~42~

34 4 0
                                    

Multi: Bölümün anlam ve önemini anlatan şarkı idjsmsksmhsöskshhsösksjjsksksngsösjsmsksn.

İyi Okumalar

Uzay'dan

Deli dana gibi evde dönerken bavulunu toplayanDemir bana bakıp "Uzay madem bu kadar özledin arasana oğlum" dediğinde "Trip atıyo açıyo sanki" dediğimde Demir bir kaç parça daha bavula kıyafet tepip gözlerini devirip "evine git o zaman Uzay hiç mi abinden bir şeyler kapmadın dediğinde hak verip Rüzgar'ı aramıştım. Rüzgar "He iki gözümün çiçeee" diye gevşek bir şekilde açtığında ona gözlerimi devirdim. Güneşsizlik başıma çok vurdu herkese göz deviriyorum. "Rüzgar cıvıklık yapma anan baban evde mi" diye sorduğumda Rüzgar "Yok sabah gittiler onlar" demişti. "Güneş'im nerede?" diye sorduğunda ise kulağımın dibinde kahkaha atıp "He senin karın ağırın o" demişti. Oflayıp "Rüzgar boş yapma nerde?" diye sorduğumda "Uyuyo" demişti. "Tamam uyandırma sakın" deyip bir şey demesine fırsat vermeyip yüzüne kapatmıştım. Bir haftadır zaten aramız soğuktu. Şirketteki işlerden göremiyordum bile güzelimi ve gergindim sürekli ona patlıyordum. Belli etmese de üzülüyordu. Bu durum beni de üzsede engel olamıyordum çok fazla stresliydim anim askere gideceğinden onun işlerini de ben yüklenmiştim ve bu beni fazlasıyla yoruyordu. Abime dönüp "Sen Su ile hazırlamayacak mıydın bunları?" diye sorduğumda nefes verip koltuğa oturdu "Kötü oluyor zaten yeterince zor ikna ettim" dediğinde burukça gülümseyip "Valla haklıda ben bile ufaktan buruldum" dediğinde gülmüştü. "Lan pezevenk uyanmasan göbek atacaksın buruldum diyo" dediğinde gülümseyip sırtına dokunarak evden çıkmıştım.

Geldiğimde arabayı otoparka park edip Güneşlerin dairesine doğru ilerliyordum. Kapılarının önüde durup Güneş'im uyanmasın  diye Rüzgar'ı arayıp kapıyı açtırmıştım. "Koş sevdiceğin odasında" dediğinde ona gözlerimi devirip Güneş'in odasına ilerlerken Rüzgar kanepeye yayılıp televizyona bakarken "Çokta ileriye gitmeyin" demişti. Ona kapıyı fırlatmak istesem de bu isteğimi bastırıp Güneş'imin odasına girmiştim. İçeriye girdiğim an onun güzel kokusu ciğerlerime dolmuştu. Gözlerim kısa süre de bu güzel kokunun sahibini bulmuştu. Yastığına sarılmış adeta bir melek gibi uyurken bu haline gülümseyip fotoğrafını çekmiştim ve sanki benim için özel olarak boş bıraktığı yere oturup saçlarını okşamıştım. Güzelliği aklımı başımdan alıyordu. Her sabah sırf bu eşsiz manzarayla karşılaşmak için erken kalkabilirdim. Şaçlarını öptüğümde ise huzursuzlanıp uyanmıştı. Uyku sersemi "Uzay?!" diye sorduğunda yüzüne düşen saçlarını kulağının arkasına sıkıştırıp "Güzelim." demiştim. Güneş hızlıca doğrulup bana bakmıştı. Daha fazla dayanamayıp sarıldığımda o da sarılmıştı. Şaşkınca "Ne arıyorsun sen burada?" diye sorduğunda gülümseyip burnunu öptüm. Güneş hızlıca kalkıp "Ay Uzay! Şu halime bak ya dur elimi yüzümü yıkayayım" dediğimde haline gülmüştüm. Öyle tatlıydı ki... "Ne varmış halinde? Çok güzelsin." demiştim utanıp yanımdan kalkmıştı ve koşarak dışarıya çıkmıştı. Arkasından gülümseyerek bakıp ardından odasını incelemeye başlamıştım. Arada gelip sessizce onu uyurken incelesem de odasına hiç dikkat etmemiştim. Yaptığı şoplara bakıp gülmüştüm. Aptaldı ama çok tatlıdı. "Uzay!" diye bağırarak odaya daldığında gülerek ona döndüm "Güneş'im" dediğimde Güneş dehşetle odaya girip "Uzay şu an bana aşık olduğuna %1500 kanaat getirdim. " dediğinde tek kaşımı kaldırıp ona bakmıştım "Öyle bakma o manada söylemedim aynada kendimi gördüm ve dedim ki 'Bu tipi gördükten sonra bu çocuk benden nasıl ayrılmadı'" dediğin yavaş adımlarla ona yaklaşıp gözlerine bakmaya başladım. Kalbim onun büyüsü ile deli hibi çarparken "ben bu manzaranın her sabah uyandığımda gördüğüm ilk şey olmasını istiyorum" dediğimde Güneş utanmıştı. Öyle ki yanakları kıpkırmızı olmuştu. Daha fazla utandırmayıp burnunu öpmüştüm ve geri çekilmiştim. Rahat bir nefes aldığını hissettiğimde gülümsemiştim. Yatağına oturduğumda o da karşıma geçip "Hayırdır başına balkon mu düştü senin ne arıyorsun  burada?" diye sorduğunda yanağından makas alıp gülümseyerek "Güneş'imi özledim" demiştim. Güneş triple "Ne o Sezin hanım yetiyordu size" dediğinde dudağımı yalayıp ona döndüm Sezin hanım babamın asistanıydı ve gam mir orospuydu yürümediği bir dedem kalmıştı zaten abimle yaşıtı ama babama bile yürüyordu. Annem bir duysa bunu 3.dünya savaşı çıkardı. Abimle ikimiz diyoruz çıkaralım diye babam diyor "Zararı yok kalasın" Nasıl yok ya resmen ilişkilerimizle oynuyo kahve karı! "Güzelim benim kalbimin tek sahibi sensin" dediğimde gülümseyip ayağa kalkmıştı. "Tabi ki benim" deyip kapıya doğru giderken arkasından gülerek bakıvermiştim.

GÜNEŞ SİSTEMİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin