20.Na neee

1.9K 118 9
                                    

Jojo szemszöge

Segìts.Ez volt tegnap este az utolso mondatom .Itt minden elfeketedett ès összeestem .Az utolso dolog amit èreztem a padlohelyet Jason biztonságos karjai voltak .Innentől kèpszakadás.

Jason szemszöge

Jojo egyszerüen csak összeesett.Alig tudtam elkapni.A menèse miatt  már gyanút fogtam ,hogy mitörtènhetett vele de amikor mennyasszony pózban elindultam vele a szobájába ès a kezemen meleg ,nedves valami èreztem már biztos voltam benne ,hogy megerőszakolták.A vère a ruháját átáztatta ami arra utalt ,hogy egy jo ideje már folyhatott.Mèrhetetlen düh öntött el.Bevittem a fürdőbe .Óvatosan  levettem a rohájait  de ami láttam mèg jobban feldühìtett.A testèk kèk ès lila szìvásnyomok borìtották,a csukloin ès a bokáin kötèl okozta vágások,a nyakát harapásnyomok tarkìtották,mindenhol kèzlenyomatok volt ami meg is kèkült,a lábai tiszta vèrek voltak ami a lábaközül folyt.Na jó.Nyugalom Jason először higgadj le ,hogy tudj segìteni utána szetüthetsz mindet.Ovatosan beleraktam a forro vizbe ès egy puha szivaccsal lemostam a testèröl a port ès a vèrt.Törölközőbe csavartam ès a szobájába vittem ahol ráadtam egy bugyit ès egy bő polok.Lassan szuszogott .Odabujtam mellè ès átkarolta de ő összerezzent.Nem hibáztatom ,nagyon rossz dolgon ment keresztül aminek nem szabadott volna megtörtènnie.
Èpp lehunytam a szemem amikor megcsörrent a mobilom.
Ismeretle szám.Ki lehet az .Gyorsan fel vettem.
-Igen?- szoltam bele határozottan.
-Hali Jason,l.Remèlem a kis szukád nem èri meg a reggelt .Olyan jo volt vele ezt tenni.Uppsz várj te nem is tudod ,hogy mit tettünk vele de várj pár perc ès megtudod.-
Ezzel  kinyomta .Ez a hang ,ès a többesszám.Robin. Ez nem lehet.
Na neee.Kinxirom azt a vadbarmot.Várjunk ha Robin akkor Ashton is.Biztos ő segìtett megszökni Jojonak .Ashton a lègynek se ártana ès mindig jóban voltam vele ellenben a bátyával Robinnal. A telefonom pittyegni kezdett .Egy video.
*****               ********,,****,**
A video után lesokkolva nèztem magam elè.Azt tudtam hogy megerőszakolták de ,hogy háromszor? Na nee.Kinyirom azt a három barmot.Nem èlik túl.Jojo mocorogni kezdett de nem èbred fel csak álmában sìkìtott ilyeneket ,hogy ,,Ne hagyatok,,vagy ,,Kèrlek ez fáj,,A kezem ökölbe szorult ès közelebb huztam magamhoz.Nem huzodott el sőt közelebb bujt ès azt suttogta a melkasomba ,hogy ,,èn mindig is Jasont fogom szeretni ,nem èrdekel hányszor csináljátok ezt velem,,ès a nyakamba furta fejèt.Ez a mondat olyan melegsèggel töltött el ,hogy az valami elmondhatatlan.


Bocsi ,hogy ilyen rövid lett csak  nem vagyok egèszsègileg a toppon de megigèrem ,hogy  nem maradnak el a rèszek.💗😘😘😍
Remèlem azèrt tetszik😘😘💗kommentbe irjatok vèlemènyt .Szeretlek titeket ès köszön ,hogy olvassátok a sztorim ez sokat jelent nekem😘💗💗😘😍😘💗Puszi mindenki
💗😘😘😘😘😘💗💗

Ha a sors ùgy akarja..Where stories live. Discover now