Şarkı:Sezen Aksu- Bir Çocuk Sevdim
İyi Okumalar🌻
"Neden öyle diyorsun ya deme korkuyorum" dediğimde "ya ne yapayım Güneş ben de korkuyorum herhalde!" diyen Rüzgar'a baktım. Korkumun sebebi benim içimdeki hissin de öyle olması "Of Rüzgar ne olcak bir şey olmaz git sıç geçer" demiştim. Unutmaya çalışarak. Rüzgar "senle adam gibi konuşmak isteyende kabahat!" diye çemkirip kalkmıştı.
Koltukta yalnız kaldığımda bunu yediremeyip kendi kendime koltuğa triplenerek kalkmıştım zaten uykum da vardı Damla erken kaldırmıştı saolsun zaten onu da yarın sabah dayım alacaktı. Yatağa yatıp tavana baktım. Uzay ile vedalaşırken onu öpmüş müydüm? Neden buna bu kadar takılmıştım ki? Komidinin üzerinden telefonumu alıp pek tarzımız olmayan bir şeyi yapmıştım UZAY'A İYİ GECELER MESAJI ATMIŞTIM!
'İyi geceler yiğidim aslanım ;**' yazıp gönderdiğimde çevrimiçi oluşunu beklemiştim.
Bir süre sonra beklemekten sıkılıp Youtube'tan video açmış izlemeye başlamıştım ki Uzay'dan mesaj gelmişti.
Gönderen:YİĞİDİM ASLANIM
'Tatlı rüyalar güzelim <3'Yazdığı mesaja iki saat sırıtıp gözlerimi kapatmıştım.
"Ya Uzay baksana ne güzel burası her yer yemyeşil" deyip beyaz fırlı elbisemin uçuşan fırfırlarını görmek için dönmüştüm. Uzay beni gülümseyerek izliyordu. "Evet güzelim çok güzel burası" dediğinde koşarak yanına gidip öpmüştüm. "Ayy Uzay burada kalalım hem şam şeytanları da yok valla mis" demiştim. Uzay "canım seni bilmem ama bir sürü işim var ama arada uslu bir kız olursan getiririm" demişti. Onun taklidini yapıp "Allah Allah büyümüşte iş güç sahibi olmuş beyiniz!" demiştim. Sonra kahkaha atıp "ya Uzay harbi elimde büyüdün ha" demiştim. Uzay da o güzel erkeksi kahkahasını atıp "sen de benim elimde büyüdün o zaman" demiş ve burnumdan makas almıştı.
Kahkahalarımız yeşil çayırda yankılanırken birden etraf karardı. İçimdeki sıkıntı git gide baş gösterirken birden Uzay'ın önüne bir adam geçti. Kahkaha atıp silahı ona doğrulttuğunda sıkacaktı. Büyük bir telaşla önüne atladığımda ise silah patlamıştı.
Ter su içinde yataktan kalkmıştım. Bu neydi şimdi? Saatte baktığımda 3.00 olmuştu. Elim ayağım titrerken ilk önce lavaboya gitmiş elimi yüzümü yıkamıştım. Ardından da mutfağa gidip su içmiştim tam odama gideceğim sırada gidememiş ve annemin odasına girmiştim. Annem uyuyordu. Yanına sıvışmayı planlarken annem uyanmış ve bana bakıyordu. "Yanına yatabilir miyim?" diye sorduğumda doğrulmuştu. "Güneş'im iyi misin annem?" diye sorduğunda başımı sallamıştım. "Kabus gördüm" dediğimde kollarını sarılmam için açmıştı. Sıkıca sanki 'sana zarar gelmesine asla izin vermem' der gibi sarılmış bir süre sonra Damla'ya dönmüştü. "Oy halasının günahsız kuzusu" deyip yavaşça yatakta kaydırmış ve bana yer açmıştı.
Annemin koynuna girip sarıldığımda rahatlamıştım. Annem ara ara saçlarımı öpüyordu. "Benim kuzum korkmuş mu?" deyip bir daha saçımı öpmüştü.
Tam uykuya dalacakken Rüzgar'ın "ne demek kaza Çağan? Nasılmış?" diye sorduğu telaşlı desiyle kalkmıştım. Annem "Ne oldu?" diye sorarken kalbim deli gibi atıyordu. Öyle ki Uzay ile öpüştüğümüzde bile böyle atmıyordu. Nefesim kesilecek gibiydi "anne Rüzgar Çağan diyor kaza diyor" dediğinde annemde doğrulmuştu. Hızla Rüzgar'ın odasına girdiğimizde Rüzgar bana bakıp "tamam Güneş'e ben derim" demişti. Telefonu kulağından çekerken ona titreyerek bakıyordum. Annem "Oğlum ne olmuş?" diye sorduğunda Rüzgar nefes vermişti. "Güneş sakin ol tamam mı?" dediğinde yutkundum. "Uzay'a mı nir şey olmuş" diye sormuştum gözlerim dolu dolu. "Kaza..." demişti devamını getirememişti. Ona hala bir şey söylemesi için bakarken Rüzgar sertçe yutkunmuştu. "Kaza yapmış durumu ciddiymiş" dediğinde öylece kalmıştım. Rüzgar yanıma gelip ellerimi tuttu. "Bak bir şey olmayacak tamam mı sakin ol" dediğinde ikimizinde göz yaşı akmıştı. "Rüzgar nolur nolur bir şey olmasın nolur ölmesin" diye ağladığımda sıkıca sarılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞ SİSTEMİM
Algemene fictieBazen sadece sevmek yetmez sevilmek gerekir. Kocaman Uzay boşluğuna aşıktı Güneş. İçinde onca yıldız varken sıradan bir yıldız olan Güneş'e mi bakacaktı Uzay? Ama hesaba katmadığı şeyler vardı; mesela Güneş zaten Uzay boşluğunun içindeydi. SİZE B...