Ujra a suli psladját koptatom de immár a fiuk nèlkül.Ők már vègeztek mig èn csak most kezdem a 10 osztályt.Örülök ,hogy a lányok velem vannak.
A sátrazás utolsonapja is nagyon jo volt.A fiuk lestèk minden kivánságunk amit mi csajok ki is használtunk.Jasonnel vègre tènyleg eggyütt vagyunk ès rengeteg csókot lopot ,a sátrazás alatt ès otthon is.Azóta 2 hèt telt el.Jason megkapta a kocsiját úgy,hogy ő jön ma èrtem.
Ma a szokásos elsőnapi beszèd meg az osztályfőnöki órák voltak.Uncsiiiiiiii.Mint mindig.Most a suli parkolojában állok ès várom Jasont.Most fogom látni először a kocsiját,nagyon kiváncsi vagyok rá.
Egyszer csak meg áll előttem egy fehèr Audi A8- as,ès Jason száll ki belőle ,oda jön ès megcsókól.Èrzem ,hogy mindenki minket nèz de nem èrdekel.Visszacsókolok ès amikor elakar válni ajkaimtól szorosabban huzom magamhoz .Èrzem ,ahogy belemosolyog csókunkba. Mikor sikerül elválnom ajkaitól,udvariasan kinyitja a kocsi ajtaját.majd amikor beültem be is csukja.
Kellemes csend uralkodott a kocsiba de Jason megtörte.
-Pènteken lessz egy buli ahová meghivtak minked Ricsivel ,Dylennel ès Joshal ès gondoltuk ,hogy ti is szivesen eljönnètek.Mit gondolsz?- fèlve rám pillantott.
-Persze,mièrt ne?- feleltem- Ès mèg szèp ,hogy úgy gondoltátok hisz a barátnőitek vagyunk.- mondtam sèrtődöttsèget tetetve amit ő is èszrevett ès elmosolyodott.
-Hogy tetszik a kocsim?- kèrdezte egy pimasz mosoly kisèretèben.
-Imádom ,hisz tudod.- feleltem.***********másnap a suliban***
Amikor belèptem a suli ajtaján ,mindenki egy emberkènt fordult felèm,ès megvető pillantással vagy irigykedve nèzett rám.Èn vállatvontam ès tovább mentem.Amikor a csajok odajöttek hozzám elmodták ,hogy az egèssz suli arról beszèl ,hogy a bátyámmal járok.Tudtuk ,hogy ez lessz ezèr nem is akadtam ki rajta.
-Na jo ,mindenki figyeljen -kezdtem hangosan ès irto nyugodt hangon,mèg magamat is megleptem.-Igen ,Jasonnel járok aki a bátyám de da xalaki nem tudná nem a vèrszerintè ,meg csak nem is a fèltestvèrem.A szüleim örökbefogadták,ès ha ez valakinek nem tetszik sajnálom.-ezzel megfordultam ès tovább mentem.A lányok tátott szájjal meredtek rám.
-Csajszi ez királyvolt.Azok az arcok.Uuu mindent megèrtek.-mondta Rami.
-Köszi...-mondtam.
********* *********
Egèszhèten megbámultak ès hülyedolgokat vágtak a fejemhez,de őszintènszolva nem èrdekel,amig Jason mellettem van nem èrdekel.Ma van a buli napja .Vègre.Amikor letusoltam ès feltettem egy natur sminket ,kiválasztottam a ruhámat.Amikor lementem a lèpcsőn már mindenki itt volt nálunk.Jason èhes tekintettel mèrt vègig majd valami átvillant a szemèn de nem kellett sokáig gondolkoznom ,hogy mi volt az.
-Jojo ,,wiiii ez a ruha állati joooooo-visongott a 3 lány.
-Nem jöhetsz ìgy-jelentette ki Jason.
-Most mièrt???-kèrdeztem.-Nem tetszik?-biggyesztettem le az ajkam.
-De ,nagyon is .Èpp ez a baj.Minden fiu rád fog mozdulni .Indits èg vegyèl fel mást.-mondta ellentmondást nem türően.Körbenèztem ,segìtsègkèrően,de senki sem szolt egy szót se.Na majd meglátjátok ,hogy kinek mondjátok meg ,hogy mit vegyen fel.Gondoltam magamba majd gyorsan felmentem a szobámba.A szekrènyembe kezdtem kutatni mig megtaláltam amit kerestem.Amikor lementem Jasonnek tátva maradt a szája.
-Na jo kisasszony ,ezèrt büntetès jár.-mondta perverz mosollyal.
-Jason erre most nincs időnk.Indulnunk kell.-mondta Dylen.
Erre èn pimaszul kidugtam a nyelvem ès csipőriszálva mentem el Jason mellett.
********* *****
Amikor odaèrtünk a buli már javában folyt.Mi lányok egyből a táncparkettre mentünk mig a fiuk a bárpulthoz ahonnan pont minket láttak.A zenère kezdtünk táncolni,nem tudom mennyi ideje táncolhattunk amikor jött egy sexys szám(szerk:nem tudom ennek hogy mondják,sorry). Elkezdtük a csipőnket sexysen rázni ,mikor pár másodperc mulva valaki megfogta a csipőm ès hozzám dőrgölőzött.Az illata egyből megcsapta az orrom.Èn is hozzádörgölőztem ,a kezeim a tarkojára vezettem hátrafele ès közelebb huztam.Èreztem a lehelletèt a nyakamon.Egyszer csak a nyakam kezdte csokolgatni.
-Akarlak,most-suttogta a fülembe .Megfordultam ès megcsókoltam.Vette a cèlzást ès elkezdett huzni az emeletre.Nèhány párocskára sikerült rányittanunk de szerencsère nem vettek èszre.A 4 szoba ahova benyitottunk szerencsère már üres volt.+18
Jason a falnak nyomott ès a nyakam kezdte csokolgatni,en a számba haraptam ,hogy elfojtsak egy nyögèst de nem sikerült.Jason erre az ajkaimra tapadt ès megharapta az also ajkam.A keze a polom alá vándorolt ès a csipőm gyurogatta.Lassan lehuzta a bluzom ,majd a nadrágom következett.Èn is munkának láttam.Lehuztam rola a poloját ès vègisimitittam kockás ,bronzbarna hasán.Majd a nadrágját is kigomboltam ,ès letoltam.Amikor felemelkedtem a melleim ,,vèletlenül,, surolták fèrfiasságát ami belőle egy fèrfias nyögèst váltott ki.Vissza nyomott a falhoz ès a fenekemtől megemelt.Èn a lábaimat a derekára kulcsoltam,ìgy folytattuk a csokcsatát.Mikor már egyikőnkön se volt ruha Jason kèt uját belèmcsusztatta ès ugy ujjazott tovább mig èn kèjesen nyögdècseltem.Amior elmentem Jason fölèmhajolt ès a nyakammentèn a fülcimpámig csókolt majd belesuttogott a fülembe.-Kèsz vagy?-majd a fülcimpámba harapott.Èn csak bolintottam ,mert nem tudtam volna mrgszolalni.Lassan belèmcsusszant,várt egy kicsit ,hogy megszokjam óriási mèretèt,majd egyre gyorsabban kezdett mozogni bennem.
Amikor mindketten elèlveztünk ovatosan kihuzodott belőlem,ès mellèm feküd.Èn odahajoltam ès megcsokoltam.Ő elmosolyodott ès visszacsokolt.Èletem egyik legjobb estèlye volt,amikor a testünk eggyè vált ès egykènt mozgott az valami csodás volt.Itt az uj rèsz remèlem tetszik
Kommentbe vèlemènyt irdattok nyugodtan.😘😘😘puszii mindenkiiiiiiii😂😘😘😘💗😘😘😘😍😍😍💗💗💗💗😘😘😘🙊😘😘
YOU ARE READING
Ha a sors ùgy akarja..
RomanceEgy lány,egy döntès ,egy új kezdet ès minden megváltozik A nevem Maya Joe Skyler .17 èves vagyok es van egy szerető családom, van egy hugom Viki de mindig is szerettem volna egy bratyot akivel hülyülhetek kedvemre,megvèd ( nem mintha kellene elègg...