Most mi lessz?

1.3K 90 8
                                    

Logan állt az ajtoban ès mosolygot,azzal a ,, Ne haragudj ,hogy èrzèketlen barom voltam ès legyünk ujra joooooo barátok."modolyával.
-Szia Log-ugrottam a nyakába egy ,,már règ nem haragszom"mosoly kisèretèben.
-Szia Jojo.Hogy van a kedvenc hugicám?-szolitott a regi becenevem ami csak neki ès Jasonnek volt megengedve.
-Jol vagyok köszönöm,ès maci laci (direkt irtam kis betüvel😊),hogy van?-kèrdeztem vissza.
-Köszönöm szèpen jol megvagyok.-pár pillanatig hallgattunk,pontosabban addig amig  le nem ültünk a kanapèra.-Jojo ,mi törtènt?Nem hiszem ,hogy potyára jöttèl ide ès azt sem hogy a kaja miatt vagy ilyen letört.
Hát ìgy törtènt ,hogy mindent elmesèltem Lognak.
-Jojo-sohajtott fel vègül-Jason tènyleg szeret,mondta nekem mielőtt....mielőtt....oo a francba ,mielőtt megcsókoltalak.-mondta ki vègül.-Akkor vallotta be először az èrzèseit ,nem csak nekem ha nem magának is.Ès hidd el ha egy fiu ennyi idő után bevalja azt amit elkèpzelni sem akart akkor komolyan gondolja ès Jason esetèben ez 100%.
-Logen...èn is szeretem ès nem ez a baj ,hanem az ,hogy amikor szüksègem lett volna rá magamra hagyott ès amikor emiatt hülyesèget csináltam büntudatbol szerelmet vall ès megfogadja nekem ,hogy nem fogja fel adni de amikor egy barátom hangsulyozom egy BARÁTOM megakart vèdeni tőle ès azt hazudta ,hogy a barátnője vagyok már akkor feladta,a legelső buktatónál feladta.Akkor ,hogy várja el hogy  bizzak benne ,ha ő sem bizik bennem,ès elègvolt a kisdes játèkaiból.-Logan megakart szolalni de nem hagytam-Jasont nagyon azeretem,fèlreèrtès ne essen ,ès iszonyuan fáj ,hogy ezt kell tennem de ezután tudomást se veszek rola csak ès kizárolag mint a bátyám.-ès nem tudom ,hogy fog sikerülni de ìgy leszz---tettem hozzá magamban.
-Jol van Jojo ,ez a te döntèsed ,de tudd ,hogy ha bármi van èn itt vagyok .-mosolygott kedvesen.
-Köszönöm.-kis idő után ujra megszolaltam-Úgy döntöttem holnap hazautazok,elèg volt ebből a cirkuszbol,mindennek visszakell kerülnie a rendes kerèkvágásba.
Az este további rèszèben filmeztünk ,nevettünk,beszèlgettünk leginkább jelwntèktelen dolgokrol ,majd Logen haza ment azzal az indokkal ,hogy reggel mind ketten korán kelünk.Lassan 2 hete itt vagyok de ìvy is kevèsnwk èrzem.Annyi minden törtènt velem itt ,hogy el se tudom kèbzelni.....Na ès itt egy nagyszerü ötlet ugrott be.

******            ***********
Másnap már  a repülön ültem amikor egy fiatal ,jókèpu ,iszonyat sexy pasi ült mellèm.
-Szia,a nevem Harry ès a tied?-mondta mosolyogva.Az a mosoly ès azok a gödröcskèk,hu mindjárt elolvadok.
Mikor rájöttem ,hogy őt bámulok miközben a kezèt nyujtotta ès várta ,hogy feleljek a kèrdèsère gyorsan kezet fogtam ès válaszoltam.
-Jojo-mondtam mosolyogva.
-Jojo?-kèrdezte ès mègjobban mosolygott.
-Igazábol Joe de mindenki csak Jojonak szólìt.-mondtam.
-Ja ìgy már èrthető,ès szerintem nagyon aranyos ez a nèv.
-Köszii-mondtam arin legalább is mwgprobáltam.
Az egèsz repülőutat vègig beszèlgettük ès vègül telefon számot cserèltünk.
-Akkor szia-mondtam èa mielőtt meggondolhattam volna magam a nyakába ugrottam ès megöleltem.Kuncogott kicsit ezwn tettemen de azonnal visszaölelt.
-Szia-remèlem majd mèg talizunk ès mondjuk nèha napján megdobsz egy sms- el.-mondta miközben lassan elengedett.
-Ez termèszetes ès te is irhatsz nyugodtan.-válaszoltam.
-oke ,na szia csajszi-mondta vigyorogva ès el is tünt a tömegben.
Ujra itthon.El sem hiszem.Egyedül Raminak szoltam ,hogy haza jövök ès megigèrte ,hogy ki jön elèm a reptèrre.Tènyleg ott várt a kijáratnál.
-Jojo,na vègre azt hittem már elraboltak vagy tudom is èn.-mondta durcisan de  szája szèlle elárulta mivel fwlfwle kunkorodott.
-Szia Rami.-mondtam neki ès jooooo szorosan megöleltem.

Miután hazèrtünk mi denki nálunk volt .Nagyon meglepődtek ,hogy engem itt láttnak.
-Sziaaztok-köszöntem nekik.
-Jojo te itt?-kèrdezte Josh.
-Mint látod,igen.-feleltem egy barátságos mosoly kisèretèben.
Elmesèletem mindent de amikor a tervemhez èrtem kissè elhalgattam.
-Figyu,azt szeretnèm ha erre az egèsz sztorira  fátylat borìtanánk ès minden olyan lenne mint règen.-mondtam-Ezèrt kitaláltam ,hogy elmehetnènk sátrazni.
Mind furán nèztek rám.
-Ugyan már srácok,nem lehettek ennyire  sznobok,már bocs-mondtam.
-Oke-mondta egyszerre Mira ès Dylen .Olyan èdik ,wiii.
-Na jol van akkor mondjuk szombat?-kèrdezte váratlanul Jason.
-Persze,az tök jo lessz-mondta  Rami????Na jo itt mindenki megbolondult.
-Oke akkor szobaton -zárta le a tèmat Zoe.Pont azok beszèlgetnek akiktől egyáltalán nem is számìtottam rá.

Sziasztok,bocsi hogy csak most hozom a rèszt de sajnos tanulnom kellett mivel huzos napom volt.Tudom ,hogy hètfőre igèrtem de majd kárpotollak èrte.😘💗💗😓😊😊💗🙊😂😘Várom a vèlemènyeiteket,mint tudjátok jöhet hideg meleg.😘💗🙊😂😊😉pusziii mindenkiiiiiiiiiii😘😘😘😘😘😘😘😘😘💗🙊🙊🙊😘😘

Ha a sors ùgy akarja..Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora