acelyamiyyy Meryem aşımdan bir başyapıt slsjkshsmjslsjbshsnsjksksj.
Neyse nabeeer? Cidden öldüm sandınuz di mi? Ama ölmedim ahahahahahaha. Neyse güllerim 299272827226722726 yıl sonra yebe atmaya karar verdim ve sizi yebemle baş başa bırakma isterim hadi öpücüm :*İyi Okumalar🍒
Daha çoğu sınıfa karnr verilmediğinden biz sıraya geçmiş etrafta koşuşturan 12 leri izliyorduk. Yaren "kanka o değilde hüzünlemdim lan 3 sene beraberdik bu aptallarla" dediğinde duygulandım okul ilk mezuniyetini verecekti. Biz gittiğimizde daha yeni açılmışyı ve sadece 10. Sınıflar vardı. Ah mazi be! Yaren'e dönüp "olsun aşkım ben sana yeterim" dediğimde Yaren "kocişim" deyip kolunu boynuma atmıştı. Evet Uzayaşkımın kuması Yaren bir de arada Meltem. İrem Sude ve Hazar yanımıza geldiklerinde bir Pelinsu edasıyla "Nabeer" demiştik. Bizim de raconumuz böyle bro. Meltem "ah benim minnak çocuklarım gelin olmuş gidiyor" dediğinde İrem'in parmağındaki yüzük dikkatimi çekmişti. Gülerek "Ne o lan Barış eniştemle gümüş yüzükle falan nişanlandınız mı?" diye sorduğumda İrem "Yazın evleneceğiz" demişti. Yaren "aaa ne ka güzel ne ka güzel biz de Buğra aşkımla birazdan nikah kıyacağız." dediğinde Hazar "Yok lan harbiden evlenecekler. Şu Barış eniştemin kazasından sonra hayat kısa deyip evlenmeye karar verdiler" dediğinde mal mal suratlarına bakıyorduk. Meltem pek inanmazca dalgaya alarak"Peki ya bu durumdan ailelerinizin haberi var mı?" diye sorduğunda İrem nispet yaparak "ne sandın aslanım siz anca kocişlerinizi bekleyin" dediğinde ciddi olduklarını fark etmiştik. "Amınıza koyim mayak mısınız siz? Tamam hayat kısa kuşlar uçuyor falan ama lan siz kendinize bakamıyordunuz eve nasıl bakacaksınız amk!" diye sorduğumda Sude "Güneş ne diller döktük bir bilseniz" dediğinde Barış eniştem Meriç eniştem ve Atakan eniştem damlamışlardı. Yaren "Barış eniltem gelin olmuş gidiyormuşsun" dediğinde Meriç oradan "Ya hatırlatma amına koduklarımın malları ya" demişti. Güzel tepki. Atakan Hazar'ın dudaklarını öpüp "Aşkım biz de bir düşünelim" dediğinde Yaren etrata Buğra'ya bakınmaya başladı. "Of BuğrAM nerede benim" dediğinde nispet yspar gibi "Ah azcık sevgilimde" dediğinde ben de ona uyup "Uzay'ımın yanındadır" demiştim. Barış hayretle "Naptınız lan çocuklara?" diye sorduğunda Sude gülerek " büyü yapmışlardır" demişti. İrem "acaba şu aşk büyüsü mü? Böyle 10 yıl takıntılı oluyolarmış" dediğinde Barış tek kaşını kaldırıp soru sorar gibi bakmıştı. "Ne ben de Hazardan biliyorum Atakan'a yapacaktı" dediğinde Atakan dehşetle Hazar' a bakıyordu. Hazar gülerek "yalan" dediğinde bizde gülmüştük. Gülerken İrem'in rujunun mükemmel olduğunu fark edip İrem'e döndüm "İREĞĞEM RUJUN ÇOK GÜZEEEĞĞL" dediğimde İrem egoistçe sırıtıp ah biliyorum çiçem" demişti. Arada kızlık hormonlarım tutuyor işte. Yaren katılıp "aynen lan çok güzel duruyor" dediğinde İrem çantasından çıkrıp "eee sürün" dediğinde Barış "bence hiç güzel değil öpünce benim dudaklarım da boyanıyor" dediğinde kendimizi tutamayıp gülmüştük. İrem Barış'a vururken ben de elinden ruju almıştım ve kameramın aynasını açıp surecekken bordo ruj sürecek kadar cesur olmadığımı fark ettim ve sadece dudağıma değdirip Kızlara döndüm "Nasıl olmuşş" diye sorduğumda Hazar "kanka ruj nerede?" diye sormuştu. Yaren saçma şizofreni oyunumyzu bozmayıp "Kör müsün Hazar kızın dudağı bordo" dediğinde bize ruh hastaları bakışları atıyorlardı. Yaren "Ay ben de süreyim" deyip elimden ruju aldı ve benim gibi yapıp İrem'e döndü "kanka bu ruj bende şeftali rengi oldu nasıl bir ruj aldın ya" dediğinde Atakan "siz malsınız" demişti. Ben Yaren'e dönüp "harbiden kanka mal mısın amk bordo ile şeftali rengini karıştırıyorsun şuan" demiştim. Meltem "Hayır siyah o" dediğinde Yaren ile birlikte piçimsi gülümsemeyle Meltem'e dönüp "sana da sürelim" demiştik. Meltem dalgaya alıp "oluur" dediğinde bordo ruju dudaklarına ciddi ciddi sürmüştüm. Valla helal olsun baya da güzel sürdüm gurur duydum şuan. Yaren şirince sırıtıp "Rüzgar'ı mükemmel cazibenle etkileyebilirsin şimdi." dediğinde Meltem dudaklarını büzüp "ne sandın" demişti. Yaren karşıya bakıp "Bartu grubu vr götleri geçiyor" dediğinde bakmayıp "Bartu gtubu ve götü çoh hoştur ama Uzay'ım götü daha hoş üstelik ben tövbeliyim" dediğinde Yaren bakmayı kesip "Ay ben de Buğra'm ve götü nerede?" demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞ SİSTEMİM
General FictionBazen sadece sevmek yetmez sevilmek gerekir. Kocaman Uzay boşluğuna aşıktı Güneş. İçinde onca yıldız varken sıradan bir yıldız olan Güneş'e mi bakacaktı Uzay? Ama hesaba katmadığı şeyler vardı; mesela Güneş zaten Uzay boşluğunun içindeydi. SİZE B...