-Jojo,mièrt vagy rnnyire kettőnk ellen?-kèrdezte egyszer csak Jason.
-Jason ,èn ...nem kettőnk ellen vagyok,èn az ellen vagyok ,hogy testvèri kapcsolaton kivül más is legyen köztünk-probáltam elkerülni a válaszadást.
-De mièrt?-na jo ez nem jött össze.
-Azèrt Jason mert..csak mert-azzal hátatfordìtottam neki.Hallottam ahogy gondterhelten kifujja a levegőt.Ha nem èrti az ő baja nem az enyèm.
Már egy jó ideje fekszek de nem tudok aludni,a gondolataim Jason körül járnak ,folyamatosan.Nem lehetek bele szerelmes .Egyszerüen nem ès kèsz.
Kis idő multán valami zajt hallottam amitől összerándultam.Másodjára is ugyan ez a reakcio de most a hang nem maradt abba.Egyszer csak egy melkast èreztem a hátamnak nyomodni ,majd egy kar ölelt át ,ès belepuszilt a hajamba.
-Èn mindig várnifogok rád ès nagyon szeretlek.-suttogta a fülem mellett.Úgy tettem mintha aludnèk,de a szìvem megtelt melegsègel.A karjaiban olyan jó èrzès fogott el,hogy nem akartam kibontakozni belőle ,ès az alvás jo alibi ,úgyhogy mèg jobban hozzá bujtam.Ő szorosabban ölelt magához.
A szemem ovatosan kinyitom,sötètsèg.Mi törtènt?Bealudtam ez remek.Forroságot èrzek az arcomon.Ur Isten.Jason arca pár centire van tőlem.Olyan awhhh mikor alszik.Mint egy kis angyal.Na jo nem ,ezt nem.De olyan jol esik hozzábujni.Na jo ez nem èn vagyok.De akkor issssss.Mègközelebb bujok hozzá ès ujra elnyom az álom.
Reggel arra èbredek,hogy valaki megpuszil.Azzal vissza is aludtam,hu maradva magamhoz.Kár volt.Következőbe arra èbredtem ,hogy valaki rám ugrik.Rami.
-Naaaa,most ezt mièrt?-nyöszörögtem.
-Csak,álomszuszèk.Na mi volt az èjjel?-na na ne olyan hevesen majd visszakapod ezt mèg,gondoltam magamban.
-Semmi,ès veled?-kèrdeztem közömbösen.
-Semmi-szomoru pofát vágott.O a kis ártatlan.
-Gáz-mondtam vègül.Kikászálodtam ès elindultunk a többirkhez akik egy kiss tofèlesèg mellett álltak ami a patakbol lett.
Amikor a fiuk megláttak gonoszul elvigyorodtak.Ramival összenèztünk ,megálltunk majd a csurom vizes Zoera ès Mirára nèztünk.Bolintottunk majd futni kezdtünk az ellenkező irányba ,a fiuk meg utánunk.Hát pekhükre nem számoltak azzal ,hogy mi focisták vagyunk.Simán lehagytuk őket.Befutottunk az erdőbe de Rami elesett.
-Fuss mentsd magad,velem ne foglalkozz.-kiabálta drámaian ,majd elröhögte magát-komolyan fuss ,tul èlem.Siess már itt is vannak.
Ekkor megláttam a fiukat ès futni kezdtem tovább,Rami nèlkül.Mikor hátra nèztem nem láttam senkit ezèrt lelassìtottam.Hát maradjunk annyiban ,hogy rossz ötlet volt.Egyszer csak nekiütköztem egy mellkasnak.Amikor a földről fel nèztem Jason öntelt vigyorát láttam meg először.Erre csak a szememet forgattam.Segìtett felállni de olyan közel volt az arca,....
-Ja..son-kezdtem dadogva.-Ez ..nem jo ötlet.-itt nyeltem egy nagyot.
-Nem tehetek róla ,annyira szeretnèlek ès a te tested is mást mond mint te.-vigyorgott öntelten.Arra eszmèltem fel ,hogy ajkai az èn ajkaimat becèzgetik.Nem tudtam ellen állni.A tegnap esti szavai ,ès az ,hogy az ajkai az enyèmekkel táncot járnak,nem hagyták hogy az eszemre hallgassak.Vissza csókoltam.Ebben a csokban minden benne volt.Az szerlmünk,a fájdalmaink,a boldogságunk,minden.A kezeim akarva ,akaratlanul is a hajába kusztak ès meghuztak pár tincset amit ő egy morgással jutalmazott.A lábaimat a dereka körèfontam,ő a fenekmbe markolt ès úgy tartott .Belemerültünk a csokcsatába amikor megèreztem az erekcioját ott.Rögtön feleszmèltem ès leugrottam róla.
-Èn...nem...ne haragudj-dadogtam ès elfutottam onnan.Amikor a többiek meglátta elkèpedtek.Hát mit ne mondjak volt min.Sirva szaladok ki az erdőből,ágakkal a hajamba ,a jezeim a könnyes szemeim előtt.Hát jo látványt nyujthattam az tuti.Beszaladtam a , ès hasra vágodtam a zibzár miatt de nem èrdekelt úgy maradaram.Egy simogató kèzet èreztem a hátamon.
-Mi törtènt?-amikor megnèztem hogy ki az Ramit Mirát ès Zoet láttam.
-Megcsókolt ès majd nem..-dzipogtam de az utolsoszonál elsirtam magam.
-Sssss semmi baj,itt vagyunk.De ez mièrt akkora baj?-kètdezte Rami.
-Mert nem szerethetem,egyszeruen nem.-akadtam ki.
-De mièrt?-kèrdezte Mira.Itt a kövi rèssz ,remèlem tetszett .Kommentbe irjatok vèlemènyt.😘😘😊De van egy rossz hirem is ,egyre közelebb vagyunk a vègèhez.Nagyon szeretem ezt a sztorit irni ,ès látom ,hogy tènyleg tetszik nektek .Ezèrt a 2 èvadon gondolkozok Mit szoltok?Szeretnètek majd második èvadot?😘😘😊😊🙊😂😊😘😉🙌🙌
KAMU SEDANG MEMBACA
Ha a sors ùgy akarja..
RomansaEgy lány,egy döntès ,egy új kezdet ès minden megváltozik A nevem Maya Joe Skyler .17 èves vagyok es van egy szerető családom, van egy hugom Viki de mindig is szerettem volna egy bratyot akivel hülyülhetek kedvemre,megvèd ( nem mintha kellene elègg...