~47~

52 5 0
                                    

Multi: temsili Uzay ve Güneş
Multi:-çok spoi veriyorum ama-Uzay ve Güneş'in söylediği şarkı

İyi Okumalar🌿

"Senden başka senden başka gözüm görmez hiç kimseyi senden başka senden başka olamam senden başkasıylaaa" diye Uzay'a şarkıyı söylerken Çağan da ıslık çalıyordu arkadan. Nihayet yolculuk bittiğinde arabadan hemen çıkmıştım götüm uyuşmuştu amk otura otura! Canım götüm çok acıdı! Diğer grupta geldiğinde ilk kızlar inmişti. Yanıma geldiklerinde yaptıkları bileklikleri gösterirlerken aklıma Uzay'ıma yaptığım bileklik geldi. Arabanın arka koltuktaki cepli kısmından bilekliği Uzay'a verdiğimde kocaman gülümsemişti ve alıp siyah lastiğimi taktığı koluna geçirmişti. Meltem Rüzgar'a dönüp "Bak Rüzgar Uzay'a hemen taktı sen neden takmıyorsun?" diye sorduğunda tripli gibiydi kollarını birbirine dolayıp yanaklarını şişirmişti. Rüzgar arkasından sarılıp "gölümün çiçee küçük yapmışsın girmiyor bileğimden büyüt çıkaranı siksinler" dediğinde Yaren büyük bir kıskançlıkla saçındaki siyah tokatı çukarıp Buğra'nın bileğine taktı. Buğra şaşkınca ona bakıp "hani sen böyle kuzlardan değildin? İğrençti bunlar?" diye sorarken "Valla BuğrAM bilirsin tükürdüğümü yalamak en sevdiğim şey şu an senin sakalından kolye bile yapabilirim." dediğinde gülmüştük. Çağan bize iğrenerek bakmış ve "Cilveleşmemiz bittiyse içeriye geçsek?" diye sorduğunda hava kararmaya başlamıştı. Yaren sıkıntıyla yanaklarını şişirdi "ya denize giremeyecek miyiz?" diye sorduğunda Buğra "çok istersen gireriz" dediğinde Rüzgar garip bir bakış atmıştı. "Siz kafayı sıyırmışsınız" derken Yaren el çırpıyordu. Eşyalarla beraber içeriye girdiğinizde Buğra "Müessesemizde fazla oda bulunmamaktadır o yüzden kızlar üzgünüm mecburen 3 kişi yatacaksınız" dediğinde durdu "Ya da Yaren canım benimle yatabilirsin" deyip göz kırptığında Çağan "sikişinizi baş başayken yapın iğrenç herifler" dediğinde Çağan'a katılarak "artı ters yatmış sekiz" demiştim.

Yatak odasına eşyalarımızı yerleştirirken hava iyice kararmıştı. Rüzgar kapıya gelip "sahile inelim mi?" diye sorduğunda kuzlarla bakışmıştık. O sırada Buğra gelip denize girecekseniz haşemalarınızı da giyin" demişti. Ona ters ters baktığımızda ise çıkmıştı. Kızlar dolabı kurcalarken ben elime gelen yazlık elbisemi almıştım yam gidip lavaboda giyinecekken Yaren "Güneş salak mısın 11 yıllık arkadaşımsın giyin işte amk!" dediğinde omuz silkip üzerimi çıkarmıştım. Yaren "Güneş, Uzay eşintem seni görse direkt yatağa atardı" dediğinde bana kalmadan Meltem kafasına geçirmişti. Yaren onlara göz devirip mayosunu hızlıca giymiş ve üzerine etek geçiriverimişti. Meltem "cidden denize mi gireceksin" diye sorduğunda başını sallamıştı. "Boşuna mı geldim tabi gireceğim!" dediğinde gülüyorduk. Meltem şort ve salaş bir tişört giydiğinde kapı çalınmıştı Çağan "Yan odadan gönderdiler daha hazır değilseniz gidiyolarmış" dediğinde onu süzmüştük. Meltem "Sen neden hazırlanmıyorsun?" diye sorduğunda Çağan kapıya dayandı "gelmeyeceğim için?" demişti. "Neden?" diye sorduğumda gülmüş ve "Sizin aksinize yorgunum gençler zıbarmayı planlıyorum" dediğinde Yaren "iyi madem öyle olsun" deyip omsuna dokunarak çıkmıştı. Meltem ve bende aynı şekilde çıkarken. Uzay "Mmh beğendim" dediğinde gülümsemiştim. Ben seni hep beğeniyorum ciğerim! Ama bunu bilmene gerek yok. Buğra ve Yaren'e dönüp "siz cidden yüzecek misiniz?" diye sorduğumda ikisi birden aynı anda "Evet" dediğinde Uzay "bir hasta olunda sorcam size" dediğinde Buğra "Off bir şey olmaz hadi ayrıca Yaren o etek ne!" dediğinde "Yaren gözlerini devirdi. "Buğra şortuna karışmamı istemiyorsan fazla konuşma yürü" dediğinde atışmalarına gülüyorduk. Çağan tam çıkarken arkamızdan "Çok derine gitmeyin" diyerek dalga geçmişti. Onu pekte umursamayıp evden çıkmıştık. Yaren "Tam olarak deniz nerede?" diye sorduğunda Buğra "biraz yürüyeceksin güzelim üzgünüm" demişti. Yaren "olsun" deyip vantus misali Buğra'yı kavradığında Uzay elimi tutmuştu. Ona gülümserken Meltem birden "Güneş hatırlar mısın sana böyle bir hikaye yazmıştım" dediğinde Yaren oradan "aaa Güneş'te bana yazmıştı böyle bir şey" dediğimde gülmüştüm. "Kanka Meltem'in yazdığını kopyala yapıştır yaptım" dediğimde Meltem "sen emek hırsızısın Güneş Yazgın!" dediğinde "banane ya o kadar çok senaryo yazdım yeni fikirler gerekti ne yapayım?" diye sorduğunda Buğra "sadece bir şey soracağım ne çeşit senaryolar?" diye sorduğumda gülerek "ortaya karışık Bazen size sinirleniyorduk acı falan çektiriyorduk. Bazen dee...." susmuştum ileri düzey +18 porno senaristlerinin bile böyle geniş hayal güçleri yoktur. Uzay tek kalını kaldırmış cevap vermemi bekletken salakça sırıtıp "masum" demiştim ve "baya masum senaryolar ya" deyip salak salak gülmüştüm. Meltem "uuu öyle masum ki yani masumluk yanında sapıkça kalır öyle masum" derken Yaren ile gülüyorduk.

GÜNEŞ SİSTEMİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin