Dalt írni könnyű, de nem akkor ha ezen a dalon múlik a jövőd..
Három órával és 2 jegyzetfüzettel ezelőtt fogtam neki a dalnak de semmi abszolúte semmi..
-Haver veled mi történt? Olyan mintha egy papirhutrikán söpört volna végig itt és egy csődtömeget hagyott volna itt...
-Dylen ez most nem a legjobb pillanat a letolláshoz... Épp egy dalt próbálok írni, mivel elmondani nem tudom az érzéseim ezért eléneklem vagyis csak megprobálom..
-És eddig hogy àllsz?
-Sehogy.. Egyszerűen nem tudom mit írhatnèk..
-Azt amit érzel.. Már, bocs, hogy ezt mondom de ezekben nincs erzelem6csak szavak és akarat.. Az érzéseidet írd le ne azt amit akarsz..És... Hát persze.. Gyorsan nekifogtam leirni ami a szívemben van és nem a fejemben..
-Haver ez nagyon jó lett, ha ettől se bocsát meg akkor nincs is esélyed..
-Már csak annyi a dolgom, hogy valahogy elhívjam az új házunkba ahol megkértem a kèrtem a kezét és valami hasonlót kitalálni.
-Oda viszem azt bízd rám, de valami nagyon jóval kell előállj, ja és a csajokat beavatom mert nélkülük nem fog menni..Jojo szemszögéből
Sírva rohantam a járdán amikor egy kocsi lassított le mellettem..
-Jojo szállj be nem rohanhatsz végig a városon terhesen és még meg is támadhatnak...
-Miért Dylen, miért fáj ennyire.. Én csak boldog akartam lenni azokkal akiket a legjobban szeretek.. Én... - és kész, összerogytam a járda közepén és zokogtan egy roncs lettem..
-Jaj kicsilány, szeret csak nem tud megbírkozni azzal, hogy elveszít.. Ha akarod megkèrdezem, hogy mi volt ez ma reggel..
-Hagyd Dylen láthatólag ő tovább lépett és már nem érdekli a kisfia sem én.. Csak vigyél haza..Dylan szemszögéből
Már úgy mondja, hogy haza... Nem Loganhez hanem haza.. Jason haver jobb ha összeszeded magad, de gyorsan..
Nem hiszem el, hogy ekkora paraszt lett a legjobb barátomból. Pont Derek keresett és én annyira ideg voltam, hogy csak össze vissza motyogtam..Visszakell mennem és felnyítni annak a hülyének a szemét még a végén elveszíti a családját.Egy dal, végre valami ami még be is jöhet, remélem sikerül neki.
-Mira, kicsim ez tényleg nagyon jó ötlet és most látszik, hogy tényleg akar a helyzet ellen tenni valamit és vissza szerezni a családját...
-Ez az utolsó esélye annak a hülyének.. Ha még egyszer megbàntja a barátnőmet én magam nyírom ki..
-Köszönöm kicsim, én is tudom hogy egy barom de akkor is a barátom és segítenem kell mert láttam mennyire szenved és igen én is haragszom rá a mareggeli miatt de elmondta, hogy mitörtènt és így nem ítélem el annyira.. Leitta magát Jojo hiányát nem tudta elviselni és amikor meglátott egy olyan hajzuhatagot mint a Jojoé azt hitte ő az, elindult felé és utána képszakadás.. Tudom, hogy nem mentség de legalább nem emlékszik a csaj rá semmiféle képpen.Nem volt könnyű Jojo kirángatni Logan házából de sikerült.. A rossz hír viszont, hogy Logannek is jönnie kellett nélküle nem volt hajlandó eljönni.. Amikor meglátta a házat elkezdett könnyezni, de nem tudtam hogyan nyugtathatnánk meg, hát Logen tudta és ez piszkálni kezdte a csőröm.. Mit akar ez Jojo-tól?
Amikor Jojo kinyitotta az ajtót lágy akkordok hangja szűrődött ki rajta.. Gyertyák mutatták az utat.. Ez az Jason csak így tovább, csak azt nem értem miért a raktár szobába vezet... Mire készülsz haver, remélem nem csinalszhülyeséget.
Jojo megtorpan az ajtó előtt.Amikor kinyitotta az ajtót a szám is tátva maradt.. A szobát átalakították, a falak kékek a dobozok helyett baba butorok:pelenkázó, babaágy, egy rendes ágy, egy hintaszék, macik és egy szekrény tele babaruhával... Mindennek a közepén pedig Jason állt és énekelninkezdte a dalt amit reggel írt:(ezt a,, dalt,, különböző versekből raktam össze, nem én írtam)Minden éjjel azt álmodom, hogy mellettem állsz,
szerelmes szavakra s forró csókra vársz.
Simogató pillantásod érzem ajkadon,
olyan ez mint a valóság csak kár hogy álmodom.
Sötét éjjel édes álom hamar tova száll,
felébredek és a szívem vadul kalapál.
Körül nézek és te nem vagy sehol se s ettől szenvedek,
mert szeretném ha velem lennél mindig csak velem!Ref:
Szeretlek Édes, szeretlek Téged,
szeretni foglak, amíg csak élek.
Kezem reszket, szívem nehéz,
Szeretlek Téged, ennyi az egészÖröm és bánat együtt van a szívemben, egy könnycsepp csillan meg a szememben. Ha megkérdeznéd mi bajom, csak annyit mondanék: HIÁNYZOL, de nagyon!
Halkan kopog az eső az ablakon,
bár lenne minden cseppje csókod az ajkamon.
Dörög, villámlik, háborog az ég,
nem tudom meddig bírom nélküled még...Sosem tudtam eddig, milyen szép az élet, mióta ismerlek, azóta élek!
Szívem lágyan összedobban, szeretlek téged napról-napra jobban.Higgy mindent, csak azt ne, hogy feledlek!
Feledj mindent, csak azt ne hogy szeretlek
Ref:
Szeretlek Édes, szeretlek Téged,
szeretni foglak, amíg csak élek.
Kezem reszket, szívem nehéz,
Szeretlek Téged, ennyi az egész,, Hazudtam másoknak, hazudtam eleget.
Hazudtam magamnak is mindent, amit lehet.
Elmondtam százszor, hogy minden frankó és kerek.
Nem voltam más, csak egy szélhámos kis gyerek.
Túlzott egoizmus, önbizalomhiány.
Szeretetre éhes ember, ki azt hitte, hogy zsivány,
de nem voltam az, inkább csak egy bolond.
Hitevesztett, aki minden álmáról lemond.
Aztán jöttél te, halálos tavasz.
Minden megváltozott, nem hittem, hogy te is akarsz.
Mert én akartalak téged, ez nem volt kérdés.
Szerelmes lettem, ez volt a legelső lépés,, {Horvát Tamás}Szerintetek Jojo mit szól ehhez a bocsánatkéréshez? Ti mit szólnátok?
Remélem tetszik az új rész.. Puszii mindenki.. 😘🙊😘🙊❤️🙊☺️💎
KAMU SEDANG MEMBACA
Ha a sors ùgy akarja..
RomansaEgy lány,egy döntès ,egy új kezdet ès minden megváltozik A nevem Maya Joe Skyler .17 èves vagyok es van egy szerető családom, van egy hugom Viki de mindig is szerettem volna egy bratyot akivel hülyülhetek kedvemre,megvèd ( nem mintha kellene elègg...