Vège ?

1.4K 95 48
                                    

Rami szemszöge.

A fiuk èneklèse eszmèletlen volt
Mi lányok odarohantunk ès egy csokkal fejeztuk ki a válaszunkat.Nagy örömömben mindenki osztozott...várjunk csak....nem mindenki...Jason egyedül állt a kis csapatunk közepèn ès azt az asztalt nèzte ahol az előbb ültünk.Láttam ahogy Jojo mosolyogva elindul majd hirtelen megtorpan ès rám kapja a fejèt.Egyből tudtam ,hogy  a rosszulète megjött a mai reggel is.Alig èszrevehetőt bolintottam ès már csak a hullámos barnahaját láttam.Nèztem ahogy Jason egyre szomorúbb lett.
-Fiuk ,hogy kerültök ide?Ti már vègeztetek,ennyire hiányzik a suli?-kèrdezte Matt a suli új menője,aki már beprobálkozott nálunk ,rèvèn ,hogy a suli règi legmenőbb pasijaival járunk.De most elnèzve a lányokat nem csak a règi menők hanem a mostaniak is.Úgy nèztèk a fiukat,hogy majd kiesett a szemük.Josh átkarolta a vallam ès mosolyogva válaszolt.
-Nem,a suli nem hiányzott de a barátnőink igen.-ès puszit nyomott a homlokomra.
A lányok majd elolvadtak ezektőp a szavaktol a fiuk meg huuuuuzni kezdtek.
-Na ès Jason?Látom neki nincs csaja-vágott vissza Matt.A fiuknak csak ekkor tünt fel ,hogy Jason egyedül ès szomoruan álldogál.Őszintènszolva nagyon megsajnáltam.Látszik rajta ,hogy mennyire szereti Jojot ,ès mèg nem is tudja ,hogy gyerekük lessz.
-Neki is van barátnője csak jelenleg nem èrzi jol magát-vágom Matt fejèhez.
-O igen?Ès mi baja.?-nem tudtam mit mondjak ìgy csak szuros szemekkel nèztem Mattre.-Hizokurán van?Mert mostanság egy kissè felszedett.Nem gondolod?-kèrdezte gunyosan.
-Na jo ,Rolam akármit mondhatsz de ha mèg egyszer meghallom ,hogy ìgy beszèlsz Jojorol nem állok jót magamèrt-Hat igen Jason kiakadt ès meg is èrtem,teljes mèrtèlben mellette állok.
-Ha megbántod velünk is számolj taknyos-vágta oda Josh ès mind a 4 fiu bologatott ,hogy egyet èrtenek.
Matt erre elhalgatott ès megszègyenültem visszafordult a haverjaihoz.Mi leültünk az asztalunkhoz,meggyőztük a fiukat ,hogy maradjanak az ebèdszünetben.Jason komoran ès bánatosan ült le.
-Jojo hová lett?-kèrdezte Mira.
Basszus ,most esik le ,hogy Jojo több mimt 15 perce ment el.
-Basszus-csaptam a homlokomra .Errw mind felèmkapták a fejüket.Èn,nem törödve a többiek gircsáló ès ijedt arckifejezèsèvel,előkapom a mobilom ès hivom.Nem veszi fel.Ilyen mèg nem volt.A mosdo.Oda ment .Nekem is oda kell mennem,hátha valami baja esett.Jaj Istenem add ,hogy ne legyen baja.Felugrottam ès futni kezdtem a folyosora.A többiek gondolkodás nèlkül követtek.Amikor belèptem a lány mosdo ajtaján akkorát sìkìtottam,hogy mèg èn se hiszem el.A többiek is berontottak,mèg a fiuk is.Senkit nem èrdekelt ,hogy ez lány mosdo ,de ami ott volt,az leirhatatlan.Jojo a padlon feküdt hátlag kiterülve,ájultan ,körülötte egy hatalmas vèrtocsa.Jason szeme megtelt könnyel.Legugolt Jojo mellè megcsokolta olyan szenvedèlyesen ahogy mèg embert csókolni sosem láttam .Ekkor Jojo melkasa ujra emelkeni kezdett de mèg mindig ájult volt.Meghallottam a mentő szirènájának a hangját.Jason ,Jojoelkasára hajtotta fejèt ès csak sirt.Olyan sokkban voltam ,hogy ledermedve ès kidüledt szemekkel nèzdtem a mozdulatlan de mèg lèlegző Jojot,akit a vère vett körül.



Itt a vège fuss el vèle.El jött ez is.Itt az 1 èvad vège.Nagyon köszönöm ,hogy ennyoem olvassátok a sztorim,ez hatalmas dolog nekem.Remèlem nem okoztam csalodást nektek.Kommentbe irhattok vèlemènyt ,hogy hogy tetszett a story,mit gondoltok mi lessz a másofik èvadban vagy bármiről amiről szeretnètek.Most szerintem lessz pár hèt kihagyás a 2 èvad kezdete előtt de igèrem amint tudok jelentkezem a második èvaddal.Köszöm nektek.💗💗💗💗💗🙊🙌💗💗💗💗😘💗💗💗😘💗💗😱😊
Pusziiiiiiii mindenkiiiiii💗💗💗😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Ha a sors ùgy akarja..Where stories live. Discover now