İYİ OKUMALAR 😘Amk bu ne biçim sınıf ya. Psikolojim alt üst oldu. Hayvanların arasından kendime zarar gelmicek gibi geçmeyi başardım ve yerime geçtiğimde Çağan arkamdan "Güneş yerin orası değil" dedi. Tek kaşımı kaldırıp arkaya döndüm o sırada Yaren lafa dalıp "Yoo hiçte bile burası" dedi. "Ama hoca senin yanına oturtu" dedi Çağan ise Yaren de ukalaca kollarını birleştirdi ve "Tatlım ilk okulda mıyız? Herkes istediği yere oturur sanane" deyince Çağan da aynı ukalalıkla "Ama şöyle bi şey var ki oturmazsa disipline gidecek dedi" dedi. Onlar atışırken araya girmek amaçlı "Kanka oturayım sonra ayarlarız." dedim ve Yaren'in yanağını sıktım. Çantamı sıraya fırlattım ve öğretmenler masasının önündeki camın önüne toplaştık. Yaren yanıma sokuldu ve "şu yeni gelen çocuğu hiç sevmedim ne ukala öyle" dedi. Meltem de Yaren'e katılarak "aynen ya" dedi Meltem de kafasını sallayarak. Yaren'in çığlığı ile ödüm bokuma karıştı. "Ne oldu lan" dedim dehşetle Yaren'e bakarken. "Amk Buğra ve Masal niye el ele tutuşuyolar?" diye sordu. Gösterdiği yere baktım ve dudaklarımı kemirmeye başladım. Yaren saman yolu oyunculuğu ile ağlıyodu tabiri caizse anırıyordu. Meltem'e dönüp "Allah sabır versin karşim" dedim ve kafamı olumsuz anlamda salladım. Meltem'de aynı şekilde salladı ve "Çok güzel işin yoksa depresyon çek" diye söylenmeye devam etti. "Lan bu çocuk hani bana ağşıktı Amk" diye bağırmaya başladı Yaren. "Kanka üzülme bak 1/2 haftaya kalmaz ayrılırlar" dedim. Her zamanki verdiğim motivasyonla. Tabi Yaren beni takmayıp sınıfta bağırarak ağıt yakıyordu. Meltem oradan "lan sus sus." diye ağzını kapadı ama yok Meltem'in elini yaladı. Sonra Meltem'de elini vura vura Yaren'in omzuna sildi. Daha fazla Yaren'i çekemeyeceğimi anlayıp yerime geçtim. Telefonumdan dersin ne olduğuna bakıp kitaplarını çıkardım. İnek öğrenci modumdayımda. Bak ama şimdi her şeyde hayır olduğu doğruymuş. Mesela şerefsiz matematikçi yerimizi değiştirmeseydi ben depresyon çekicektim. Çok şükür yarabbim. Çantamdan defterini ve Hayriye aşkımı çıkardım. Canım Hayriyem çekmediği kalmadı. Yaren özürlüsü kolunu kopardı tabi ben muhteşem terzilik yeteneğimle(!) diktim. Bide 3. kattan aşağıya düşmüş suni tenefüsle hayata tutundu. Ben Hayriyemi severken Çağan bana adeta gökkuşağı sıçıyomuşum gibi baktı. Sırıtıp "bu Hayriye Ağlar adı ile soyadı kendi ile ters orantılı çünkü ağzına sıçmamıza rağmen hep gülüyo" dedim. Çağan sırıttı ve "en fazla ne yapabilirsiniz ki alt tarafı yere düşmüştür." dedi Çağan'da korkarak sanırım üstündeki biraz(!) zarar görmüş yerleri gördü. "3. kattan aşağa düştü, kız olmasına rağmen 29627271628171816 kere sünnet edildi, Yaren tarafından vahşice kolu koparıldı." deyince Çağan dehşetle bana baktı. "Büyüksün Güneş başqan" deyip elini göğüsüne vurdu. Sırıttım ve Hayriyem'i sıraya koydum. O sırada dinci girdi. Bu ders tam Yaren'in dersi çok güzel kaynatıyo. Hoca yerine oturduğu gibi Yaren parmak kaldırdı. Hoca Yaren'in umursamadan derse başlayınca Yaren "Hocam sorularıma cevap vermiyosunuz sonra Yaren neden derse katılmıyo. Tabi haklısınız Yaren kim ki?" diye söylenmeye başlayınca hoca gözlerini devirip "sorduğunda sorular derslerle ilgili olmuyor genelde Yarenciğim" deyince Yaren "hocam belki şimdi ders ile ilgili sorcam" deyince hoca sor anlamında kafasını salladı. "Hocam" dediği sırada kapı çaldı ve Uzay içeri girdi tövbe tövbe yarabbim çok tövbe. Herkes birden bi 'ooo' lamaya bi öksürmeye bir enişte demeye falan başladılar tabi çocuğa 7 senedir saplantılı olunca. Ben kafamı sıraya gömüp şapkayı kafama geçirdim utançtan yerin dibine giriyodum. Sonra Vazgeçtim ve dedim kız Güneş zaten göremiyon bari kes kana kana. İç sesim yüzsüzlüğünü ortaya koymuştu. Kafamı kaldırdım ve onu izlemeye başladım. Sınıf defterini getirmişti. Allah'tqn başka bir şey isteseymişim olcakmış. O sırada Çağan kolumu dürttü. "Dün seni üzen çocuk bu mu?" diye sordu. Gülümseyerek Uzay'a baktım ve "o beni üzmüyor ki ben kendi kendime gelin güvey oluyom" dedim. Çağan gülümsedi ve "Ben sizi ayarlarım" dedi. Bende aynı şekilde gülümsedim ve altan haraket çektim "Yaren malı bile 7 senedir ayarlayamadı Allah aşkına. Ayrıca ben onun kendi isteği ile beni sevmesini istiyorum zorla değil" dedim. Gülümsedi. "Sen bu çocuğa abaları yakmışsın" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞ SİSTEMİM
Fiksi UmumBazen sadece sevmek yetmez sevilmek gerekir. Kocaman Uzay boşluğuna aşıktı Güneş. İçinde onca yıldız varken sıradan bir yıldız olan Güneş'e mi bakacaktı Uzay? Ama hesaba katmadığı şeyler vardı; mesela Güneş zaten Uzay boşluğunun içindeydi. SİZE B...