12.

4.3K 332 22
                                    

Elérkezett a forgatás napja.
A biztonság kedvéért két kocsival mentünk. Az egyikben én, MyungHee és Anna ültünk, a másikban pedig a BTS, hogy még véletlen se tudjanak párhuzamot vonni köztünk az esetleges lesifotósok.

Bár elméletileg senki sem tudja, hol vagyunk.

A helyszín egy hatalmas pusztaság volt, aminek a közepén egy betonplacc helyezkedett el, rajta egy kerítés labirintus szerű izével...
Nem találtam rá jobb megfogalmazást.

A stáb felállított két sátrat, az egyikben a srácok készülődhettek a másikban pedig a rendező kellékek voltak meg egyéb műszaki cuccok.

MyungHee-vel együtt léptünk be a sátorba.
- Ez annyira izgalmas. - suttogta nekem, hogy csak én halljam.
- Most az egyszer igazad van. - suttogtam vissza, mire egymásra vigyorogtunk.

- Csajok! - kiáltott oda nekünk Jin, aki közben elfoglalta a "Kim SeokJin" feliratú széket. - Anna hol van?
- Itt vagyok! - szaladt be Anna is, rengeteg púderrel és smink ecsettel a kezében.
- Azt meg minek? - vonta fel a szemöldökét Namjoon.
- Hogy még ezt sem tudjátok? - játszotta meg a sértődöttet Anna. - Én vagyok az egyik új sminkesetek.

Jin kivételével az összes fiúnak leesett az álla.
- Komolyan?
- Most akkor Jin Hyung barátnője fog engem sminkelni?
- Menő.
Ez és ehhez hasonló mondatok hangzottak fel, mire Anna felnevetett.
- Hát igen. Nem rég jelentkeztem az állásra. És fel is vettek. - mosolygott. - Na de, Hoseok maradj egy kicsit nyugton, te leszel az első akit kezelni fogok.
J-Hope félénken pillantott a lányra, de mégis megtette amit kért.

MyungHee megszorította a karomat.
- Hoseok-nak hívta, az én J-Hope-omat? - vonta fel az egyik szépen ívelt szemöldökét. - Csak azért engedem el ezt neki, mert úgy is idősebb nála és ő sminkeli. - legyintett, majd tovább is lépett.

- Barinőm! - jött hozzánk mosolyogva Jimin, majd megölelt.
- Szia, haversrác! - nevettem.
- Haversrác? Ez tetszik.
MyungHee felváltva nézett rám, és Jiminre.
- Ti most...
- Igen. - jött a válasz Jungkooktól, akinek épp a haját csinálták, de nem pillantott ránk.
- Jártok? Komolyan? - csillogott a barátnőm szeme.
- Állj már le! - csillapítgattam. - Jimin és én nagyon jó barátok vagyunk, de semmit több. - magyaráztam.
- Aha. Nagyon megtetszett ez a kis Morgós Narancs. - karolta át a vállam.
- Nem vagyok kicsi, csak kisebb vagyok nálad. - morogtam az orrom alatt.
- Hála istennek! - kapott Jimin színpadiasan a szívéhez. - Na, te Narancs viselkedj jól, ne egyél meg semmit, csak aminek biztos vagy az eredetében, és kerüld Taehyung hülyeségeiben való részvételt. Jó szórakozást! - borzolta meg a hajam, majd kacsintott egyet a barátnőmre és otthagyott minket.

MyungHee kifújta az eddig benntartott levegőjét.
- Nem véletlen ő a második kedvencem. - suttogta ábrándozva.
- Azért ne váltsd le J-Hope-ot! - figyelmeztettem nevetve.
- Soha! - vágta rá.

Mikor a fiúk elkészültek egyesével kezdtek kiszállingózni a sátorból. MyungHee valahol J-Hope mögött elveszett, mivel már egy ideje a fiút követte.

Így hát csak én, és az utolsó tag, Jungkook maradtunk a sátorban.
- Na, had nézzelek. - álltam meg előtte, és elkezdtem igazgatni az ing gallérját. - Tökéletes! - paskoltam meg a mellkasát, mikor kész lettem.
- Örülök, hogy tetszem. - mosolygott ravaszul.
- Nem úgy értettem. - motyogtam, és éreztem, hogy az arcom egyre vörösebb lesz.

Jungkook sóhajtott egyet, majd szorosan magához ölelt.
Utoljára akkor ölelt meg, mikor majdnem elájultam az újságírók és rajongók tömegében.

Újra megéreztem a citrom és férfiparfüm illatát, és valamiféle megnyugtató érzés lett újjá rajtam, és tudtam, hogy csak pár pillanatra is, de biztonságban vagyok.
- Jungkook Oppa. - motyogtam a karjai közt, mire kuncogni kezdett. - Mi az? Min nevetsz?

Felnéztem rá (mivel jó pár centivel kisebb vagyok nála), és találkozott a tekintetünk.
- Először hívtál engem Oppának. - mondta csillogó szemekkel.
- Végül is, több mint öt hónappal fiatalabb vagyok nálad. - magyaráztam.
Újra megölelt.
- Honnan tudod mikor születtem? - suttogta a fülembe, én pedig ismét zavarban voltam.
- Ööö...utána néztem a neten. De nem csak a tiédnek, a többiekének is. Baj?
- Nem. Csak eddig nem szerettem, ha Oppának hívnak. Szinte az összes lány, aki így hívott, idősebbnek tűnt nálam.
Felnevettem.
- Te paranoiás vagy.
- Ja, félek az idősebb lányoktól. - nevetett velem.

- Jungkook! - kiáltott valaki kintről.
- Megyek! - kiáltott vissza amaz, majd rám nézett, mintha csak azt kérdezné: "Menjek?"
- Menj. - mosolyogtam rá. - Mindjárt megyek. - biztosítottam kérdő tekintetét látva. - Oppa. - tettem még hozzá, mire a mosolya még szélesebb lett, és egy kacsintás kíséretében kisietett a sátorból.

Azt hiszem össze kell szednem magam.

Amikor csatlakoztam a beton szélén álló MyungHee-hez és Annához, épp a kamerákat állították be.
- Ez annyira izgalmas! - nézett rám MyungHee csillogó szemekkel.
- És csak jobb lesz. - bólintott Anna.

A forgatás naplementéig tartott, mivel rengeteg kamera állást és különböző jeleneteket kellett felvenni, amihez sok időre volt szükség.

- Ééés kész! - kiáltott fel a rendező, mire a fiúk összerogytak a füvön.

- Utálom a fém labirintusokat. - fintorgott Taehyung.
- Nyugi haver, kevés az esély rá, hogy lesz még egy ilyen. - nyugtatta Jimin.
- Én már csak aludni akarok! - ásítozott Suga.
- De még csak 7 óra. - nevetett Namjoon.
- Kit érdekel? Álmos vagyok! - motyogta, majd eldőlt a fűben, és elszundított.

- Nekem nagyon tetszett. - szólalt meg váratlanul MyungHee.
- Valóban? Akkor az ARMY-knak is tetszeni fog. - mosolygott rá kedvesen Hobi, mire az vörösebb lett, mint Jimin haja a Dope-ban.
- B-biztos... - motyogta a barátnőm, és berohant a sátorba.

- SeYi, neked hogy tetszett? - pillantott rám érdeklődve Jungkook.
Az összes fiú rám nézett és várta a válaszom.
- A dalt nem annyira hallottam, de amit leforgattatok, jónak tűnik. Kíváncsian várom a végeredményt! - mondtam őszintén, mire a fiúk egyetértettek velem.

Észre sem vettem, hogy Jin nincs ott, csak amikor hirtelen lihegve odaért mellénk.
Megláttam az arcát és egyből láttam, hogy baj van.
- Mi történt? - rándult görcsbe a gyomrom, mire a fiúk is elhallgattak.

- Én...mennünk kell. Anna...Anna... - motyogta.
- Lassabban Hyung, mi van Annával? - állt fel Namjoon.
- Egy ideig jól volt, de most, mire odaértem már... - hadarta.
- Mi történt? - ráncolta a szemöldökét Jungkook is.

- Elájult. Kórházba kell vinnem.

My little Bangtan storyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora