Evet benim ultra derecede mükemmel okuyucularım nasılsınız? Ben de iyiyim işte ne olsun aklıma arada düşen bölüm atmam gerek bildirimi yeni geldi ve atayım dedim. Neyse harika insanlar ben fazla uzatmadan gideyim. Haa bu arada bu bölüme multi bulamadım. Belki bulursam koyarım. Neysem hadi siz okuyun...
🔸🔷🔸İYİ OKUMALAR🔹🔶🔹
Arayanın kim olduğuna bakınca dayıp olduğunu gördüm "efendim dayıcım" dediğimde dayım "nerdesin kız sen? Ablam bardalar dedi" dediğinde kahkahamı korumaya çalışıyordum. Ben cevap vermeyince "bir şey sordum Güneş!" dediğinde domuz sesleri çıkartarak "evet dayıcım Su kuşumun sevgilisinin doğum günü vardı" dediğimde "tamam almaya geliyorum" dediğinde "oluur" demiştim. "Konum at" deyip yüzüme kapatmıştı. Klasik dayım işte. Rüzgar "noldu?" diye sorduğunda "dayım almaya gelecekmiş" dediğimde Su "Ömer abi mi geliyor hassiktir" demişti. Tabi Su'yun yanında ilk defa küfür ettiğini duyan Demir gülerek "ne dedin sen?" diye sorduğunda Su utançla omzuna vurup "sussana sen Ömer abi gelecekmiş" dediğinde Demir "eee?" diye sorduğunda Yaren oradan "Enişte Ömer abi buradaki bütün kızların abisi gibi Yasemin abla ve Erdem abi çıkmaya başladığında Erdem abi dayak yemişti" dediğinde Demir "onlar ayrılalı çok oldu ya" demişti. Meltem "Gerçekten buna mı takıldın enişte?" diye sorduğunda. Demir aklına yeni gelmiş gibi "Ömer Atasoy değil değil mi bahsi geçen kişi?" diye sorduğunda Rüzgar gülerek "ta kendisi" demişti. Demir Su'ya dönüp "oldu o zaman sen benim dünya ahiret bacımcın artık 2 tane abin var" demişti. Su gülerek "Demiiir" dediğinde Demir gülerek "tamam tamam en fazla dayak yerim ne kadar kötü olabilir ki?" demişti.
Dayım tekrar aradığında geldiğini anlamıştık ve cümbür cemaat dışarıya çıkmıştık. Rüzgar güşerek "ulan sanki kabadayı karşılıyoruz amk." dediğinde gülerek "düşünsene dayımın elinde tesbih falan çok komik lan" dediğimde dışarıya çıkmıştık. Zaten dayım da gelmişti. Bizi görünce arabadan inip "ne arıyonuz lan siz burada" diye Yaren Metem ve ben üçlüsüne yöneltmişti bu soruyu. Yaren "aman Ömer abi tadımız kaçmasın" dediğinde dayım onu pek takmayıp Meltem'e dönüp Rüzgar ve onu işaret ederek "Siz ikiniz ciddi ciddi ayrıldınız mı şimdi?" diye sormuş ve Rüzgar'a dönmüştü. Rüzgar yutkundu ve cevap veremedi. Meltem ise "E-evet" demişti kekeleyerek sonra kendisini toplayarak "evet ayrıldık" demişti. Dayım pek inanmazca omuz silkti. "Dayı neden milleti sorguya çekiyon yav?" diye sorduğumda omuz silkti ve beni kolunun altına alıp "Unuttuysam söyleyeyim bebeyim buralar benim krallığım" dediğinde gülerek "Ah benim bed boy olamayan ponçiriğim" diyerek yanağını öpmüştüm. O da saçlarımı karıtırarak. "Bozma yav" demişti. Yaren "Tuğçe abla ve Damla nerde ya özledim onları" diye sorduğunda Su ve Demir'de yanımıza gelmişti. Dayım "arabadalar" dediğinde Rüzgar "neden?" diye sormuştu dayım da "hakkaten lan" diyerek arabanın camından Tuğçe ablaya "Güzelim çıksanıza" demişti. İlk çıkan Damla olmuştu ve anında Rüzgar'ın boynuna atlamıştı. Ulan ben bostan korkuluğu muyum insan bir selam verir. Damla bana da sarıldığında gülümsedim. Sonra onu yere indirip yengem ile sarıldık. O sırada dayımın gözüne birisi takıldı. Demir'e gülümsedi ve birbirine sarıldılar. Yengem gülümseyerek "Demir bütün ergenliğin gitmiş mükemmel olmuşsun" dediğinde Demir gülerek "teşekkürler Tuğçe yenge" demişti. Zamanında az mı kesmiştim be bunu. Maşallah Hakan amcada ne gen varsa bütün çocukları mükemmeldi ama bestim tabiki Uzay'ım. Dayımlar herkesle selamlaştıktan sonra gitmeye karar vermiştik. O sırada Erdem abinin sesi duyulmuştu. "Ne o Ömer bir selam bile vermeyecek misin?" diye sorduğunda dayım Erdem abiye döndü. Gülümseyip "kardeşim" dediğinde sarıldılar. İkisi de duygulanmıştı. O sırada Yasemin abla ve Kenan abi de gelmişti. Yengem ile Yasemin abla büyük bir özlemle sarılırken dayım da Kenan abiye sarılıyordu. Şu duygusal anlarda ciddi kalamıyorum ben amk. Erdem abi "özlettin kardeşim" dediğinde dayım kafasını yere eyip "üzgünüm" dedi. O sırada Damla "Yüzgay bunlay tim?" diye sorduğunda Rüzgar gülerek "Bunlar babanın ve annenin çok eski arkadaşları" dediğinde Yasemin abla "aman Allah'ım Tuğçe?! Bu prenses yoksa..." dediğinde yengem gülümseyerwk "Evet kızımız Damla" demişti. Yasemin abla Damla'nın yanına geldi ve "Prensesim çok güzelsiniz" dediğinde Damla kıkırdamıştı Kenan abi kucağına aldığında Damla utandığından yüzüne bakamamıştı. "Ay bu da anası gibi dediğinde dayım yengeme en pislik sırıtışlarından attı. Kenan abi Damlayı kendi etrafında çevirirken Damla kahkahalarca gülüyordu. En son sakince yere indirmişti. Erdem abi çömelip Damla'nın elini aldı öpüp " Leydim harikasınız" dedi ve kendi etrafında döndürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞ SİSTEMİM
General FictionBazen sadece sevmek yetmez sevilmek gerekir. Kocaman Uzay boşluğuna aşıktı Güneş. İçinde onca yıldız varken sıradan bir yıldız olan Güneş'e mi bakacaktı Uzay? Ama hesaba katmadığı şeyler vardı; mesela Güneş zaten Uzay boşluğunun içindeydi. SİZE B...