A szüleim egész hazafelé úton zaklattak engem, és a sok rossz dologra amiket írtak rólam, próbáltak rákérdezni. Ám én csak szűkszavúan válaszolgattam.
Csak arra nem számítottam, hogy anyám egy olyan kérdéssel áll elő, amivel pont beletrafál a közepébe.
- Mi miatt történt mindez?Fájdalmasan hunytam le a szemem.
Szülők...
Épp most van egy alakuló félben lévő kapcsolatom, és most meg kell magyaráznom, hogy mégis mi ez?!Jaj, hát igen egy hírességgel randizom, vagyis nem, mert még nem vitt el sehova, de amúgy aludtunk már egy ágyban, táncoltunk együtt és ölelkeztünk, de nem járunk szóval ne aggódj, kézben tartom a dolgokat...
- Öhm... - nyögtem. - Hát az úgy volt...khm... - krákogtam, mert fogalmam sem volt, hogy kezdjek bele.
- Ki ez fiú SeYi? - fordult hátra felém anya az első ülésről.A képen én és Jungkook voltunk a tömegben, ami akkor készült mikor elvitt egy kávézóba, és megtámadott a sajtó.
A képen épp szorosan magához ölel, és dühös képpel próbál utat törni az újságírók között, miközben én félig eszméletlen vagyok a karjában.Az első gondolatom az volt, hogy sosem hittem volna, hogy már akkor ennyire védett engem, mikor csak alig ismertük egymás.
A második pedig ez volt:Hülye internet.
- Anya...te kutakodtál utánam a neten? - rökönyödtem meg.
Oké, hogy a szüleim és már ők is ebben a "minden elektronikus" világban élnek, de én eddig azt hittem, hogy anya még egy nyomtatót sem tud normálisan kezelni.
- Hát csak....fura volt, hogy ott az a sok újságíró a házad előtt, mivel nem tudtam a miértjét, így hát csak beírtam a neved a keresőbe és... Álljunk csak meg kisasszony! Csak nem tereled a témát? - nézett rám anya összehúzott szemekkel.Nagyszerű. Máris úgy viselkedik velem, mintha újra tizenöt lennék.
- Nem csak...
- Ki ő? Hallani akarom! - emelte fel a hangját apa is a volán mögül.Nagyot sóhajtottam.
- A neve Jeon Jungkook és kérlek ne...
- Azonnal keresem. - közölte anya és lázasan gépelni kezdett.Tudom, hogy a fiúk rengeteg fotózáson részt vettek már, és nagyjából a fele kint is van róluk a neten plusz azok amiket a rajongók készítettek róluk, de igazán nem bántam volna, ha anya nem arra a képre kattint rá, amin Jungkook épp egy bajuszban és egy koronával a fején, mosolyog a kamerába.
Bevallom én se láttam még, de majd letöltöm.
- Szóval...ő lenne az a fiú, aki miatt mind ez megtörtént? - vont kérdőre a szülőm.
- Miért is kérdezed, ha már úgy is tudod....? - morogtam és közben kinéztem az ablakon.
- Min SeYi! - csattant fel apa.
- Igen ő az. - temette a kezem az arcomba kínomban.
- Találkozni szeretnék vele. - közölte apa.
YOU ARE READING
My little Bangtan story
Fanfiction°BEFEJEZETT° Egyetlen biztonsági őr volt az oka, és Min Se Yi élete, végérvényesen összefonódott a Bangtan fiúkéval. Csakhogy egyikőjük sem mindennapi személyiség... Vajon mi jön még? A story egy fanfiction és teljes mértékben az én fejemből pattant...