~46~

34 6 0
                                    

İyi Okumalar:

"İkna ederim Uzay!" diye Uzay'a çemkirdiğimde Uzay meydan okurcasına bakıp "hadi et lan" demişti. Gaza gelip "yürü gidiyoruz Hakan babama!" dediğimde Uzay sırıtıp "Kime gidiyoruz kime?" diye sorduğunda şirince "Hakan babamaaa" demiştim. Uzay dudaklarıma ufacık bir buse kondurup "kurban olurum o dudaklara" demişti. Ben erirken elimden tutup arabaya doğru ilerletmişti. Arabaya geçtiğimizde "Şu an kaçtı ama gazım" dediğimde Uzay bilmişlikle "biliyordum zaten bu kadar cesur olacağına inanmamıştım." dediğinde sinirle omzuna vurdum Izay bana gülerken "Dur kız kaza yapacağız şimdi" dediğinde kollarımı bağlayarak koltuğa sinmiştim. Uzay "şu kemeri tek demekten dilimde tüğ bitti be güzelim" deyip yola bakarken bir yandan da kemerimi bağlamıştı. Ters ters ona bakıp "kendim bağlardım" dediğimde burnumdan makas alıp sürmeye devam etti.

Evlerine geldiğimizde Uzay arabayı park ederken aşık olduğum evlerini biraz daha süzdüm. Vay anasını be her gelişimde şuraya aşık oluyorum yemin ederim. Uzay "Güneş her gelişimizde şu eve tav olmuş gibi bakmayı keser misin? Senin yüzünden evi değiştirteceğim!" diye sinirle beni çekiştirirken Uzay'a döndüm gülerek "Uzay şu an resmen beni evden kıskandın evden!" dediğimde Uzay kaşlarını çatmıştı. "Bana böyle güzel bakmıyorsun kıskanırım tabi" deyip evin arkasına doğru ilerlemişti ilk defa geçmiştim bu kısma ve burası ön kısmından bile güzeldi yemyeşil Uzayların evinden bile büyük olan bir bahçe ve tam ortada büyük bir havuz vardı. Az ilerde Elif teyze ve Su bahçe koltuklarında oturmuş kahvelerini yudumlarken bir şeyler konuşuyorlardı. Ulan aradığım elitlik be! Bizi fark ettiklerinde Elif teyze sevinle "Ay Güneş kızım da gelmiş" deyip ilk bana ardından "hoşgeldin kuzum" diyerek Uzay'a sarılmıştı. Onları gülümseyerek izlerken sonunda ayrılmışlardı tabi ben Su ile sarılmakla meşguldüm o sırada. Ayrıldığımızda Uzay "anne babam nerede?" diye sormuştu. Elif teyze omuz silkip "odasındadır herhalde oğlum ne oldu ki?" diye sorduğunda Uzay bana bakıp göz kırpmıştı ve "Güneş bir şey konuşacakmış" demişti. Elif teyze ve Su merakla bakarken gülümseyerek "sonra anlatsam valla çok heyecanlandım." dediğimde Elif teyze halime gülüyordu. Uzay elimden tutup babasının odasının önüne getirdiğinde tam içeriye girecekken durdurdum. "Sen bekle ben halledeceğim" dediğinde tek kaşını kaldırmış "iyi madem annemlerin yanındayım gelirsin" demişti. Gittiğinde saçımı başımı düzeltip kapıyı çalmıştım. Hakan amcanın "gel" sesini duyduğumda şirin gülümsememi takınıp içeriye girmiştim. "Nasılsın Hakan amcacığım iyisindir çok şükür" diye balıklama daldığımda Hakan amca gülerek işlerinden kafasını kaldırdı ve bana baktı. "Ooo Güneş kızım gelmiş hayırdır Uzay'ın da izinde" dediğinde masasının önündeki koltuğa oturdum ve "Ben seni ziyarete geldim zaten Hakan amcacığım" dediğimde 'aynen aynen sen o masalları anana anlat anana' bakışları atmıştı. "Ya tamam şimdi Hakan amcam sen bize izin versen biz bir tatile çıksak bizim çocuklar Uzay ben falan çocukçağız bunaldı iş iş" dediğimde Hakan amca gür bir kahkaha atmıştı. Oysa ki komik bir şey de demedim. "Ohooo işimiz var sizinle" dediğinde şirince bakışlarımı atıyordum. "İyi tamam amaaa bir daha Demir gelene kadar izni falan unutsun söylersin" dediğinde yanaklarımı şişirmiştim. Ne yapacağız artık tatil uğruna feda edeceğiz günlerimizi. "Aslansın be Hakan amca tatil uğruna çocuğu gençliğinden edecek olsak da bence bizim için değer" demiştim. Hakan amca gülerek "Sizinkiler nasıl verdi sevgilinle tatile gitmene?" diye sorduğunda şirince gülümsedim. "Valla Uzay ile iddaaya girdik ben seni ikna edersem o hepimizin ailesini ikna edecekti eeee ben ettim şimdi sıra onda" dediğimde Hakan amca gülmüştü. "Bak sen bizim kerataya" deyip ayaklanmıştı. Beni kolunun altına alıp omuzlarından sıkarak "gel bakalım ne yapıyor senin bu eşek sıpası sevgilin" dediğinde gülümsemiştim. Olum ben çok yanlış taktiklerle boşa zaman harcamışım lan neden direkt bunların kanına girmedim ki?

Bahçeye çıktığımızda Su "Hakan babacığım" diye gelip elini öpmüştü. İşte hayırlı gelin ben olsam ben de Su'yu gelin alırım. Uzay bana saf saf bakarken ben ise zaferle sırıtıyordum. Hakan amca "kolay geldin oğlum" dediğinde Uzay "ya baba emin misin helinlerini bizden daha çok sevmediğime?" diye sorunca Hakan amca tek kaşını kaldırıp "sizden daha çok seviyorum" demişti. Uzay olumsuz bakışlar atıp birden "bir şey mi kırıldı?" diye sormuştu sonra da "şey pardon kalbimin kırılma sesiymiş" dediğinde onun şebekliğine gülerken Elif teyze oğluna sarılı saçlarından öpmüştü. Uzay'da annesini öpüp "bize müsade güzel insanlar ikna etmem gereken bir sürü aile var" deyip evden çıkmıştık.

GÜNEŞ SİSTEMİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin