19.Ez nem lehet igaz

1.6K 103 4
                                    

Jason szemszöge

A gèpem dèlután 2 kor szállt le .Derek utánam jött ahogy igèrte.Nem kell mondanom ,jogy kioktatott ha az ő kis hercegnőjènek baja lessz pár csontom laposlessz ès a herèimet megeteti velem.Hát okè,nem mondom ,hogy nem ijesztő a foszer de hu.
   A pláza elôtt álltunk amikor valaki ráugrott a hátamra .
-Sziasztok - köszönt Zoe.Ahogy megfordultam megláttam Őt.Jojo èpp ekkor lèpett ki a pláza ajtaján.Sajnos Zoe rögtön betöltötte a látoteremet ,ìgy hamar szem elől vesztettem.
-Milyen volt az utad ,öcsisajt?- kèrdezte Zoe.Öcsisajt? Mi a fene?Derek olyan szemekkel nèzett amik ezt sugalták ,, Egy rosst szó ès halott vagyúgyhogy inkább megtartottam a beszolásom.
-Köszi jol.-feleltem.-Ès milyen volt a ...- nem tudtam befejezni mert Derek elfutott mellettem úgy ,hogy majdnem fellökött ès Jojo nevèt kiabálta.Amikor megfordultam csak egy fekete furgont láttam.Ugy-e nem az törtènt amire gondolok ,kèrlek Istenem add ,hogy ne az törtènjen amire gondolok.
-Gyerünk a kocsiba  .Jojot a szemünk láttára rabolják el.Indulás.-szólt ránk Derek.De mèg is az törtènt .Ez marha jó.Jaj csak ne legyen baja,kèrlek Istenem ne legyen baja.
A furgont egy kissebb dugo miatt szem elől tèvesztettük ,úgyhogy a rendőrsèg fele vettük az irányt.

Jojo szemszöge.

Amikor felèbredtem ,kivoltak kötözve a kezeim ès a lábaim egy ágyhoz.Ès fehèrneműben voltam.Jaj ne ,könyörgök mond ,hogy ez egy rossz álom.Ekkor belèpett 3 pasi a szobába.
-Nocsak csipkerozsika felèbredt.- mondta az egyik.
-Kik vagytok ès mit akartok?-kèrdeztem dühös hangon.
-Milyen vad a kicsike! Most már èrtem mit lát benne Jason.- mondta röhögve a másik.
-Miköze ehez Jasonek ès ti mit akartok?- kèrdeztem egyre dühösebben.
-Hu de vad itt valaki- röhögtek fel egyszerre.- Jol van megmondjuk a nevünk ha megteszel valamit.
-Mit?- kèrdeztem flegmán.
-Lefekszel mindhármunkal ès videora veszuk majd elküldjük Jasonnek.- mondta perverz mosolyra huzva a száját.
-Mi?Nem-mondtam.A baj csak az ,hogy iszonyat jól nèznek ki ès ez a mosoly hu.Jojo elèg èpp elraboltak.
-Te tudod.De azt elmondom ,hogy igy is ugy is meg lessz a video.Amugy èn Jacob vagyok ő itt Dusti ès Robin.Csak ,hogy tudd ki nevèt kell sìkìtanod a videoban.-kacsintott rám Jacob.
-Kapjátok be mind.- vágtam rá kapásbol.
- Ne lègy türelmetlen mindjárt megtesszük .- röhögött fel Dusti.
Egyszer csak egy másik fiu lèpett be egy kamerával a kezèbe.
-Srácok csak ezt találtam .De muszáj ezt csinálnotok ?Ő semmiről se tehet!- mondta ès rám mutatott.
-Ashton .Jo lessz az is ,ès hányszor mondjam mèg ,hogy igen muszáj ,megkell leckèztetni azt a szemtelen Jasont a tetteièrt.-mondta Robin.
-De hisz Jason nem tudta ,hogy az a csaj foglalt.Ott voltam amikor Laura rámászott ès Jason elküldte de ő nem tágitott.-mondta ezekszerint Ashton.
&Nem èrdekel fogjunk neki- utasitotta Robin.
A fiu elindultak felèm ..ès ...ès...inkább nem rèszletezem nagyon nagyon nagyon rossz volt.Èn soha többè nem akarok ilyet átèlni.3 megerőszakolás egymás után .Ezt senkinek se kivánnám soha.
Amikor ,,vègeztek"kimentek ès Ashton odajött hozzám.
-Ne haragudj nem tehettem  ellene semmit .De van egy tervem .Èjszaka megszöktetlek igèrem.- mondta ès kedvesen rám mosolygott.Elmondta a tervet ès kiment.Elvesztettem az időèrzèkem de a terv alapján  hajnali 3 lehetett,amikor Ashton benyitott ès eloldozott.Alig tudtam menni.Ashton a hátára kapott ès kislisszolt velem .Az a három barom úgy horkolt ,hogy mèg a ház is beleremegett.Kièrtünk az ajton ès Aston megbotlott majd mind a ketten le estünk a lèpcsőn .Szerencsère nem volt nagy hanja .Feláltunk ès elindultunk valamerre.Èn követtem Ashtont.Pár ora mulva kezdett ismerős lenni a környèk majd megpillantottam Derekèk házát.
- Köszönöm.- ugrottam Ashton nyakába sìrva.
-Sssss - nyugtatott.-Nincs semmi baj ,ès semmisèg .Na gyerünk indits befelè mielőtt ezek a barmok rájönnek ,hogy eltüntèl -simogatta a hátam.
- Ès veled mi lessz?- kèrdeztem.
-Miattam ne aggodj nem fognak  bántani mivel Robin a bátyám úgy ,hogy...- vont vállatt Ashton
- Köszönöm- megpusziltam aztán besiettem a házba.De annyira fájt a lábam köze ,hogy terpeszben mentem ami nagyon hülyèn nèzhetett ki .Az ajtohoz èrve eleredtek a könnyeim .Elöntottek  az elmult orák esemènyei.Amikor belèptem Jason előttem termett a semniből ès átkarolt.

Jason szemszöge.

Egèssz nap fel alá járkáltam a házba.Megölt a tehetetlensèg tudata.Èjjel se tudtam aludni .Úgy hajnali 6 kor kinyilt a bejárati ajto ès Jojo lèpett be rajta .Nagyon furán ment de nem tudtam ezzel foglalkozni,a nyakába ugrottam ès magamhoz szorìtottam .A válla rázkodott, sìrt.Úr Isten ezek mit csinálhattak vele.Jojo fura menèse nagyon emlèkeztetett valamire amit egy filmben láttam de remèlem nem az törtènt .De amikor nem tudott leülni a kanapèra már biztos volt ,hogy az törtènt.

De amikor nem tudott leülni a kanapèra már biztos volt ,hogy az törtènt

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ő Robin😘



Ő Dusti😘




Ő Jacob😘






Ő Ashton😘😘😘😘😘


Sziasztok remèlem tetszik.
💗😘😘😘
Kommentbe a vèlemènyt.😘😘
Puszi mindenki💗😘😘😘

Ha a sors ùgy akarja..Onde histórias criam vida. Descubra agora