~13~

71 7 1
                                    

Selaaam! Ben geldim. Erken bölüm attığımı gören okuyucuların gözleri yaşlı sşksşekeşekle. Tabi alışkın değilsiniz böyle şwylere sakın kalp krizi geçirip ölmeyin. Neysem yavru ceylanlarım hadi okumaya başlayın siz.

MULTİ:Berat'ı döven Rüzgar

İYİ OKUMALAR✏

Duyduğum şeyle anında dolan gözlerimi saklamaya çalışırken alttan Çağan'ın elini sıkıyordum. Zorla gülümseyip "amk o kız da daldan dala atlıyo aq" dediğimde. Yaren sinirle "Güneş seni sikerim ne bu rahatlık aq bir şey yap" dediğinde Çağan'ın elini biraz daha sıkıp "Ne yapayım kanka sevgilisi işte ayrıca benim de sevgilim var aq" dediğimde Rüzgar çok garip bakıyordu. Meltem "Amk Uzay onunla nasıl çıkmış?" diye sorduğunda Buğra "Masal Uzay'ı seviyormuş zaten yani bizi ona ulaşmak için kullanmış." dediğinde Meltem "bizi?" diye sorduğunda Buğra rahat bir şekilde "Rüzgar ve beni" dedi. Yaren ile birmirimize 'sıçtık' dercesine bakarken Meltem bize bakıyordu. "Nasıl yani" diye sorarken bize bakıyordu. Çünkü Rüzgar, Amerika'dan geldiğinden beri Meltem'in peşindeydi. Yaren "Kanka Rüzgar onunla çıkmadı aq sakin ol" dediğinde ben "Ya bu sakat Rüzgar'a yürüyodu. Rüzgar da bana şey hesabı verip 'şunu bi şutlasana' dediydi biz de okula rezil etmiş olabiliriz ama orospu kendi kaşınıyo Buğra ile ilk çıktıklarında zaten ihanet etmişti Yaren'e ben de hesabı Yaren'e verdim ağzınq sıçtı." diye anlattığımda Meltem "ben niye bilmiyom?" diye sorduğunda kulağına eğilip "bana bak zilli Berat'ın sana attığı Rüzgarın bilmediği mesajlarıda biliyoz" dediğimde bana kötü kötü baktı ve "neyse canım geçmiş olaylar çokta kurcalamayalım dediğinde. Rüzgar dehşetle bakıyordu. Yaren dayanamayıp " naptın aq kıza?" diye sorduğumda sırıtıp cevap vermedim.

Zil çaldığında matematikçi sınıfa anunda girip "quiz yapçam hadi hazırlanın" dedi. "Ulan o haftaya değil miydi?" diye Çağan'a sorduğumda "ne bileyim aq" dedi. Matematikçi bize bakıp "Güneş geç Yaren'in yanına kitabını da al" dedi. Ulan derste beraber oturuyoz diye kızar sınav yaparken onunla oturtur ulan pezevenk. "Hocam ne gerek var ya" diye söylenirlen Hoca "çabuk hadi" diyerek beraber oturttu. Yaren'e dönüp "kanka ne bok yicez?" diye sorduğumda "kanka sen matematik biliyon mu?" diye sorduğunda kafamı olumsuzca salladım. Hoca "kitap defter serbest" dediğinde kitabı açtım ulan kitap kalbim gibi tertemiz "kanka senin kitap nerde" dediğimde çıkardı. Ulan buda karalamış aq kitap kitaplıktan çıkmış. Kafamı sallayarak "şuan sıçtık" dedim. "Üzerimizde çok fena beddualar var kesin Masal kaşarının" dediğinde sırıtıp "kanka gökten kemik yapmıyor ki" dediğinde Yaren 'uyy' yaptığında yumruk tokuşturduk. Hoca bize bakıp "ne o dedikoduya mı geçtiniz bitti galiba?" diye sorduğunda sorulara baktım ve derin bir nefes alıp "hocam işleme bakıyonuz mu?" diye sordum. "Yok seçeneğin doğruluğuna bakacağım." dedi. "O zaman bir dakika" deyip elimle bir yaptım ve kağıda adımu soyadımı yazarak bütün soruları adeta sayısal loto oynarmışcasına salladım ve hocaya teslim ettim. Tabi benden cesaret alan Yaren'de hepsini salladı ve o da verdi. Geldiğinde "kanka gakiba bu lise hiç bitmeyecek" dediğinde "kanka valla ben teşekkür alıyom sen kendi haline yan" dediğinde "kanka sence bu orospu çıcuğu geçirir mi seni biraz mantıklı ol" dediğinde "geçirmez mi?" diye sordum. Kafasını olumsuzca sallayınca hüzünlü bir şekilde kafamı salladım ve "olsun be kankim en azından denedik" dedim o sırada Yaren sırtımı sıvazlayıp "bugünler de geçicek kankim üzülme" dedi.

Sınav bittiğinde Abdurrahman hocacığımın yanına gidip. "Canım öğretmenim sizi çok seviyorum biliyor musunuz" dediğimde "Hiç boşuna ümütlenme geçirmeyeceğim seni bu dönem de." dediğinde dudaklarımı büzdüm ve cool bir şekilde yanından ayrıldım. Ah ah anam karneyi götüme sokacak. Gerçi Rüzgar sakatı zor geçiyo en azından onu azarlarlarken bana pek vakit kalmaz. Yani inşallah. Çağan'ın yanına oturup "bırakçakmış" dedim. Çağan gülüp "üzülme be kankim bugünlerde geçer" dedi. Güzel başlayan günün çöküşü. Üzülüyorum aq. Kağıttan kendime sigara yatım ve Çağan'ı duvar kenarından çekip sırayı biraz ileri iyyim ve yere oturup. "KALBİĞĞİM DUUĞĞĞUURAAĞAĞAKSIZ HAYKIRIŞLARDAĞAĞAĞAĞ NE YAPSAM AYRILAMAM SENDEĞEĞEĞEN ASLAĞAĞAĞAĞA" diye bağırmaya başlamıştım. Yiğit "ulan kim üzdü bunu yine yemin ediyorum sikicem belasını biz çekiyoz sonra aq" dedi. Ben de onun bağrışına karsın "ABDURRAHMANCIĞIM" diye bağırdım ve kağıttan yaptığım %1500 gerçek (!) cigaramdan bir fırt çektim. Yiğit oradan "affet kanka ama biliyorsun ki bir bok yapamam." dedi. Çağan aşağıya eğilip "kanka Uzay ve Masal sınıfta ama tabi sen bilirsin" dediğinde kaşlarımı çatıp "Uzay elini tutuyo mu o paçozun" diye sorduğumda arkasını döndü ve "yok Rüzgarlarla konuşuyolar" dedi. Birden "KİM İÇİN GÖRÜŞÜN DEĞİŞTİYSEĞEĞEĞE ONA GİT O ZAMANAĞAĞAĞAN AĞAĞAĞAĞA SEN GİDİNCE BENDEN BİR ŞEYLER KALIR MI BANA AĞAĞAĞAĞAĞAĞA" diye bağırıp yine cigaramdan bir fırt çektim. Çağan gülüp çantasından aldığımız sakız cigaralardan çıkardı ve "al kankim bundan çek" dedi. Elimle böğrüme vurup "eyw yeğenim" dedim ve konserime devam ettim. "AFFET BENİĞĞ AKŞAM ÜSTTÜÜÜ GÖLGEEĞĞEM UZAĞAĞARKEN ÖĞLEDEĞEĞEN.." tam devam edecekken UZAY AŞKIM SEVGİLİM YİĞİDİM ASLANIMIN SESİ KULAKLQRIMA ULAŞTI BEN SENİN SESİNİ MINCIRIRIM. " Çağan niye anırıyo lan bu?" diye sordu SENSİN BU OÇ! Çağan gülerek "matematikten kalıyomuş" dedi. "BEN SENİ ÇOK SEVMİŞTİM SEN NEDEN BANA BELE ETTİN ABDURRAHMANCIĞIM" diye anırdım tekrardan. Ses kesildiğinde ben tam şarkıma devam edecekken tepemde bir nefes hissettim. Kafamı kaldırdığımda Uzay'ı göründe korkup kafamı duvara çarpacakken UZAY AŞKIM SEVGİLİM BEBEĞİM ASLANIM hayatımı kurtardı. "Ulan ben sana kopya vermedim mi nasıl kalıyon aq" diye sorduğunda "ya benim ilk sınav 12 de" dedim şirince sırıtıp. Uzay gülüp "Güneş umutsuz vakasın yemin ederim" dediğinde ben onun gülüşüne gülümsedim. Sen ne güzel gülüyon öyle. Bak ona olan sinirim yine uçtu gitti. Elimde tuttuğum sakıza bakıp "o ne aq" dediğinde kaldırıp gözüne sokarcasına "sakıııız" dedim. Birden kahkaha atınca ben de güldüm. Arkadan bir "Uzay aşkıım hadi kantine gideliiim" siye bir orospu sesi geldi acaba kim? Evet doğru bildiniz MASAL! Zorla sırıtıp "karşim hayırlı olsun da en orospusunu seçmişsin bea" dediğinde Uzay da kulağıma eğilip "sende en şerefsizini seçmişsin bea" dediğinde Çağan "hey ben burdayım" deyince Uzay gözlerimi devirerek gitti. "O orospuyu ben öldürürüm" dediğimde Çağan "ulan Uzay da beni öldürcek aq belki de Rüzgar" dedi arkaya bakarak. "Ulan boşver şimdi seni şurada sevdiceğim elimden gitmiş bir de matematikten kalıyom aq" diye söylenirken Çağan "tabi haklısın ben kimim ki" derken yanağını sıktım "ay çen bana trip mi atıyoçun" dediğimde kollarını birleştirip trip atıyordu.

GÜNEŞ SİSTEMİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin