10.Bal lèpès

1.9K 143 9
                                    

Logan szemszöge.

El se hiszem ,hogy ezt csináltam.Megcsokoltam a legjobb barátom hugát ès ráadásul mèg szerelmes is belè.
Nem tudom letagadni vagy megcáfolni.Èn is beleszerettem.Nem tehetek róla csak úgy megtörtènt.Èn..èn nem ìgy akartam..nem ezt akartam.Èn tiszta hülye vagyok,ha ezt Jason megtudja soha többè nem áll szóba velem ès ez mèg a biztonságos fele.Èlve megnyúz miután kiherèlt az tuti .Ha megtzdja nem èlem túl.De ugyanakkor Jojo visszacsókolt .Bármilyen meglepő de visszacsókólt.Amig csókóloztunk mindent elfelejtettem nem èrdekelt semmi ,nem tudtam èp èsszel gondolkodni ,akkor semmi se èrdekelt csak az èdes ajkak amik az enyèmen voltak.De amikor elváltunk egymástól belèm csapott a felismerès.Ez nem lehet igaz,hogy szerethettem bele a legjobbbarátom hugába akibe ő is szerelmes ès hogy csókólhattam meg ès mièrt velem törtènik ez?Az alkohol ès a felismerès nem enged tisztán gondolkozni Aludnom kell ès majd reggel megbeszèlek mindent Jojoval.
*** **** **********
Reggel nyúzottan èbredtem.Benèztem a többiekhez ès csodák csodája mèg aludtak.Na ilyen se volt mèg ,hogy èn kelljek fel elsőnek vagyis bocs másodiknak mivel Jojot nem láttam a szobályában.Lementrm a konyhába de ahogy kinèztem a nyitott hátsoajton majd nem szivguttat kaptam.Jojo a medence szèlèn feküdt magzatpozban ès mèg mindig fürdőruhában.Mikor odafutottam ès a hátára fordìtottam a bőre jèghideg volt a szemei feldagadtak ès vörősek voltak .Ùr Isten .Jojo sìrt ,miattam sìrt .Ezt nem hiszem el .Soha nem bocsátom meg magamnak ha valami baja lessz.
-JASON,RAMI,MIRA,SRÁCOK-kiabáltam mire mind álmos fejjel ballagot vagy baktatott le a lèpcsőn.Jason ahogy meglátta Jojot a karjaimban mozdulatlanul fèlrelökött mindenkit ès odarohant hozzám.Kikapta a kaezemből ès a szobálya fele ment.A többieknek ekkor esett le ,hogy mi törtènt.
-Ur Isten-sikkantotta Rami.Mira meg se tudott szölalni csak a szája elè kapta a kezèt.Mind Jason után siettünk aki utasìtásokat adott mindenkinek.A lányok forrovizet engednek vizespalackba ,minèl többet.Ricsit elküldte takarókèrt.Dylen hozz melegvizet ès rongyot borogatásnak.Josh hő mèrőt keres es valami antibiutukumot.Èn valami meleg ruhát .Mikor mindenki megvolt a lányok felöltöztettèk melegebb ruhába, körberaktuk Jojot forro vizespalackokkal, a homlokára melegvizbe mártott rongyot raktunk ès bebugyoláltuk ,közben meg lemèrtük ,hogy hányfokra hüllt le a teste .25-26 celzius fokos volt èppen ,hogy meg nem fagyott.
Mikor már csak arra vártunk ,hogy felmelegedjen fiukul lementünk a konyhába teát csinálni ha felèbred azonnal megitatjuk vele a meleg teát.Lent Jason felèmfordult ès megállitot mig a többiek bementek a konyhába.
-Mi törtènt?.-kèrdezte.
-Haver elkell mondanom valamit de ne akadj ki nagyon kèrlek ès először is ne haragudj rám.-kezdtem.Valami gyanu csillant a szemèben de csak bolintott.-Tegnapeste nem tudtam aludni ezèrt kijöttem uszni de a medencèben Jojot találtam ìgy leültem a medence szèlère ès csak figyeltem ,hogy úszik.Aztán èszrevett.Behìvott a vìzbe ès èn bementem .Hát mèg mindig a pia hatása alatt voltam ès elkezdtem csikizni mire ő elkezdett vizzel pancsolni meg nevetni.-Jason elmosolyodott de hamar visszatèrt a szigoru arckifejezèse-Szóval vizicsatáztunk.Hát elèg vicces volt ès rengeteget kacagtunk ,rengetegszer lenyomott a viz alá.
Aztán egyszer magammal rántottam ès nagyon közel került az arcunk ès èn nem tudtam megállni magamhoz rántottam ès megcsókóltam ès ő visszacsokolt -itf Jason arca eltorzult.-De mikor feleszmèltem mi törtènt rögtön mondtam ,hogy felejtsuk el ès ne mondjuk senkinek azzal eljöttem --Jason it már fortyogott a dühtől.-Haver èn nem tudtam ,nem tudhattam ,hogy a medence szèllèn álomba sìrja magát .Èn nem akartam csak megtörtènt ès beleszeretni se akartam de megtörtènt.
Ekkor Jason behúzott egy akkorát ,hogy rögtön a földre estem .De Jason rámugrott ès ütni kezdett.Erre Dylen ,Josh,ès Ricsi leszedtèk rólam.
-Te szemètláda....,hogy tehetted ezt ?Azt hittem ,hogy barátok vagyunk.Az mèg hangyán ,hogy bevallottam ,hogy szerelmesvagyok belè ès te ennek ellenère lesmároltad ,mèg azt is elnèzem ,hogy szerelmes vagy belè de ,hogy majdnem meghalt miattad.Na azt már nem.Logen ,hogy tehette ezt?-rogyott a földre Jason ès sirni kezdett .Sirni...Ez nem lehet,ezt nem hiszem el.Tènyleg nagyon szerelmes belè ha sìr miatta ès átengednè másnak csak ,hogy Jojo boldog legyen annak ellenère ,hogy ő boldogtalan lessz.
-Ez mind igaz?-kèrdezte Rami ès Mira egyszerre ,döbbenten.(időközben lejöttek a kiabálásra)
-Lányok kèrlek ne mondjátok el neki-kèrlelte őket Jason mèg mindig sìrva.-Mit ne mondjanak el kinek?-lèpet be Jojo a nappaliba.

Remèlem tetszik😘😘Irjatok vèlemènyt ,hogy milyen lett .😘😘Nagyon szeretlek titeket💗💗💗😘💗💗Puszi mindenki😘😘😘😘

Ha a sors ùgy akarja..Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt