~22~

51 5 0
                                    

Selamun Aleyküm ben buraların kralı. Yine rutin olarak bayadır yokum özlemişinizdir bir bölüm atam da sevinin.

Multi:Uzay'ın söylediği şarkı

♦İYİ OKUMALAR♦
Çağan kafasınsını masaya yaslamış öylece dururken biz de sohbet edip devam sütlerimizi yudumluyorduk. En sonunda canım sıkıldığında ayapa kalkıp masaya vurdum. Çağan korku ile sıçrarken diyerleri "Noluyor amk?" gibisinden mırıltılar çıkarıyordu. Berat ile masal zaten bizden bağımsız konuşuyolardı siklemediler bile. Uzay "Ne yapıyon aq?" diye sorduğunda "Ya söyle şu abine pasta yoksa hediye de yok pasta kessin yeter ya" diye isyan etmiştim o sırada Demir abi gelmişti. "Noluyor kız?" diye sorduğunda "pasta istiyorum kes artık şu lanet pastayı" diye cırladığımda Yaren ve Meltem'den de destek gelmişti. Yaren "ulan geleli bir saat oldu yeter kes artık devam sütü içmekten midem iflas edecek" demişti Meltem ise "ben pasta için geldim pastadan başka her şey var amk" diye söylenmişti. Demir "şştt bir sakin olun Su hazırlıyor keseceğiz birazdan" dediğinde "Su kuşum nerede?" diye sormuştum. O da "Pastayı falan hazırlıyordur herhalde" dediğinde kızlarla avucumuzun içi gübi bildiğimiz barın mutfağa benzeyen kısmına girdik. Su kuşum mumları dizerken "kanka niye sadece üzerinde 21 yazan mumlardan koymuyorsun da 21 tane mumu diziyorsun?" diye sordu Yaren. Su kuşun cevap vermeden bir iki mum daha koydu ve maytapları yerleştirdikten sonra üçümüzün de eline konfeti tutuşturup "Bunları Demir mumları üfleyince patlatın" demişti. Yasemin abla ve Kenan abi içeri girdiğinde Yasemin abla "hazır mı kızlar eksik bir şey var mı?" diye sorduğunda Kenan abi "sözde süpriz parti amk çocuğun her şeyden bizden çok haberi var" diye soylenirken Meltem'de araya girip "bir yerde hata yaptın Su kuşum ama nerde?" diye sorarken Su kuşum çakmak ile bütün mumları yakıp "Hep Güneşler yüzünden gelselerdi hemen Demir içeri girdiği anda pastayı suratına tutacaktık kaldı sonra süprizi kaçtı" dediğinde pastayı kucaklamıştı. Biz de arkasından giderken "Ulan ne olmuş Masal kaşarının hayatını kurtardıysam?" diye sorduğumda Yaren kafama geçirip "Ulan amına koduğum aşık olsuğun çocuğun sevgilisi" dediğinde ben lafa girip "Ben Uz..." daha cümlemi bitirmeden Su "aynen aynen sevmiyorsun ne karıştırıyorsun bilmiyorum ama eline yüzüne bulaştırmada ne bok yersen ye" deyip Kenan abiye döndü "Abi içeride ortam şeysini hazırlasana" dediğinde Yasemin abla ve ikisi "oldu bil deyip yanımızdan ayrıldılar Meltem "Anlat bakalım ne bok yiyorsun Yaren'in yan çarı." diye sorduğunda gülerek "sonra anlatırım" deyip geçiştirdim. Yaren "O kadar kolay değil valla rezil ederim seni dökül" demişti. Götüm hafiften tutuşmaya başlamıştı. Yok be yapmaz rezil etmez ama Yaren bu sağı solu da belli olmaz. Aman en fazla ne olabilir ki koy göte. "Kanka üçünüzede anlatıcam sonra" deyip ilerlemeye başladık.

Su pasta ile önden biz de arkadan onu takip ediyorduk. Erdem abiye youtube den en sevdiğim doğum günü parçasını dinletim özellikle bunu açmasını istemiştim. O da nacizade fikrimi kırmayıp tam biz pasta ile içeriye girdiğimizde şarkıyı vermişti. Şarkının sözleri bak aynen şöyle 'Doğum günüün kut lu ol su DEMİİİR yeni yaşıın kut lu ol sun DEMİİİR bir dileek tut ger çek ol sun DEMİİİR iyi ki doğduun iyi ki varsıın DEMİR na na na na na' herkes aralalarında kıkırdarken Su gülerek "hey bu şarkı dememiştim ben Erdem abi" dediğinde Erdem abi şirin bir sırıtışla beni işaret etmişti ben de şirin bir sırıtış attığında Yaren "AĞAĞAĞA BİZİM DOĞUM GÜNÜ ŞARKILARIMIZIN DEMİRLİSİ DE ÇIKMIIIŞ" diye anırdığında Meltem kafasına vurup "Ulan Abdulrazzaklısı bile var sanki bilmiyon sus bir amk" Çağan hediyemi getirdiğinde küçük bir teşekkür etmiştim o da böğrüne vurarak "önemli değil yavru antilop" demişti. Buğra bize en garip bakışlarını atıp "Neden yavru antilop sormayacağım" demişti. Gülerek "bira kafa yapmıştır" dediğimde Çağan "ben içki içmem yani içerim de şimdi başımı daha çok ağrıtçak içmiyorum o yüzden" demişti. "Hala geçmedi mi başın senin?" diye sorduğumda bir alkış sesi yükselmişti. Evet Demir mumları üflemiş Yaren ve Meltem konfetiyi patlatınca bana bakıyorlardı. Ben mal mal onlara bakmaya devam ederken Rüzgar "Patlat artık şunu" diye çemkirmişti önce Rüzgar'ın kafasına geçirip sonra patlatmıştım. Çağan da az önce sorduğum sorunun cevabını yeni verip "şimdi baya azaldı ya geçer birazdan" demişti. "Bak ağrıyorsa söyle" dediğimde Çağan gülerek "niye sen doktor musun?" demişti. Gözlerimi devirerek "Bazen düşümüyorum acaba böyle gerizekalılarla neden yakınlaşıyorum sonra diyorum ki kendime 'GÜNEŞ SEN DAHA BETERSİN'" dedip Demir'in hediyesini uzattım. "Valla enişte aslında bundan bizim alttaki sosyete pazarında gördüydüm sonra dedim Güneş yapma o yüzden gittim paşa paşa Koton'dan aldım" dediğimde Demir abi alaylı bir gülüşle "Allah razı olsun kardeşim" demişti. "Bak kıymetimi bil diğerlerinin fiyat etiketini koparttırmam seninkini koparttırdım" dediğimde Su Demir küçük bir kahkaha atıp "Güneş sen nasıl bir yüzsüzsün?" diye sorduğunda "sen hiç Yaren ile 11 yıl yaşadın mı?" diye sorduğumda kafasını olumsuz anlamda sallamıştı. Ben de gülerek "hadi aç olacak mı merak ettim." dediğimde Su önüne geçerek "deneme işleri daha sonra" demişti. "Aman görmediğin sevgilisi olmuş tipe bak" deyip insanlrın hediye vermesi için çekildim.

GÜNEŞ SİSTEMİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin