Sziasztok!😃
Nos csütörtök lévén, újabb részt hozok nektek. Őszintén szólva nagyon sokat dolgoztam ezen a részen, rengeteg ötletem volt, aztán egy sem...de!
Megszületett!Remélem tetszeni fog!
____________________________________- Hol akarsz lenni? A sminkesekkel vagy a nézőtéren? - kérdezte Jimin.
Egymással szemben ültünk az ágyamban, vagyis Jungkook és az én ágyamban, és épp a koncerten elfoglalandó helyemet találgattuk.
- Nem tudom. Inkább a nézőtérről néznélek titeket, mivel akkor szemben vagytok, de ott az a sok fan, és az a rohadt szűk hely... - belegondolva teljesen elsápadtam.
- Oké, akkor marad a backstage. - nyugtázta Jimin, majd felírt valamit az előtte lévő papírra.
- Mit írogatsz? - kíváncsiskodtam, és mellé másztam.
- A kísérőket, akiket mi viszünk be.
- Miért, ki van még? - csodálkoztam.
- Taehyungnak csomó barátja van, akik látni akarják, plusz Hobi Hyung elhozná a nővérét. - sorolta a tényeket.
- Hoseok Oppának van nővére? - döbbentem meg.
- Igen. Nagyon kedves. És teljesen olyan mint ő. Külsőleg és belsőleg is. - rázta a fejét hitetlenül.
- És mennyi idős? - érdeklődtem.
- Egy vagy két évvel idősebb nála. Nem emlékszem pontosan. - vonta meg a vállát Jimin.
- Akkor... - számolgattam. - Annyi idős mint Jin Oppa.
- Körülbelül. - motyogta Jimin.
- Jimin Oppaaaa. - nyávogtam.
- Rád jött az öt perc? Soha nem hívtál Jimin Oppának. - forgatta a szemét.
- De Oppa! Két évvel idősebb vagy nálam. Ezért nekem Oppa vagy. És kész. - bámultam rá kiskutya szemekkel.Jimin hirtelen letette a papírját, és rám vetette magát.
- Neeee! Csak csikit....nehehe! - nevettem.
Megtámadta a hasam, mire visítozva nevetni kezdtem.
- Engedj! - kiáltottam, aztán újra röhögni kezdtem.
- A legjobb barátod vagyok. Nem az Oppád. Érted? - kérdezte Jimin, majd tovább csikizett.
- I-igen! - kapkodtam a levegőt.Ekkor hirtelen kivágódott az ajtó, és mindketten megdermedtünk.
- Mi a franc? - tárta szét a karját Jungkook tehetetlenül.
Egymásra néztünk Jiminnel, majd hirtelen kitört belőlünk a nevetés.
- Ez nem vicces! Azt hittem, valami bajod van! - mutatott rám a barátom összehúzott szemöldökkel.
- Bocsi. - mondtam, mikor végre abba tudtam hagyni a nevetést.Jimin viszont totál kifeküdt, és egyáltalán nem bírta befejezni.
Felálltam, majd Jungkookhoz sétálva egy csókot nyomtam a szájára.
- Szegény Oppa mindjárt meghal. - biggyesztettem le a számat, és úgy néztem vissza Jiminre.- Vigyázz az Oppádra! - tette fel a kezét Jimin.
- SeYi? - nézett rám Jungkook.
- Igen?
- Egy órakor már a csarnokban kell lennünk, és mindjárt ebéd van. - intett a fejével az ajtóhoz.
- De hát a koncert csak hatkor kezdődik. - pislogtam meglepetten.
- De előtte még próbálnunk kell, sminkelni és öltözni. - motyogta Jimin.
- Igen. Elég sok dolgunk van. - vont vállat a barátom.°°°°
Vagy hatszor eltáncolták a próba során a fiúk ugyan azt a számot. A végére szinte már unták.
Az ARMY-kat kezdték beengedni, ezért be kellett mennünk az öltözőbe, ott pedig elkezdődhetett a fiúk megcsinálása.
Épp a kanapén ültem, amikor a Jungkookot szárító lány, megkért engem, hogy csináljam én tovább, mivel ő kint felejtett valamit.
YOU ARE READING
My little Bangtan story
Fanfiction°BEFEJEZETT° Egyetlen biztonsági őr volt az oka, és Min Se Yi élete, végérvényesen összefonódott a Bangtan fiúkéval. Csakhogy egyikőjük sem mindennapi személyiség... Vajon mi jön még? A story egy fanfiction és teljes mértékben az én fejemből pattant...