~39~

31 3 0
                                    

İYİ OKUMALAR🎃

Yaren "Sen bizden gizli gizli Uxay eniltemle öpüştün demek bir süre konuşmayalım Güneş!" dediğinde Uzay onu takmayıp "Cidden öptüm mü ya rüya gibiydi" dediğinde utanmıştım. Meltem bankta bağdaş kurup büyük bir merakla "Ee anlatsana Güneş!" dediğinde Uzay gülerek kafamı göğüsüne gömdü. "Sizene ya bizim özelimizden öpüştüysek öpüştük biz size soruyoz mu?" diye sorduğunda bana baktı ve göz kırpıp "eminim çok özel bir andı" diye fısıldadı. Rügar "Yalnız o çok öpüşme sayılmıyo" dediğinde ona çanta fırlatıp "Kes beğ!" dediğimde Rüzgar'ı kovalıyordum. Uzay'da arkamdan beni tutmaya uğraşıyordu. Belimden tutup havaya kaldırdığından hışımla kafamı ona çevirip "Bıraksana beni ya!" diyerek çırpınıyordum. Uzay tek bir hamlesiyle beni kendine çevirdi ben hala ondan kurtulmak için çırpınırken Uzay "özür dilerim Güneş'im" deyip dudaklarıma yapışmıştı. Gözlerim şokla açılırken Uzay dudaklarımı usulca öpüyordu. Yine o kadar nazikti ki. Ağzındaki nane tadını alırken "Krdşm aile var aile!" sözüyle o güzel dudaklarından ayrılmak zorunda kaldım. Rüzgar "kardeşim tamam sevgilisiniz öpüşüyorsunuz da ben de abi sayılırım yani" dediğinde Uzay gözlerini devirip "Kes lan papucumun abisi aramda 5 yaş olan abimi takmıyorum 5 dakika olan seni abi yerine koyar mıyım it?" dediğimde Rüzgar bozulmuş gibiydi. Yaren "Ula ne laf koydun Uzay eniştem beğ!" dediğinde Buğra, Yaren'i öpüp "Ah Uzay ile Güneş çok güzel öpüştü kıskandım" dediğinde Yaren, Buğra'nın kafasına vurup "hayvan herif!" diye söylenmiş tekrar vururken "Hayır Güneş bu kadar elit bir adama aşık olurken benim Buğra ayısına aşık olmam çok boktan çocuk kızı öpmeden nezaketen özür dilesin sen.." Yaren cümlesini bitiremeden Buğra "Özür dilerim sevgilim" deyip dudaklarını öpmüştü. Onlara bakıp "Aptallar" dediğimdimde Uzay ile göz göze geldik ve ben utancımdan koşturarak Meltem'in yanına uçtum. Uzay o halime gülerken Meltem ve Rüzgar gülümseyerek izliyorlardı bizi. Belkide özlemişlerdi, kim bilir... Şunların ilacına gazoz atıp öpüştürmek lazım. Şaka maka ikisi de kötüydü ve istikrarla iyi görünmeye çalışıyorlardı. Buğra "Güneş yengem baldızım Uzay kardeşim bacanağım ile sigara içeceğiz müsaden varmıdır?" diye sorduğunda gülerek onlara dönüp "içmeyin şu zıkkımı amk!" diye söylenmiştim. Uzay "Ben içmiyorum Rüzgar ile içeceklermiş" dediğinde Rüzgar'a dik dik bakıyordum. Rüzgar bana 'sen karışma' bakışı attığında "Rüzgar içme" demiştim. Beni takmayıp ileriye giderlerken Yaren de peşlerinden gittiğinden Meltem ile baş başa kalmıştık. "Of içmemesi gerek" dediğinde nefes verdim ve "Şu sıralar çok asi kimseyi dinlemiyor ki" demiştim omuz silkip. Meltem sinirle "Ya delircem ya hayır o kanseri atlatana kadar neler çekmiş hala sigara içiyor ya!" dediğinde. Elimi omzuna koydum ve "Rüzgar bu inadı tutunca kimse önünde duramaz bir sen duruyordun işte" dediğimde Meltem "Bana hiç bu kadar soğuk bakmadı" dediğinde gülümsemiştim. "O sana hiç kötü yönlerini göstermedi ki. O sana karşı hep farklıydı tüm imkansız dediği şeyleri sen yaptırdın ona" dediğimde Meltem gülümseyerek başını havaya kaldırmıştı ve "aklıma ilk öpüşmemiz geldi" dediğinde ikimizde gülümsemiştik. Deli gibi anında beni aramıştı. 'Kankağğ Rüzgar ile öpüştük' sesi hala kulaklarımda çınlıyordu. Gülerek "'kankağ Rüzgar ile öpüştük'" diyerek onun taklidini yaptığımda Meltem kıkırdamıştı. "Öyle heyecanlanmıştım ki kalbim götümde atmıştı" deyip durdu ve o güzel gülümsemesini bozmadan devam etti. "Biz çok güzeldik be onunla. Sanırım her şeyi bok ettim" dediğinde" kafasını göğüsüme yatırmıştım. "Deme öyle ikinizde birbirinize aşıksınız neden gurur yapıyorsunuz ki barışın işte" dediğinde Meltem "Kanka onca şeyden sonra hiçbir şey eskisi gibi olmaz artık Rüzgar'ın o masum Meleği değilim onu koruyacağım diye her şeyi berbat ettim" dediğinde "Kanka tamam yanlış şeylerdi ama Rüzgar gavat affeder" dediğimde Meltem gülüp "Lan salak Rüzgar senin kardeşin biraz bana kızsana" dediğinde gülmüştüm. "Sende kardeşimsin en yıkık olduğum dönem girdin hayatıma ayıramam ki seni Rüzgar'dan" dediğimde Meltem "Dediklerim için özür dilerim valla hiçbiri doğru değildi biraz tehtit biraz gazla söylenen sözler" dediğinde "Meltem yapma kaç yıllık kankamsın biliyorum senin öyle şeyler söylemeyeceğini" dediğimde Meltem "Sen hayatımda olduğun için sanırım çok şanslıyım iyi ki 5. Sınıfta o sırada tek başına oturan kızla arkadal olmuşum" dediğinde gülerek "iyi ki" demiştim. Tabi bu duygusal an Yaren'in "LAAAN! MELTEM ÇIK LAN HÜREM'İMİN GÖĞSÜNDEN BENİM ORASI" diye bağırarak gelmesiyle dağılmıştı. Meltem dolan gözlerini saklamaya çalışırmışcasına gülüp "Geldi yine tipini siktiğim" demişti. Yaren yanıma ışınlanıp beni çekiştirirken Meltem'de öteki yandan çekiştiriyordu. En son Uzay araya girip "Kızlar çok afedersiniz ama sevgilimi alabilir miyim" deyip beni kollarının arasına çekmişti. Ay kurban olduğum! Meltem Uzay'a meydan okurcasına "Güneş'im anam seni özlemiş bize atsam ya seni bu gece" dediğimde Uzay "Hey ben de seni eve atmak istiyorum banane" dediğinde Rüzgar sesli bir nah çekmişti. Uzay gülüp "Neyse ki 10 yıla kalmaz her gün benim evimde kalacak ahahahahha" demişti. Yaren "Olum düşünsene sabah bir kalkıyorsun larşında Güneş! Tövbee kendimden biliyom dehşet verici" dediğinde ona dil çıkarmıştım. Yaren Meltem'e dönüp "Kanka çok isterdik ama kuzey nim gelecek Azerbaycan'dan o yüzden gelemeyiz" dediğinde Meltem "Güneş'e demiştim zaten" dediğinde Yaren "Ben gelemezsem Güneş'te gelemez" dediğinde Meltem kolunu yalayıp şılap diye nah çekmişti. Ona gururla bakıp "Helal olsun kardeşim benim ne güzel nah çektin öyle" dediğimde Meltem gülüp "ah öğretmenlerim sağ olsun" demişti Yaren ve beni işaret edip. Yaren de duygulu bir biçimde "Ah küçük kızım büyümüşte kötü şeyler mi yaparmış" demişti. Meltem, Yaren'in kafasına çakıp "Boş yapma amk" dediğinde Yaren gülüyordu.

GÜNEŞ SİSTEMİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin