~1~

468 22 11
                                    

Hey guys!! Bugün sizlere ilk defa hikaye paylaştım ve çok heycanlı nasıl oldu hiçbir fikrim yok umarım beğenirsiniz :)

Multi: Güneş ve Uzay spor salonu temizlerken

İYİ OKUMALAR 😘

Güneşli parlak bir Haziran sabahıydı. Her şey yolundaydı. Karneleri almıştık. Uzay aşkımla birlikte çikolata şelalesindeki çikolataları yiyoduk derken zar zar öten bir ses kulaklarımın anasını ağlattı. Bu gerizekalı ses sayesinde rüya gördüğümü fark ettim. Hayatıma sövüp zorla alarmı kapattım ardından yatağımda bağdaş kurup tarlası yanan masum köylü misali yatağımı izliyordum. Daha sonra kalkmaya karar verdim ve yatağımda oturur pozisyonda kaldım. Evet çok zorlu bi uyanma evresi geçiriyorum. Hayır niye sabahın kör diplerine okul koyarlar anlamıyorum ayrıca hava sabahları soğuk oluyo üşüyorum. "Lan amk gerizekalısı uyansana geç kalcaz senin yüzünden özürlü beyinsiz spastik özürlü mal." diye bi taraflarını yırttı benim spastik özürlü mal ikizim.

Yataktan kalkıp banyoya girdim. Elimi yüzüm yıkayıp dişlerimi fırçaladım tabi bunları yaparken bir yandan tipime sövüyodum sonra tipime sövmeyi bırakıp hayata sövmeye başladım.

İşim bitince odama girip okul kıyafetlerimi üzerime geçiriyodum. Saçımı başımı düzeltim ve aşağa indim. Rüzgâr yüzüme bir iki saniye mal mal bakıp "ilk derse yetişemicez tebrikler" dedi. Saate baktığımda saat 9'a geliyordu. Aha sıçtık. "Çabuk hadi belki 10 dakikasına falan yetişiriz" deyip hışımla ayakkabılarımızı falan giydik.

"Rüzgâr ben çok açım" deyip durdum yol boyunca. "Lan aq malı geç kalcaz derdin hâlâ yemek yürü" diye söyleniyordu. "Aman ilk derse girmeyiz olur biter ne heyecan yaptın be" dedim rahat bi şekilde. Harbi bu neden böyle acele etmişti ki? "Harbi lan neden acele ediyoruz?" dedi Rüzgâr da. Gözlerimi devirip yürümeye devam ettim.

Dersin son 10 dakikasına yetişmiştik ama girmedik ben çok açtım o yüzden kantine indik. Rüzgâr önüme simit ayran koydu. Kendine döner almış hayvan. Yemek yerken aşırı derecede masum olabiliyorum hele ki tatlı bi şeyse ne isterseniz yaptırabilirsiniz bana. O sırada Rüzgâr kolumu dürttü kafamı kaldırıp baktığımda Uzayaşkımı gördüm. "Heyt yavrum be şu boya posa bak." dedim Rüzgâr'a. "Allah'ın abazası" deyip gözlerini devirdi. Uzay başıyla Rüzgâr'a selam verdi ve yanımıza oturdu. Onu sevdiğimi biliyo ayrıca o kadar şey yapıyorum bi şey demiyo. Geçen Gökçe ile konuştuklarında şey demiş 'Bi ona bak bi bana bak' demiş köpek ya!1!1!1!1!1! Tabi ben bu duruma kendi çapında trip attım 10 dakika falan kızlara laf attırmadım. Sonra affettim ama. Çünkü siz şu masumluğa kıyabilir misiniz? Gerçi attım tripleri taktığını yada anladığını sanmıyorum ama sorun bu değil. Peki ya Rüzgâr malına ne demeli insan kardeşine ayarlar hayır seni o kadar ajan yaptık bir boka da yaramıyor. Buğra'yı Yaren'e ayarlamak için uğraşıyo ama. Nedenini soruncada 'uğraşıyom işte oluru yok bakmıyo sana' deyip geçiyo. 7 sene oldu be.
Koskoca 7 sene. Başkasını da sevemiyorum. Bi şey de demiyo ya insan iyi yada kötü bi şey der ya.

Rüzgâr ve Uzay konuşurken bende sınıfa çıktım. Sınıfa çıkıp çantamı sırama koydum. Yaren camdaydı büyük ihtimal yine Buğra'yı kesiyo. "O KIZ KİM LAN??" diye bağırdı aniden. "Hangisi?" diye sordu Meltem. "Buğra'nın yanındaki" dedi Yaren sinirle kıza baktığımda kız baya güzeldi. Yaren'in sırtını sıvazladım ve "Havada bulut sen Buğra'yı unut" dedim. "Hiçte bile seni gerizekalı orospu. Buğra benim." deyince bende işaret çektim. Yaren de kafama vurdu. O sırada Rüzgâr ve Uzay Buğra'nın yanına gitti. Kızda yanlarından ayrıldı ilk başta sakin başlayan sohbet birden harararetlenmeye başladı. "Ne konuşuyo bunlar heran birbirlerini dövebilirmiş gibiler" diye sordu Meltem. "Harbi ya nolmuş bunlara" dememe kalmadan Uzay "SİKTİRİN GİDİN YA" diye kükredi. Öyle bi kükredi ki sesi bizim sınıfa bile geldi. "Hassiktir ses telleri bu bağırıştan sonra sağlam kaldıysa ayakta alkışliycam" dedi Yaren. "Ben boşuna korkmuyom bundan bak bulaşmayın ayakta siker valla" dedim. Yaren sırıtıp "Eniştem yapmaz" dedi. "Kanka görmedin mi nasıl bağırdı" dedi Meltem. "Kanka o artistliğinden bi bok yapamaz" dedim. O sırada içeri hışımla Rüzgâr girdi. Sinirle Meltem'in yanına oturdu. Meltem de az değil haa. Amk gerizekalısı 'Sivgili işliriyli binim işim ilmiz' deyip durdu bizden önce sevgili yaptı. Pis orspu. Rüzgâr,Meltem'in göğüsüne yaslanmış sakinleşmeye çalışıyodu. Yaren'le onlara -sizden iğreniyorum- bakışı atıp önümüze döndük. Ay ne oldu acaba bu kadar sinirleneceği. Rüzgâr hayatta söylemez ki. Öküz çünkü.

GÜNEŞ SİSTEMİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin