Bèke vagy háború

1.2K 87 8
                                    

Ma engednek haza a korházból.Hát fizikailag jol vagyok de lelkileg teljesen összetörtem.Szerintem jobb szinèsz vagyok mint hittem vagy csak a tőbbiek nem akarják erőltetni a tèmát de a hamis mosolyom mindig itt ül az arcomon.Nagyon vártam ,hogy vègre bèke ès nyugalom legyen de ez a kivánságom sem teljesült.Holnap suliba kell menjek ,ezt valami.. Argg..Rèmálom.Amikor hazaèrtünk a barátaink a nappaliban ültek ès valami filmet nèztek.Amijor belèptünk a nappaliba mind ránk nèztek.Èn Jason kezèt szorongattam ès ő biztatoan visszaszoritott majd magabiztos mosoly ült ki arcára.
- Most ,hogy mind itt vagyunk van egy hirem .- kezdi mondandóját ès mi mind èrtetlenül nèzünk rá.-Van efy szerződèsem a Rock Roker's nèl .- na erre mind tátott szájjal meredtünk rá.
-Huu szivem olyan büstlzke vagyok rád- eszmèlek fel először èn majd megcsokolom.
-Haver ez klassz.- mondják a többiek is.
- Igazábol mèg nem irtam alá semmit mert bandában szeretnèk ènekelni ès meg is van a banda ès igazábol a bandamiatt kerestek fel engem is.De nem tudom mit szolnának a többiek hozzá-mondja buslakodást tettetve de sajna tul jol ismerem.
-Hülyèk lennèk nemet mondani.- mondja Dylen.
-Hát akkor benne vagytok?- vigyorodik el Jason.A fiuk köpni nyelni nem tudnak a meglepettsègtől.
-Ez milyen kèrdès ,mèg szep ,hogy benne!- vagja rá Josh.
-Akkor itt áll előttetennem New District ,de egy másik jó hìr,Derek is beszálllll- huzza el a vègèt.Na ja mint mindent ezt a piolanatot is tönkre kell tennem.Elkap a hányinger ès már szaladok is a mosdoba .Alug gugolok le már jön is.Jasonèk aggodva futnak be utánam.Jason ahogy meglát oda lèpik hozzám ,hátrafogja a hajam ès simogatja a hátam.
-Mi törtènt Jojo? Ez normális?- kèrdezi Ricsi ,mivel a többiek meg se tudnak szólalni.
- Gondolom igen,biztos elmulik csak ez mèg egyfajta utohatás.- mondom biztaton mosolyogva.
- Kèrlek ha bármi van baba akkor cak szolj mi mind itt vagyunk tudod jol- mosolyog rám biztatoan Jason.
-Ìgy igaz Jojo- száll be rami is a bárgyu mosolygásba ,ami belőlem egy kisebb röhögő görcsöt hozott ki belőlem.A napot együtt töltöttük a barátainkal,majd este egy gyertyafènyes ,rózsaszirmos habfürdőben ülve öleltük egymás Jasonnel.Fáj a kicsi elvesztèse,ez ìgy igaz,de gondolnom kell másokra is pl a barátaimra ès a szerelmemre.

****Másnap reggel*****
Arra èbredek ,hogy valaki puszilgatja az arcom ,majd lecsap ajkaimra.Jason csillogo ,kèk szemeivel találom magam szembe.
-Jo reggelt hercegnő- ad egy újabb csokot.- Ès boldog szülinapoooootttttt!!- kiálltja a vègèt.Mii máris itt a szülinapom?Annyi minden törtènt ès teljesen kiment a fejemből.-Elfelejtettex igaz ?- kèrdezi nevetve Jason.-Ne haragudj de veled voltam a korházba ès nem tudtunk bulit rendezni de este elmegyünk egy ètterembe a többiekjel ès majd máskor lessz a vad buli....
- Jason èn...- èèèsssss kopogtatnak.
- Nyitom -monndja Jason- ez a te napod.- ès megcsokol megint de meg kell szakìtanunk mert az a valki ráfekszik a csengőre.- hercegnő hozztam fel kaját reggelizz ès öltözz fel mert a lányok el akarnak rabolni tőlem mondván ,hogy ez csajos nap lessz - ès fel nevet.
-Oke.- mondom mosolyogva.Evès után kiválasztom a ruhám.

Elèg egyszerü de pont megfelel a mai napra

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Elèg egyszerü de pont megfelel a mai napra.
-Jojooooooo- fut be a szobába valaki ès ráugrik a hátamra ìgy mind ketten a földre esünk.
- Ezt mièrt kellett?.......


Sziasztok itt az új rèsz,tudom kicsit uncsi lett ( na jo nagyon uncsi) de a következő jobb lessz igèrem ,ne felejtsetek kommentelni hisz nem harapok ès kiváncsi vagyok a vèlemènyetekre.
Pusziiiiii mindenkiiiii😘😘😘😘😘🙊😊💗😂🙌🙊😘😘🙊😘😘😘

Ha a sors ùgy akarja..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora