~56~

51 2 1
                                    

Multi: Hikayenin asıl isminin kaynağı olan şarkıyı yakıştırdım bu bölümüne Son Feci Bisiklet- Bikinisinde Astronomi.

İYİ OKUMALAR🚏

5 yıl sonra:

Odama dalan annemle yataktan sıçradım. Zaten şu evde normal bir şekilde uyanmak haramdı bana!

Annem "Kız Güneş kargo gelmiş sana! Yine ne aldın bak baban beni boşayacak seni de evlatlıktan boşayacak" diye bana madur edebiyatı yaparken uykulu bir sesle "ne kargosu ya!" demiştim.

Annem ellerini beline koymuş "ne bileyim açta görelim" demişti.

Uku sersemi halimle kutuyu elime almıştım. Kapağını açtığımda gözlerim büyümüştü. Kırmızı askılı bir elbiseydi. Kim göndermişti ki? Annem şaşkınca "vaay!" demişti. Elbiseyi kutudan çıkartıp bakarken bir kağıt düşmüştü. Annem kağıda gülümseyerek bakarken ben de elbiseyi yatağa sermiş ve kağıdı elime almıştım.

'Akşam saat 21:30'da -US-'

Aptal aptal sırıtarak kağıda bakmıştım. Şapşal şey. Sürpriz hazırlamıştı belli. Ama özel bir gün değildi ki. Neydi bu şimdi?

Annem "Güneş saat zaten 17:30!" diye telaşla söylenmişti. Gözlerim büyümüştü benimde. Telaşla kızları aradığımda hiçbirine ulaşamamış son çare Su kuşumu aradığımda Demir eniştemle şehir dışında olduğunu söylemişti. Dudaklarımı büzdüm. Bu yolda tek başınasın Güneş Yazgın! Ve bir de yanında anan var evet. Şaka gibiydi Çağan'ın bile manitasıyla işi vardı.

Annem saçlarımı topuz yapmamda yardımcı olmuştu. Ben de yapabildiğimce makyaj yapıyordum. Elbisemle uyumlu rujumu sürmüş ve aynaya baktım. Annem o sırada beni tükürüklere boğuyordu. "Hay maşallah nasıl güzel oldun Uzay oğlum evlenme teklifi etmezse bu güzelliğine ben de bir şey bilmiyorum.

Tabi ya bunca hazırlık boşa olmazdı kesin bir haltlar karıştırıyordu. Heyecanlanmıştım. Rüya gibiydi. Senelerce en büyük dileğimdi bu benim. Heyecanla gülümsedim anneme. Annemin ise gözleri dolmuştu. Tam o sırada korna sesi gelmişti.

Saate baktığımda 21:00 olduğunu görmüştüm. Heyecanla anneme döndüm "bir sorun yok değil mi?" dediğimde annem saçlarımı öpmüştü. O sırada odamın kapısı açılmış eriye babam girmişti.

"Çağan gelmiş galiba seni bekliyor ço..." cümlesini yarıda kesmişti beni görünce gülümseyerek bakmıştı. "Nasıl olmuşum?" diye sorduğumda babam hayranca "Çok güzel prenses gibi" demişti gülümseyip. Gülümsedim ona babam gelip sarılmıştı. Kısa sürede ayrılmış ve yüzümü elleri arasına alıp beni izlemişti. "Kocaman oldun" demişti büyük bir hüzünle.

Annem dolu gözleriyle "hadi geç kalacaksın!" deyip kısa baba kız hüznünü dağıtmıştı. Gözlerim dolu dolu babamdan ayrılmıştım. Niyeyse bir duygusallaştım ben.

Kapıdan çıkarken annem ve babamda gelmişti. Çağan arabaya yaslanmış bekliyordu. Siyah bir spor arabaydı. "Nerdesin kızım geç kalacağız!" diye Çağan bana çemkirince elimi belime koyup "Uzay nerede seninle mi yemeğe çıkacağım sanki?" diye geri çemkirmiştim.

Çağan alayla "Hee aslında ben yazdım onu" dediğinde kafasına geçirmiştim. Annem ve babama el sallayıp arabaya geçecekken Çağan "Dur Uzay şey dedi 'kapısını aç centilmenlik yap' hatta demedi bildiğin tehdit etti." deyip kapımı açtığında gülerek içeriye girmiştim.

GÜNEŞ SİSTEMİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin