Hát fura egy nap lessz az biztos .Elmentünk Ramival edzèsre ès ott hagytuk a fiukat +Mirát.Szegèny. Hát jöhet az edzès a segèdedzővel.Huu.Jobb ha összekapom magam.
Jason szemszöge:
-A francba .- mondtam idegesen amikor már csak fiukul maradtunk.Mira elment a szekrènyèhez ,hogy elvegye a tancuccát.
-Nyugi haver,nem hiszem ,hogy Jojo bejön neki.-mondta Ricsi.Logen furán mèregetett mintha tudná ,hogy nem csak ez a bajom van .Az első perctől fogva tetszik nekem Jojo de ő a hugom ès ő csak egy bátyust lát bennem .Ès most itt van ez a bájgunár ès elveszi tőlem.Elveszi,ès èn nem tehetek semmit.
-Pont te mondod Ricsi? 5 perce sincs ,hogy lesexyzted.- -mondta Dylen.
-Láttátok ,hogy az a kis mitugrász ,hogy nèzett rá? Èpp ,hogy ki nem esett a szeme.-mondtam mèrgesen ès behuztam eggyet a szekrènynek.
-Nyugi haver ő a mi hugunk is ès megvèdjük.
-Nektek könnyü .Dylennek ott van Mira ,Joshnak Rami,de Jojo nem jár velem se Logennel se Ricsivel,ìgy ő a könnyü cèlpont.
-Igazad van de gondolj bele 5 fiu 1 ellen ,mi állunk nyerèsre.-mondta Josh.
-Jason gyere velem.-mondta Logen ès intett ,hogy kövessem.
A többiek furán nèztek de nem èrdekelt.Követtem Logent az udvarra.
-Mi az haver?-kèrdeztem mèg mindig ingerülten.
-Nem csak azèrt van ellenedre ,hogy Justin ès Jojo összejőjön mert a hugod ès fèlted igaz?-kèrdezte halál nyugodtan.Itt mèg èn is lesápadtam.
-Honnan veszed?-kèrdeztem ártatlanul.
-Mikor melletted van megváltozol,vidámabb vagy , ha
Hozzád èr mosolyogsz mint a vadalma,ha róla van szó vèdelmező vagy talán tulzottan is,ha a fiuk ránèznek úgy akkor te egy lesulyto pillantást vetsz felèjük.-mondta Logen-Ja ès mit èreztèl mikor máma megláttad az új Jojot ?
Ott a pont ,gondoltam.Oke a legjobb haverom muszájlessz elmondanom de mindeggy mert már úgy is rájött.
-Igazad van .Mióta először megláttam többet èreztem mintha csak a hugom lenne,de bassza meg ő a hugom ,nem lehetek vele eggyüt máskèpp csak ha eljátszom a jo bátty vagyok kártyát ès kèsz,vègig kell nèznem ,hogy a lány akit mindennèl jobban szeretek más fiukkal van eggyütt.Basszameg amikor máma megláttam hát ,huuu..azt hittem ,hogy rosszul látok.A kis törèken lányból ,egy magabiztos ,sexy nő lett.-fejeztem be ,sokkal jobb ,hogy vègre kiadtam magamból de amikor Logenre nèzek megrèmülök.Cinkosan vigyorog ès megveregeti a hátam.
-Te szerelmes vagy haver ,ráadásul a hugodba.De mièrt ne lehetnèl több mint egy bátty? Nem vagytok vèrszerinti rokonok haver ,bármi lehet köztetek .
Igaza van .De nem tudom ,hogyan mondhatnám el Jojonak mit èrzek .
-De hogyan...-akartam kèrdezni de Logen közbe vágott.
-Haver oda állsz elè ès elmondod.-mondta vigyorogva.
-Ès ha ő nem úgy èrez ahogy èn,erre nem gondoltál ?-fakadtam ki.
-Nyugi ha...-kezdte Logen de valaki fèlbeszakìtotta.
-Jasonnn-kiálltotta az egyik lány a focicsapatból.
Logennel odakaptuk a fejünk ès egy rèmült kifulladt lánnyal találtuk szembe magunkat.
-Öö..Szia...-kezdtem de nem tudtam a nevèt ès ez elèg kinos volt ìgy.
-Jessica .De ez most nem lènyeg.-hadarta-Jojot elèk kemènyen eltalálta a labda mèghozzá a fejèn ,az utolso dolog amit mondott mielő elájult az a neved volt.
Na itt lefagytam.Kinyirom azt a kis köcsögöt.Mièrt nem vigyázott jobban a hercegnőmre?Kinyirom ,ki èn.
-Gyere már .-kiabált rám a lány ès ìgy feleszmèltem a gondolataimból.-Siess.
A mentő már a pálya mellett volt ès èn odarohantam .
-Ön ki ?- kèrdezte a mentős tőlem.
-A báttya vagyok.-mondtam.
-Jöjjön gyorsan.-mondta a mentős.Nem kellet kètszer mondani már a kocsiban is voltam .
Jaj Istenem csak ne legyen semmi baja-mondtam magambanKissè gagyi lett bocsi.Kommentbe irjátok meg a vèlemènyeteket 😘Puszi😘😊ès köszi ,hogy olvassátok a storym.
ESTÁS LEYENDO
Ha a sors ùgy akarja..
RomanceEgy lány,egy döntès ,egy új kezdet ès minden megváltozik A nevem Maya Joe Skyler .17 èves vagyok es van egy szerető családom, van egy hugom Viki de mindig is szerettem volna egy bratyot akivel hülyülhetek kedvemre,megvèd ( nem mintha kellene elègg...