27.

3.5K 284 26
                                    

Új rész!
Hope you like it!😃
_________________________________

- Egy új dalon dolgozunk. - mondta a kamerába Jungkook.

A szüleim házában voltam, a gyerekkori szobámban, és épp skypoltam a BTS tagjaival.

- Tényleg? Tudjátok már a címét? - kíváncsiskodtam.
- Igen. Jó lesz. - bólogatott Yoongi.
- Ééés esetleg el is mondjátok... - húztam ki a szavakat.
- Nem. - rázta meg a fejét Jimin. - Bocsi Narancs, aki nem lakik itt, annak nem mondjuk el.
- Ne már. - biggyesztettem le látványosan az ajkamat.
- Bocsi. Szerződésünk van róla. - vont vállat Hobi.
- Mindegy. - sóhajtottam.
- Pár óra múlva kezdődik egy díjátadó élőben. Mi is ott leszünk. - ugrált Taehyung.
- Nézni fogom. - bólintottam azonnal. - Szóval, úgy viselkedjetek!
- Persze... - vágták rá a fiúk.

Hirtelen Namjoon hajolt a képernyőbe. - Bocsi SeYi. Mennünk kell próbálni.
A fiúk elköszöntek, és kinyomták a hívást.

Szomorúan zártam le a tabletem képernyőjét.

Olyan messze vannak...

- Min SeYi! Segíts teríteni apádnak! - kiáltott anya konyhából.
- Oké! - válaszoltam.

°°°°

Megnéztem a Run BTS új részét, és valóban elég veszélyes volt, ugyanis Bungee-Jumpingoltak. Igazából nem aggódtam annyira értük, hiszen mindannyian sikeresen ugrottak. Pont mire a végére értem, jött az értesítés a díjátadóról.
Szóval most itt ülök, és várom a nyertes fiúbanda nevét.

- És a nyertes... - tartott a nő hatás szünetet. - Bangtan sonyeondan!

Felsikítottam örömömben.

A kamera átváltott a fiúkra, akik totál ledöbbenve bámulták egymást.
Alig bírtak felállni.

A mikrofonnál Namjoon épp köszönetet mondott, mikor Jungkookra tévedt a tekintetem.

Egyenesen előre nézett, még mindig döbbenten, de szélesen mosolygott.
Végre elismerték a kemény munkájukat.

A BTS meghajolt, majd összeölelkeztek.

Annyira meghatódtam, és büszke voltam rájuk, hogy azonnal írtam is egy üzenetet Jungkooknak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Annyira meghatódtam, és büszke voltam rájuk, hogy azonnal írtam is egy üzenetet Jungkooknak.

Én: Nagyon gratulálok nektek, mindent láttam! Mondd meg a fiúknak, hogy üzenem, ügyesek voltak! Szeretlek.

Az üzenetemre nem érkezett válasz, de nem is csodálom, hisz nyilván nem lehetett nála a telefonja.

Ebben a pillanatban a műsor véget ért.
Tűkön ülve vártam Jungkook hívását vagy üzenetét, hátha tudunk egy pár percet beszélni.

My little Bangtan storyWhere stories live. Discover now