Nem tudom mi legyen

1.4K 93 26
                                    

Már hazajöhettem a korházból,vègre.Már nagyon untam magam pedig csak egy napot voltam èbren.Eldöntöttem bármi legyen is ,bárki bármit mondjon megtartom a kicsit.Holnaptol ujra suliba fogok járni.Kissè nehèz ,hogy a csalfa exemmel kell együtt laknom de tul èlem ,ha abba hagyja a folyamatos probálkozást arra ,hogy megbocsássak neki.De ha elmondaná,hogy mièrt csalt meg akkor talán máshogy látnám,de csak azt hajtogatja ,hogy szeret ès hogy nem akarta azt az egèssz csókos dolgot.Nem tudok hinni neki,többè már nem.A lányoknál is ez a helyzet.Sajnos egy hèt telt el a korhaz óta ès a reggeli rosszul lètek nem a legjobbak .Szerencsère külön fürdőm van ìgy Jason semmit nem vesz èszre ebből.Bár kissè,na jo nagyon tulzásba viszem az evèst.A tojástol ès a sonkátol hánynom kell ,de nem tudom hogy mièrt pont ezektől,megeszem az uborkát amit eddig nem tudtak volna lenyomni a torkomon.Fura dolog ez a terhessèg.

*****      *****
Ma 6 ra kellet suliba jönni,èrtitek 6raaaaaa.Fura mód a koránkelèsmiatt kimaradt a reggeli rosszul lèt ,hála az ègnek.Hogy nèzne ki ha a suli vècèjèben hánynek?Na neem.
Èpp ebèdszünet van ès egy kisebb-nagyobb asztalnál ülünk mikor meglátjuk a fiukat erősìtővel ès mikrofonnal a kezülben.Kiálnak az ebèdlő közepère ès nekifognak ènekelni.

Ezzz a dal iszonyu szèp ès iszonyu jol nèztek ki mikor elè adták.A lányok felpattantak ès a fiuk nyakába ugrottak.Èn is Jason felè tartottam mikor elkapott a hányinger.Ramira nèztem akinek felismerès villant a szemèbe ès intett ,hogy ő elintèzi.Az ujjongo tömegben irányt változtattam ès elindultam a wc felè.Eppen hogy beèrtem.Amikor vègeztem a hányással ,elindultam kifele amikor oriási fájdalmat èreztem a hasamban ès elsötètedett minden.

Sziasztok...Hoztam az uj rèszt,remèlem tetszik.
De van egy rossz ès egy jo hirem.😊😘🙊😱Egy rèsz van mèg csak az első èvadból.Ès a hir mivel kèrtètek lessz 2 èvad.Rengeteg ötletem van ès remèlem nektek is fog tetszeni.
Bocsi a rövid rèszèrt.😊😘😱🙊🙊💗😂😊😘kommentbe irjatok vèlemènyt ,nyugodtan mint már mondtam nem harapok.💗😊😘🙊🙊🙊😘😘😊😊😂😘pusziiiiii mindenkiiiiii😊😊😂😘😘😘🙌😘😘

Ha a sors ùgy akarja..Onde histórias criam vida. Descubra agora