Jojo szemszöge.
Az èlet döntèsek tömkelegèből áll.Amiko eldöntöd ,hogy mi veszel fel,mit eszel,mit vásárolsz ,kikel barátkozol,kivel kötöd össze az èleted ès gyereket válalsz. Èn nen döntöttem,az èlet döntött helyettem.
Döntenem kell.Èn csak...Nem tudom....Èn fèlek.Egy èletet hordoztam a szivem alatt,megöltem ahogy majd nem magamat is .De Ő mindig mindenben mellettem állt ès áll,az aki sosem hagyott magamra ,engem helyezett minden elè ,ès mèg ide is utánam jött,most azt mondja szeret ès küzdeni akar èrtem.....
Nem ezt nem hagyhatom...Èn boldognak akarom látni de per pillanat èn nem tudnám neki megadni azt a boldogságot amit èrdemel.
Èn ..Nem akarom ezt.En belehalnèk a hiányába ....Visszakell mennem .
Ja igen ha nem emlìtettem volna lelèptem a korházból úgy ,hogy senki nem tudott rola.Hát igen.
-Bocsi-nekirohantam valakinek.
-Semmi baj.-mosolygott le rám egy kèkszemü szőkehaju fiu.-Hogy hivnak ?-kèrdezte.
-Jojo Tèged?-kèrdeztem vissza.
-Naten-mosolygott az 1000 wattos mosolyával.- Esetleg meghìvhatlak egy kávèra?-mintha kissè zavarban lenne,a tarkoját vakargatja.
-Persze,mièrt ne-mosolyogtam rá.
****** ********
Egèssz nap Natennel voltam.Nagyon jofej ,cuki ès mèg jól is nèz ki.De amikor váratlanul megölelt megnyomta a karomat mire felszisszentettem
-Mi törtènt-kèrdezte aggodással a szemèben ès felhuzta a polot a karomon.Amikor meglátta a mèg be nem forrt sebeket elkèpedt.
-Na jo gyere,ma nálam alszol ès nem kèrdès volt.-mondta ellentmondást nem türő hangon.
-Okè-egyeztem bele.Oke hogy csak ma ismertem meg de voltunk fagyizni ,parkba,gördeszkázni ,focizni,ès èrett tizenèveskènt játszótèrre is .Olyan mintha 1000 ève ismernèm.
Amikor odaèrtünk a házához,hát ennyhe kifejezès ,hogy tátva maradt a szám.Hatalmas volt,modern ,ès stilusos ès mèg csak a külsejèt láttam.
-Nate ez ..huuu..Egyedül èlsz itt vagy...-kezdtem de fèlbeszakitott.
-Egyedül.A szüleim a munkájuk miatt sosincsenek itthon.
-Ne haragudj nem akartam..-de megint felbeszakìtott.Mintha tudna olvasni a gondolataimban.
-Semmi baj nem tudhattad.-mosolygott kedvesen.Èszre se vettem ès már a nappaliban voltunk ami olyan amilyenre számìtottam,hatalmas ,stilusos ,gyönyörü ,modern,ès iszonyat drága cuccok vannak benne.
-Na kislány mesèlj el mindent ,minden rèszletet semmit ne hadj ki.-mondta ès kedvesen mosolygott.De megcsörrent a telom...megint...Egèssz nap csengett ès jöttek az sms ek de nem reagáltam egyre se.Tudtam mièrt hivogatnak meg smseznek.Egy egèssz napja nem tufják,hol vagyok mi van velem.Mèg a vègè rendőrsèget hivnak.Bratyo😘💗
Hugi hol vagy ?Nagyon aggodunk!!!Hìvj vagy üzenj csak addj már èletjelet.😓😓😿😿Hugica😘💗🙊
Ne aggodjatok miattam jól vagyok csak gondolkodnom kell .Holnap valamikor hazamegyek .
Puszilok mindenkit szeretlek titeket.💗😘😘😘-Minden rendben van?-kèrdezte Nate miután leraktam a telefont.
-Igen ne aggodj csak....- de megint nem hagyta befejezni.
-Semmi csak,nyugodtan mond el mi bánt,mindent tudni akarok,most.-mondta de közben kedvesen mosolygott.
-Rendben,akkor kezdem a legdurvábbal.Szerelmes vagyok a bátyámba.-mondtam ki gyorsan ès behunytam a szemem hogy ne lássam a reakcióját.Nate szemszöge
-...Szerelmes vagyok a bátyámba.-mondta gyorsan ès behunyta a szemèt.Olyan szèp,gyönge ,fèlènk ,aranyos ,meg vicces mègis olyan vad ès szabad.Tudom ,hogy hülyèn hangzik meg nyálas de ezt èrzem ha ránèzek.Olyan cuki mikor elpirul.De ez a mondata megállìtotta bennem az ütőt.
-Hát ...ez... izè...èrdekes-mit lehet ilyenkor mondani?Mindenreszámìtottam csak erre nem.
-Ne èrts fèlre nem a vèrszerinti bátyám,anyáèk ha lehet őket annak nevezni örökbefogadták.....-ès innentől elmesèlt mindent,hogy a szülei nem foglalkoztak vele ,hogy ő volt a tesoja ,,anyja",hogy Jasont örőkbefogadták,hogy a ők lettek a suli menő pasiajinak a csajai kivève őt de akkor is a menők közè tartozik ,hogy járt a focicsapata segèdedzőèvel akit rajtakapott a suli ribijèvel a szertárban ,hogy lefeküdt a ,,bátyával",hogy másnap már mást csókólt a csávo ,hogy idemenekült,hogy itt elrabolták majd megerőszakolták,hogy a bátyja utánajött ès elmondta az igazat,hogy szerelmet vallottak egymásnak de a csávo eldobta őt az a hülye ,ezután akart meghalni de a ,,bátya "aki szerelmet vallot neki majd elküldte megmentette ès mielőtt elájult megcsokolta,ès a korházban azt mondta hogy bármit megtesdz ès nem fogja feladni mert szereti ès akkor Jojo küldte el.Szegèny lánynak kemèny èlete van az biztos,ès az a hülyegyerek is döntse el ,hogy mit akar nert ìgy mind ketten sèrülnek.Most olyan kèsztetèst èrzek arra hogy megcsokoljam.De mièrt?Mindeggy is csak ...meg kell csókólnom ès kèsz.
De ekkor persze ,hogy megjött a tesom hát mièrt ne.Jojo szemszöge .
Nate egyre közelebb hajolt de ekkor...mi ...mèg egy Nate ...de ..ez ..,hogy lehet ...marmint ...ezek ikrek?
A fiu odasètált ès elèg feltünően vègig mèrt .
-Szia Zayn vagyok.-köszönt.
-Szia ,èn pedig Jojo.-mosolyogtam rá kedvesen.
-Jojo?-kèrdez vissza 1000 wattos mosolyal.
-Igen a Joe becèzèse,Jojo.-mosolyogtam vissza mire mind ketten elröhögtük magunkat.
-Na jó most ,hogy tul vagyunk a bemutatkozáson-kezdte Nate.
-Èn majd körbevezetem-vágott közbe Zayn mire Nate szúros szemekkel nèzett rá.Nem tudom mièrt reagált ìgy de nem volt időm kiderìteni mert Zayn karonragadott ès a lèpcső irányába huzott.Amikor vègignèztük a házat (?) az ő ès a Nate szobája maradt csak hátra,behuzott a szobájába.De ahogy beèrtem becsapta az ajtot ès a falnak nyomott.
-Hogy szedett fel a bratyo egy ilyen csajt?-mondta ès egyre közelebb nyomult a testèvel.Eszembejutott Az az este.Èn ezt nem akarom.
-Zayn hirtelen elengedett.
-Ne haragudj èn csak..nem akartam,bocsáss meg.-ès láttam a aszemèben ,hogy tènyleg megbánta.
-Èn most lemegyek Natehez,majd mèg beszèlünk-mondtam ès választ nem várva kinentem az ajtón.
Lent Nate a konyhában...főzött???Na ne.De olyan cuki volt Úr Isten.Huuuu.Ahogy Zoe mondaná egy sexisten(bocsi Zoe de valakinek el kellet válalni a szerepet:szerk.)
De sajna megfordult vagy mègse sajna? Most látom ,hogy nincs rajta polo ,akkor azèrt nèzett ki olyan jól.Ès atya èg .1..2...3...4..5...6...7...8.. Basszus 8 kockája van.Nevetès törte meg a csendet.
-Csak nem a kockáimat számoltad?-mondta nevetve Nate.Hát ennèl vörösebb nem lehetnèk az tuti.
-Èn...izè. ....Nem ...Öö...-kezdtem dadogni.
-Semmi baj hercegnő-nevette el magát.De nem ez zavarz .,,Hercegnő" csak Ő hivott ìgy eddig.Mièrt kell mindig mindenről ő jusson az eszembe de most komolyan.Á nem èrdekel.
Egèsz egyszerüen fogtam magam ,ès mielőtt elszállna a bátorságom ,odasètáltam Natehez ès nemes egyszerüsèggel megcsókoltam.Először kissè meglepődött de utána hevesen ,ès ,,szomjason" csókólt vissza.A kezeim a kockáit simogatták ,èreztem ahogy belemosolyog a csokunkba.A keze a polom alá vándorolt.....Nate 💗😘🙊😍😍😂
Nate ès Zayn 💗😘🙊😍😍😂
Sziasztok bocsi hogy csak most van rèsz de ahogy már sokszor mondtam nem volt időm,de hosszabb rèszt hoztam aminek remèlem örültök ès kicsit kárpotol.💗😘🙊🙊kommenteket várom..💗😘🙊puszi mindenkiiii😘😘😘😘😘😘💗🙊💗😘😘😘😘
KAMU SEDANG MEMBACA
Ha a sors ùgy akarja..
RomansaEgy lány,egy döntès ,egy új kezdet ès minden megváltozik A nevem Maya Joe Skyler .17 èves vagyok es van egy szerető családom, van egy hugom Viki de mindig is szerettem volna egy bratyot akivel hülyülhetek kedvemre,megvèd ( nem mintha kellene elègg...