Jason szemszöge
Láttam ahogy Justi odalèp Jojo mellè ès átkarolja a vállát majd megpuszilja az arcát.
Nem hiszem el ,ez nem lehet igaz.Mièrt velem törtènik ez?
De ha az a kis pöcs meg meri bántani hát èn kiherèlem az tuti.A szivem több millio darabra hullott.Teljesen összetörtem.A mainap egy rèszem elveszett.A lány akit szeretek tiszta szìvből másè lett.Nem csokolhatom meg amikor akarom sőt soha nem csokolhatom meg,báttykènt ölelhetem meg .A francba is ,egyszerüen nem lehet az enyèm.Jojo szemszöge:
Már egy hete járok Justinnal a segèdedzővel.Az edző már visszajött de Justin átiratkozott a mi sulinkba.Jol elvagyunk de nem èrzem ezt szerelembek.Nem azt èrzem mint...Á nem gondolhatok erre .Nem szerethetem őt.Nem lehet.A szivem szakad meg de nem szerethetem.Ezèrt jöttem össze Justinnal de ő sem tud segìteni felejteni.Jason nagyon furán viselkedik velem.Nem èrtem mièrt .A fiuk nagyon rendesek velem.Rami ès Josh sülve főve eggyütt vannak.Dylen ès Mira mèg mindig ,,csak barátok"..Logen ott van a társaságunkban de megváltozott a köztünk lèvő kapocs.Amikor bocsánatot kèrt ,hozzátette ,hogy szeret mindennèl jobban de valamièrt nem lehet semmi köztünk,de amikor megkèrdeztem ,hogy mièrt az mondta ,hogy majd idővel megtudom.De nem,nem rá gondoltam az előbb .Nem vagyok szerelmes belè.Mèg Rami ès Mira se tudja ,hogy valojában kibe vagyok szerelmes.Dw nem Justinba.
-Áááá...-sìtotta az eggyik cicababa -hülye gyerek mièrt nem figyelsz jobban?
Noah az egyikk osztálytársam vèletlenul nekiment Kaylanak Aki szembeöntötte Noahval a kávèját.
-Megyek hozok a raktárból egy feltörlő rongyot-mondtam.
Bár ne tettem volna.Amikor benyitottam a szertárba èpp Emily a suli ribanca csokolozott egy pasival de nem vettek èszre.Elvettem amièrt jöttem de amikor kiakartam menni a pasi szembekerült velem .
-Nem...Te szemètláda.-Azzal oda futottam ès lekevertem egy akkora pofot Justinnak ,hogy azt megemlegeti.-Azt mondtad szeretsz ,de tudod mit ? Nem èrdekel .Dugdossad a kis Emilyt a szertárba ,nem èrdekel .Sőt az egèsz sulin vègigmehetsz az se èrdekel.
Azzal ott hagyta őket.A szertárból kièrve futásnak eredtem.A könnyeim utattörtek maguknak ès zokogva futottam be az osztályba.Mindenki elhallgatott ahogy megláttak.Ledobtam a feltörlő rongyot ès oda futottam Ramihoz ès Mirához akik beszèlgettek.Dőbbenten nèztek amikor látták ,hogy zokogok.
Besöpörtem a cuccaim a táskámba ès kirohantam a teremből.De egy erős melkasnak üttköztem.Mèg mindig zokogtam de a lányok utánam futottak ,hogy mi bajom.Az előttem állo fiura nem nèztem fel ezèrt nem tudtam ki az de a lányok ahogy meglátták elmosolyodtak ès visszamentek a terembe.Az előttem állo fiu átölelt ès szorosan tartott.
-Ès mèg te hisztizel ,hogy mással fekszem le mert nem vagy hajlando nekem adni magad ,erre kiderül ,hogy ezzel a balfèkkel kefèltèl egèsszvègig-a hangra összerezzentem ,a mondandoja meg egyenesen padlora küldötz volna ha a fiu nem tart mèg mindig erősen.A fiu izmai megfeszültek .
-Èn a helyesbwn hallgatnèk Justin.A suli legjobb csaját megcsalni egy olyan ribivel mint Emily akin az egèssz suli átment mèg a nyomik is !Hát nem kis balek vagy öccsèm.-mondta a fiu .A hangjáról felismertem ès mègjobban hozzábujtam.Elegem volt az egèssz èletemből.De Ő megtudott nyugtatni.Mindig elèrte ,hogy megnyugodjak ès mindig ott van ha szüksègem van rá .Az utobbi hèten került de nem èrtettem mièrt ,de már nem èrdekel a lènyeg hogy itt van velwm ès vigyáz rám.
-Te csak hallgas bájgunárkám.Nem èn hancurozok más barátnőjèvel.-mondta Justin ingerülten.
-Hát èn se ugyan is ......Remèlem tetszik.😘😘 Az olvasok kèrèsère máma 2 rèszt tettem fel.ìrjatok kommentbe ,hogy hogy tetszett ès nyugottan ,bármilyen vèlemènyt irhattok mert szivesen fogadom .💗😘💗puszii mindenki😘😘💗😘😘
ESTÁS LEYENDO
Ha a sors ùgy akarja..
RomanceEgy lány,egy döntès ,egy új kezdet ès minden megváltozik A nevem Maya Joe Skyler .17 èves vagyok es van egy szerető családom, van egy hugom Viki de mindig is szerettem volna egy bratyot akivel hülyülhetek kedvemre,megvèd ( nem mintha kellene elègg...