Selam millet nasılsınız iyisinizdir inşallah. Baya baya bir geç gelen yeni bölümle (bunun için üzgünüm) hepinize tekrardan merhaba!! Umarım beğenirsiniz neyse zaten bu kısımlar pek okunmuyo insan üşeniyo ben kısa keseyim (bu arada kısa keseyim derken bile uzattıığımın farkındayım hatta burayı yazmak bile uzattığımın kanıtı neyse) tamam tamam söylenmeyin geçiyorum hikayeye :)
Multi:Meltem'in Güneş'e kıyafet seçme çabaları
İYİ OKUMALAR💋
"Anskm" diye bir tepki verdim duyduklarım karşısında "Matematik sınavı bugün müymüş?" dedim şaşkınca Yaren ve Meltem kafalarını salladı. Aha ne bok yicem ben. Amına koyayım sihirlerimi nasıl sergilicem ben. "Ay bana bi şeyler oliy kalp ilacım nerde" diye saçmalıyodum. "Kanka hoca 2. ders yapçakmış 1. ders serbest bırakçakmış o ara halledersin" dedi Meltem. Gözlerimi devirdim ve "ne zaman çalıştım ben böyle durumlarda" diye sordum. Meltem kaşlarını çatıp "Geber o zaman" dedi. Oflayıp sıraya oturdum. "Ne oldu?" diye sordu Çağan "sınav var" dedim. O da "aman dert ettiğin şeye bak matematiğin iyidir kopya veririm" dedi. "İşte adam ya" dedim sevinçle. O sırada içeri hoca geldi. Tipine söverek ayağa kalktım. Tekrar aynı şekilde yerime oturdum. Yaren ve Bana bakıp sırıttı ve "yerinizden memnun musunuz?" diye sordu. Zorla sırıtıp "çook hocam" dedim ve gözlerimi devirdim. "Bir daha ki ders sınav varken böyle bir tepki vermem çok sağlıksız Güneşciğim" dediğinde Uzay bakışları attım. "Ha bu arada sınıfları değiştirceksiniz sınıfın yarısı burada diğer yarısı 11-A'ya onlarında yarısı burada diğer yarısı kendi sınıflarında. Bide oturma düzeninizi ben ayarlayacağım o yüzden şimdi çıkacaksınız sınıflarına" benim ve Yaren'in isimleri yakın olduğu için onunla beraber çıkıyoduk. Tabi bende Yaren'de oldukça memnunduk o Buğra'yı ben Uzay'ı kesicem ayol. Oh oh. Hoca bizi onların sınıfına götürdü. Gördüm ki Buğra ve Uzay yan yana oturuyor. Yaren sırıttı Buğra'yı görünce sonra yüzü düştü. "Orospu Buğra" diye söylendi fısıldayarak. Söylediğine güldüm. Dirsek attı ve "gülme oç" diye söylendi. Hoca "Buğra ve Uzay ayrılın, Yaren sen Buğra'nın Güneş sende Uzay'ın yanına" dediğinde Yaren ve Ben iptal! Uzay ve Buğra bizi siker lan iki derste. Tamam hayalini falan kuruyoz iyi hoşta gerçeği çok tehlikeli. "Hocam olmaz" dediğimde Yaren de bana destek olup "hocam onlar bizi öldürür iki derste zaten savunmasızıs" deyince Buğra "hocam ne gerek var Yaren' den başka insan mı yok?" dedi. Uzay da aynı şekilde "hocam hiç gerek yok bak orda Buse var o gelsin" dedi. Bak bak piçe bak al öldür. "Bence de hocam bende Yiğit'in yanına oturayım" dedim Buğra "hocam benim sevgilim var aldatamam" dediğinde Yaren sinirle "inşallah tır çarpar sevgiline" diye söylendi. Hoca sinirden kızarmıştı ve en sonunda patlayıp "lan ben sizinle mi uğraşcam oturcaksanız oturun yok oturmazsanız sınava sokmam" dediğinde la havle çektim ve ayaklarını sürüye sürüye Buğra'nın kalktığı yere oturdum. Aslında pekte sorun yok aksine işime geliyor ama kimsenin bilmesine gerek yok. Yaren'de söyleniyor söyleniyor ama o da içinden halay çekiyo. Benim kalbim ne bok yiyor peki ne bu göğüs kafesimden çıkma isteği falan. Hoca bütün sınıfı yerleştirdikten sonra "Kopya çekmeyin Ayla hocanız bakacak gördüğü kişiye sıfır verecek" dedi ama nedense bizim olduğumuz tarafa bakıyodu. "Hocam ayıp değil mi biz kopya mı çekiyoruz" dedi Yaren "derse katılmayıp sınavdan 90 alıyosun ayrıca ilk sınavların geçen dönem 30 ikinci sınav 90 bak sen Allah'ın işine" dediğinde. "Hocam o sihir lütfen Çilek peri geliyor zamanı donduruyor biz öyle yapıyoruz ayrıca bu zamana kadar yakalayamadınız bizi" dediğimde hoca Uzay bakışları attı. Buğra araya girip "Hocam yardımlaşmak sünnet biz sadece yardımlaşıyoruz kopya falan yok" dedi. Hoca kaşlarını çattı ve "sende Uzay'dan otlan otlan konuş" dedi. Buğra "Hocam Uzay'da yapmıyo" dediğinde Uzay, Buğra'ya bir bakış atmış ki sorma Yaren ve Bende Buğra'nın yanında üç buçuk atmıştık. Hoca "adam akıllı yapın sınavı deyip cool cool dışarı çıktı" Ayla hoca mıymıntı bir sesle "evet çocuklar kopya çekmeyin bu çok yanlış" dedi. Buğra sırıtıp "Ayla hocayı siktir et kopyanın amına bile koyarız" dedi ve Yaren'e baktı "matematik biliyon mu?" diye sordu. Yaren göz devirip "Masal biliyordur" dedi. Buğra "Masal burada olsa sana sormam" deyince Yaren 'inşallah Masala tır çarpar' bakışı attı. Uzay'a baktım hiç bana kopya verecek gibi durmuyordu. Nefes verip sıraya yattım. Keşke kopya hazırlasaydım. Yaren sırıttı ve "Uzay enişte artık verirsin kopya bunca yıllık hukukumuz var" dedi. Uzay la havle çekti ve "Uzay enişten batsın Yaren" diye tısladı. "Ayıp enişte ayıp" dediğinde Buğra sen Çağan'a enişte desene ya" dedi Yaren kaşlarını çattıp ben team Uzaneş-Uzay ve Güneş-ciyim" dedi ve yüzünü buruşturup devam etti "ayrıca ben Çağan'ı sevmiyorum Uzay eniştem daha iyi" dedi. Dediklerine Uzay'a kalmadan ben gözlerimi devirdim. Yemin ederim gerizekalı. Telfonumu açtığımda Meltem'den mesaj geldiğini gördüm.
Gönderen Meltem:
Kanka hadi yine iyisiniz Yaren ve ikiniz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞ SİSTEMİM
General FictionBazen sadece sevmek yetmez sevilmek gerekir. Kocaman Uzay boşluğuna aşıktı Güneş. İçinde onca yıldız varken sıradan bir yıldız olan Güneş'e mi bakacaktı Uzay? Ama hesaba katmadığı şeyler vardı; mesela Güneş zaten Uzay boşluğunun içindeydi. SİZE B...