Jojo szemszöge.
Jason nem tudta befejezni mert belèpett a szobába...Na ne ez nem lehet ...Ő meg ,hogy kerül ide? Na jo ez fura.
Jason amikor megalátta ki az csak halványan elmosolyodott ès felált ,hogy ferfias ölelèssel köszöntse a jövevènyt.
-Hogy vagy haver?-kis szünetet tart.-Ès Jojo?
-Ashton te meg ,hogy kerülsz ide? Kőszi meg vagyok csak nagyon fèlek- vallotta be Jason.-Jojo meg ..hát nem tudni.Tul van az èletveszèlyen.- komorodott el.Ne. akarom ,hogy miattam szomorkodjon.
-Aggodtam a kis csajèrt ,hogy mi lehet vele azok után ès mikor elmentem oda ahová elkisèrtem aznap este ,megtudtam ,hogy mi törtèn ès rögtön ide siettem..Ne aggod erős kis csaj az biztos ès tud küzdeni.-itt elkuncogta magát ,tudtam mire gondol ès èn is elmosolyodtam.-Haver ha látnád azt a három hülyegyereket ,hogy hogy nèzneki annak ellenère hogy Jojo mèg ki is volt kötözve ,az biztos ,hogy nem fèltenèd.- mondta ès ujra elkuncogta magát.
-Mire gondolsz? A videon nem látszik semmi.- mondta Jason.
-Az ösdze van vágva de a kiscsaj lehet ,hogy összetörte Robin mogyoroit ,kiharapott a vállábol ,lefejelte ès ennek jóvoltából egy szèp monoklia is van.
Dusti oldalát elèggè összecsipkedte ès elèggè összeharabdálta elèggè aáj a drága Dustikának-itt elrögte magát.-Ès amikor Jakob lesmárolta konkrètan leharapta a nyelvèt ,lefejelte,tökönrugta ès mègegyszer lefejelte de úgy hogy Jakob szája felszakadt.-röhött Ashton.Jason csak elkèpedve nèzte őt.- Komolyan haver ,Jojo tul fogja èlni erős kislány ehez kètsèg sem fèr ,kibirja ,ahogy a szekálást is a suliba.-mondta Ashton de az utolsó mondatát nem èrtettem.
-Szóval a többiek elmondták.- mondta hallkan Jason.
-Megkèrdeztem ,hogy mi törtènt ès ők kitálaltak.De figyelj.Ha szereted ne engedd el .Nem tudod megvèdeni mindentől de amint látod ő bármire kèpes miattad .Mèg meghalni is.Nem kell fèltened ,ha csufolni meg szekálni fogják mert a mostoha bátyaval jár akkor tegyèk.Jojot ez hidegen fogja hagyni egèszen addig amig mellette vagy ès a szìved mèlyèn ezt te is tudod.
- mondta Ashton. Szóval ezèrt nem akart velem lenni.Ashtonnak teljes mèrtèkben igaza van.Valahogy visszakell jutnom a testembe ès ezt jelezni neki.
Gondolataimbol a...na ne ez nem igaz ...a halott nagyim szakìtott ki.
-Kincsem,tudom ,hogy ez most fura de nincs sok időm,azèrt jöttem ,hogy szóljak,mikor visszamèssz semmire nem fogsz ebből emlèkezni ,ès elakarom mondani ,hogy mindig ott voltam /vagyok veled ès nagyon szeretlek.
Hirtelen egy fènycsóva ès kèpszakadás...
****** ***********
Hol vagyok?Nem tudom kinyitni a szemeimet mintha valami lefele huzná a szemhèjaimat.Valaki fogja a kezem.
-Jojo lègy erős èn itt leszek neked ha felèbredsz.-hallottam meg Jason hangját- ide hivtam a szüleidet de a munkájuk fontosabb volt nekik mind te ,de nekem te mindennèl fontosabb vagy ès nem fogom hagyni ,hogy bajod essen.
Hatalmas kènyszert èreztem ,hogy megszorìtsam a kezèt de nem ment,nem tudtam.Egyszerüen nem akart engedelmeskedni a kezem.Minden erőmet összeszedve sikerült,megszorìtottam a kezèt.Jason szemszöge.
Jojo megszorìtotta a kezem.Ashtonra kaptam a tekintetem ès úgy mosolyogtam mint egy idiota.Ashton furán nèzett de amikor meglátta a kezünket ès azt ,hogy Jojo szorongatja a kezem ő is elmosolyodott.Mintha egy mesèben lennènk.Várjunk csak .Ez ,hogy nem jutott eszembe előbb.Tètovázva bár de fölèhajoltam megpusziltam a homlokát ès a fülèbe suttogtam
-Èn is szeretlek.(szerk. Amikor a fürdőbe Jason megkèrdezte hogy mièrt akar öngyilkos lenni Jojo azt mondta mert szereti.Jason erre felelt most.)-ahogy ezt kimondtam ajkaimat az övèire nyomtam ès megcsókoltam. Pár másodperc mulva egy kezet èreztem a tarkomon ès Jojo visszacsókolt.Csókcsatánkat Ashton köhècselèse szakìtotta fèlbe.Elvörödött arcal váltun el ès mind kettem mosolyogtunk.Ashton hìvta az orvost .Jojo arcán átsuhant valami de nem tudtam rájönni ,hogy mi mert ujra boldogság látszott az arcán.
-Jónapot.Zeck vagyok .-mutatkozott be az orvos.-hölgyem ön tul van az èletveszèlyen.Elvágott egy ütőeret ès ha nem hozzák be gyorsan meg is halhatott volna.De sajnos a magzatot nem tudtuk megmenteni.-na itt mindenki szeme elkerekedett.
-MI????-akadt ki Jojo.
-Ön pár napja terhes volt hölgyem.
-Az nem lehet ,hogy a bátyam meg az idiota haverjai teherbe ejtettek -akadt ki Ashton jogosan.Engem akkora düh fogott el ,hogy az kimondhatatlan.
Istenem. .Jojo mèg csak 16 èves mit kezdene bocsánat kezdenènk -mert nem hagynám egyesül ezzel az tuti -egy gyerekkel.Mèg jo hogy elvetèlt.Ne èrtsetek fèlre .Nem a gyerek ellen van kifogásom csak hát ...ki az apja a 3 idiota közül ,nem èn lennèk az apja amit el se tudok kèbzelni,ès nagyon fiatalok vagyunk mèg ès mèg csak nem is járunk.
Jojo arca komor ès csak annyit kèrdezett ,hogy mikor mehet haza.A doki elmondta ,hogy mèg párnapig megfigyelik de utána haza mehet.
Ashton közben dühösen hazasietett ,hogy elmondja a bátyának meg az idiota haverjainak ,hogy volt egy gyerekük de már nincs.Èn Jojohoz fordultam.
-Mi van most velünk-kèrdeztem.Jojo rámnèzett de az arca komor volt.
-Ne haragudj ,de most nem tudnèk egy kapcsolatba belemenni,ìgy nem ,hogy megöltem egy ártatlan èletet,ès ....Ùr Isten èn a szìvem alatt hordoztam egy èletet amièrt felelőssèggel tartoztam erre megöltem.-fakadt sìrva.
-Ssss.Ne sirj,hisz mèg csak nem is tudtál róla.Ès miattunk ne aggodj,addig várok rád amig csak kell ,küzdeni fogok èrted ès nem fogom feladni mert szeretlek.Hello mindenkiii😘😘remèlem tetszik 😊😘🙊😉💗kommiba irjatok vèlemènyt.😘😊😊Előre is bocsi de lehet ,hogy jövőhèten csak 1 vagy 2 rèszt tudok feltenni (suli miatt)de megprobálok többet ha sikerül😐😐💗🙊🙊😊Pusziiiiii mindenkiiiiiii😘😘😘😘💗😊😜😂😘😘
ESTÁS LEYENDO
Ha a sors ùgy akarja..
RomanceEgy lány,egy döntès ,egy új kezdet ès minden megváltozik A nevem Maya Joe Skyler .17 èves vagyok es van egy szerető családom, van egy hugom Viki de mindig is szerettem volna egy bratyot akivel hülyülhetek kedvemre,megvèd ( nem mintha kellene elègg...