egy dolog, amiben elégedett vagyok magammal, ugyanis Jungkook ideálja egy 168 cm-es, vagy annál magasabb (de nála kisebb) lány.😊

6. Előre elnézést kérek az anime vagy manga, vagy bármi ilyesféle rajongóktól, de utálom az animét.

7. Az elmúlt jó pár hónapban nagyon rászoktam a k-drámákra, és szinte csak azokat nézem.

8. Utálom a sminket. Amint az arcomra kerül, rögtön leakarom szedni, mert szörnyen érzem magam tőle.

9. Ha írok, mindig hallgatok mellette zenét, de mindig olyat, ami illik a rész hangulatához.

10. Életemben először, 2016 június környékén hallottam a k-popról, addig azt sem tudtam, hogy létezik ilyen. (De azért énekeltem a Gangnam style-t :DD)

11. Sajnálom skacok, de yaoi utáló vagyok.

12. Unalmas az életem,
ezért nem tudok több tényt írni magamról. 😒

13. Érdekel a történelem, a földrajz és a fizika.

14. Nem tudok főzni.

15. Nem tudok rajzolni.

16. Kifejezetten imádom tanulni a koreográfiákat, de ha kívülről nézném magamat, elborzadnék, annyira bénán néz ki. 😂😂

17. Az emeletes ágy tetején alszom. (Érdekes tény lol)

18. Az a fajta ember vagyok, akinek nagyon ritkán tetszik meg valaki. Eddigi életem során két ember tetszett vagyis tetszik nekem, és bár az egyik közelebb van, mindkettő elérhetetlen számomra.

19. Szerintem a legcsúnyább testrészem az orrom.

20. Utálom a vízi sportokat. A medencében "pihenés" még oké, de az úszást ki nem állhatom.

Válaszok:

1. Kivel szeretsz beszélgetni?:
Szeretek beszélgetni a macskánkkal, az osztálytársaimmal, _realjinna_-val, apával, meg a nővéremmel... Remélem ez elég.

2. Mi a kedvenc filmed vagy sorozatod?:
Pont most néztem végig, a "Strong Woman Do Bong Soon" című k-drámát, és nálam most az a kedvenc.☺
(Persze Park HyungSik miatt is)

3. Milyen nem szeretnél lenni?:
Önző ember, aki mindig megtiltja a barátjának/barátnőjének, hogy mással találkozzon. És rasszista sem szeretnék lenni.

4. Van barátnőd aki ugyan úgy olvas Wattpad-en és ír?:
Van egy pár. :D

5. Ki a biasod és miért?
Kedvenc kérdésem!😄
Jungkook a biasom:
- Mert kedves és mindig gondol az ARMY-kra.
- Mert megbecsüli a Hyungjait, és szinte testvérnek tekinti őket.
- Mert szeret enni mint én. ><
- Mert irtó aranyos és még csak nem is szándékosan.
- Mert vicces.
- Mert önmaga.
- Mert gyönyörű hangja van.
- Mert szeretni való.
- És persze mert jól néz ki, de ez csak az öntet rá😋

My little Bangtan storyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang