5.

4.9K 366 3
                                    

Olyan ideges voltam, hogy oda-vissza járkáltam a szobámban, folyamatosan újra és újra hívva Taehyungot. Majd Jungkookot. Majd megint Taehyungot.
- Mi van már?! - túrtam idegesen a hajamba.
Megnéztem az üzeneteimet hátha jött valami. Sőt még Facebookon is.

Üzenetem az nem jött.

Viszont rátaláltam egy érdekes cikkre.

"A BTS már lányokkal is tölti az idejét?"

Hirdette a cím. Szemöldök ráncolva nyitottam meg a cikket.

Aztán szembe találtam magam....magammal.

Felkerült a netre az a videó, amiben Taehyung rózsaszín tütüben táncol. De nem is ez a lényeg.
Hanem, hogy én is benne vagyok a videó szélén.
Megnéztem a cikket.

"Ma körülbelül egy órával ezelőtt, a BTS hivatalos Youtube csatornája (Bangtan TV), közzé tett egy videót, melyben a közismert k-pop sztár V (Kim TaeHyung) táncol egy rózsaszín balett ruhában. Eleinte vicces videónak indult, azonban észre vettük a fal mellett álló lányt (később kiderítve rájöttünk a nevére: Min SeYi), amint épp a banda tagjaival együtt nézi a táncoló V-t. Vajon melyikük barátnője lehet? Vagy egyszerre több vasat tart a tűzben?"

Tudják a nevemet.

Először fel sem fogtam mi történt. Mi az, hogy több vasat tart a tűzben?!

Áttértem a kommentekre.

Ismeretlen kommentelő: Nem tudom mit képzel magáról az a lány, hogy elveszi az Oppáinkat. Hogy képzeli?!

BTS4ever: Hagyd már! A BTS nem lóghat lányokkal?

Jungkookie<3: BTS4ever igaza van az előző kommentelőnek, le a ribanccal!

VMin: Vigyázz Min SeYi, mert megtalálunk...

Nem bírtam tovább olvasni. A kezembe temettem az arcom. Csak idő kérdése, és azt is tudni fogják hol lakom.

Hirtelen elöntötte a pánik a szívemet, mikor megszólalt a telefonom.

Egy üzenet Jungkook-tól!

Jungkook: Sajnálom.

Nem üzentem neki vissza, inkább azonnal visszahívtam.
Végre fellélegeztem, mikor felvette.
- SeYi. - köszönt Jungkook. Fura volt a hangja.
- Mégis mi a fenét csinálsz?! - akadtam ki azonnal. - Összetöröd magad miattam?! Mi az, hogy Taehyung felhív engem, aztán otthagyja a telefont?? Mégis mi történik.
- Én...megoldom.
- Nem, nem érted! Nem kell, hogy megold. Csak kérlek... - csuklott el a hangom. - Ne tegyél kárt magadban. Nem a te hibád.

A vonal végén csend honolt.

- Jungkook?
- Ne...ezt most ne. Mennem kell. - És lerakta a telefont.
Ledöbbenve bámultam magam elé.
Akaratlanul is könny szökött a szemembe.
- Én ezt nem akartam! - sikítottam tehetetlenül.

°°°°

Azt hiszem életemben nem aludtam még ilyen keveset. Egész éjszaka forgolódtam, és a plafont néztem, majd ellenőriztem jött-e üzenetem Taehyungtól vagy Jungkooktól.

Semmi.

Reggel úgy is néztem ki, ahogy éreztem magamat.
Mint egy zombi.
Újra megnéztem a telefonom kijelzőjét, de semmi értesítést nem kaptam.

Határozottan rosszul éreztem magam. Bár nyári szünet volt és meleg, valahogy most nem jött át ennek a varázsa. Csak arra tudtam gondolni, hogy mi van a BTS-szel. Lehet, hogy történt valami? Felhívnám őket, de az olyan mintha zaklató lennék, vagy ilyesmi...

My little Bangtan storyWhere stories live. Discover now