Mi lessz itt mèg...

1.1K 79 7
                                    

-Jo napot....-amikor megfordult mind a harman lemerevedtunk.
-Logen-mondtuk Ramival egyszerre de a hangunk termeszet ellenesen magasra ugrott.
-Jojo,Rami-mondta döbbenten.
-Logen te nem Amerikában kène lenned?-kèrdeztem.-Ès ,hogy lehetsz orvos amikor meg csak most kene kezd az egyetemet?
--Sziasztok,ès hazajöttem mivel resztvettem egy fèl èves oktatáson ès ,hogy ha átmèssz a vègső vizsgán akkor megvan a hivatalos orvosi diplomád ès mint látod nekem sikerült ès hát ide helyeztek ki.-mondta tömören mire mi Ramival tátott szájjal nèztük.
-Ès veletek mi van csajok ès a többiekkel?-kèrdezte vidáman.
-Hát mindenki együtt van a règibandábol illetve Jason ès Jojo összejöttek,Jojo uncsitesoja Zoe ,Ricsivel jár ès a fiuk +Zoe bátyja Derek bandát alapìtott.
Ès amièrt idejöttünk,volt egy vitánk a fiukkal aminek következtèben Jojonak balesete volt ès kiderült ,hogy terhes ès hát ugyebár kizárásos alapon csak Jason e lehetett ès mert akkor összevesztünk a fiukkal ezèrt csak èn tudtam rola.Aztán kibèkültünk a fiukkal ès hát...izè ..Jojo elvetèlt ès kb. 1 hete engedtek ki de azota folyamatosan rokázik reggel ès  rengeteget eszik ès  hisztis is nèha.Először azt hittük ,hogy a terhessèg utohatása de  aztán csak nm akart elmulni.Ès most itt vagyunk.-fejezte be Rami a hosszas ès tul pontos beszámoloját.Mèg jo ,hogy dátumokat nm használt de komolyan.
-Oke ,hát elèg pörgös èletetek van az egyszer biztos,ès ami Jojot illeti szeretnèm megvizsgálni de  ha nem baj  akkor szeretnèm ha Rami kimenne.-mondta Logen.
-Rendben,de mindent tudni akarok..-mondta Rami.Komolyan ,nekem semmi beleszolásom nincs az èletembe?Mindenki mindent eldönt anèlkül ,hogy kikèrnèk a vèlemènyem,amugy nem is zavarna ha nem rólam lenne szó.
Rami kiment ès Logen leültett a vizsgáló asztalra.
-Jojo tudom ,hogy ez fura lessz ès talán nincs igazam de..-kerzdte Logen a vizsgálatok után-csak egy modja van hogy kiderìtsük igazam van .
-Mond már..-szoltam rá mert már annyira feszültvoltam ,hogy mi lehet velem.
-Tessèk,menj a mosdoba ès ha vègeztèl gyere vissza.- nyomott a kezembe egy ....terhessègi tesztet??????
- Logen ,te melyik szót nem èrtetted a ,,korházban voltam ,mert elvetèltem" - nek?- kèrdeztem felhuzott szemöldökkel.
-Jojo tudom h mit gondolsz de van egy hipotèzisem.Kèrlek bizz bennem.- mondta Logen ès kedvesen,nyugtatoan  megszorìtotta  a kezem .
- Oke.- azzal fogtam magam ès bementem a mosdóba ahol ,hát megcsináltam a tesztet.Őszintènszolva fogalmam sincs ,hogy  mire gondol Logen de már kezdek nagyon türelmetlen lenni.
Ami mèg furább ,hogy amikor Californiában találkoztunk,egy szót se szolt az orvosirol.Elèg nagy szám ,hogy fèl èv alatt sijerült neki ami másnak több èvèbe  kerül,ès hát lássuk be Logen mindig is szeretett dicsekedni.Hát úgytünik ,hogy tènyleg ,,felnőtt" .
Ezeken gondolkoztam amikor valaki ,kopogott az ajton.
- Jojo megvagy?- kèrdezte Logen az ajto másik oldaláról.
- Igen ,mindjárt megyek.- mondtam ,azzal összeszedtem a cuccaimat( táska,teszt,a tesztes doboz,zsepi stb) ès kimentem ,úgy ,hogy meg se nèztem a teszt eredmènyèt.
-Tessèk- odaadtam Logennek aki rám nèzett mosolyogva majd a tesztre pillantott ès a mosolya mèg nagyobb lett.- Nem nèztem meg ,mert mèg most se látom èrtelmèt.- tettem hozzá gyorsan ,hogy ne nèzzen rám olyan èrtetlenül ,hogy èn nem mosolygok.( szerk.ez egyálltalán èrtelmes mondat??😂🙊)
-Kislány igazam volt.Te kisbabát vársz.- fordìtotta felèm a tesztet mosolyogva.
- Logen az nem lehet .- mondtam hitetlenül ès makacsul ahogy szoktam.
-Gyere ,megnèzzük ultrahangal is ,de nem fog változni majd meglátod.-mondta Logen.
-De ez nem lehetsèges..-mondtam mikor megláttam az ultrahangot.
-Kislány te 3 hónapos terhes vagy az ultrahang alapján ès ez azt jelenti ,hogy nem vetèltèl el teljesen.-mosolygott.
-Ezt ,hogy èrted?-nèztem rá furán.
-Az volt a hipotèzisem ,hogy ikreket vártál ès nem vettèk èszre ezèrt amikor az egyik sajnálatos modom ,,elment" a másikrol pedig nem tudtak azt hittèk ,hogy már nem vagy várandos.-mondta büszkèn mosolyogva.Èn meg tátott szájjal nèztem rá.Hát mèg is anyuka leszek ,annyi fájdalom után....
-Èn is csak akkor sejtettem meg a kicsit mikor vizsgáltalak ès a mèhed oldlso fala környèkèn megèreztem a kis bogot.Minden esetre jol elbujt a kis lurko.-mosolygott mèg jobban.
Annyira megörültem a hirnrk ,hogy ugrálni ès sikongatni kezdtem miközben Logent öleltem ès ìgy szegèny kènytelen volt velem ugrálni.
Rami ekkor rontott be ès elèg furán nèzett az ölelkező ugrándozo párosunkra.
-Na jo akarom èn tudni ,hogy mitcsináltatok az elmit egy orában ,hogy ennyire bezsongott a kis csaj?-kèrdezte Rami.
Elwngedtem Logent ès Rami nyakába ugrottam amikor Logen rám szolt ,hogy legyek ovatosabb.Ekkor èszbekaptam ès gyorsan leálltam a tevèkenysègemmel ès a hasamhoz kaptam a kezem valami ösztönfèlèből amit èszre se vettem volna ha Rami nem nèz a hasamon pihenő kezemre olyan furán.
-Jojo ez azt jelenti...-kezdte de èn könnyes szemmel bologatni kezdtem mire ő kezdett sikongatni ès ugrálni mint èn az előbb.
-Ti sose nőtök fel-nevetett az ugrándozo sikongato párosunkon Log.Amire mi úgy reagáltunk ,hogy rákacsintottunk ès kèt oldalt arcon pusziltuk ès heves integetèsse  elhagytuk a helyisèget.Az utunk a fodrászhoz vezetett ,mivel ,hogy ezzel az ürüggyel jöttünk el otthonrol.A szalon előtt találkoztunk a csajokkal akik nagy szatyrokkal jöttek szembe.Úgy döntöttem ,hogy majd otthon jelentem be a jó hìrt ,így azt mondtuk ,hogy nem fontos majd otthon mindenkinek elmondom .Hát nem tetszett nekik de elfogadták.Úgydöntöttünk ,hogy mind stilust váltunk.Èn mèg le is vágattam a hajam.

Ha a sors ùgy akarja..Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora