14.Ez nem igaz

1.6K 122 2
                                    

Reggel mikor felèbredtem Jason már nem volt mellettem.Azt hittem ,hogy a szobályában lesz de nem volt ott.Lementem a konyhába de ott se volt.Körbejártam az egèsz házat de aemmi.Aztán megelègeltem ès elmentem kèszülődni.Letusoltam a hajam begöndörìtettem ès egy kis natur sminket tettem fel.Majd kiválasztottam a mai ruhám.

Hìvtam Ramit meg Miát ,hogy majd beszèlnünk kell 6 szem közt

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Hìvtam Ramit meg Miát ,hogy majd beszèlnünk kell 6 szem közt.Erre teljesen bezsongtak.Majd elindultam a suliba.

A suli előtt a lányok mikor meghallották ,hogy mi törtènt sikongatni kezdtek.Mindenki minket nèzet de minket nem èrdekelt.Aztán megèrkeztek a fiuk.
-Sziasztok csajok-pusziltameg Ramit Josh.
-Hali-Dylen is szintèn ùgy köszöntötte a barátnőjèt mint Josh.-Mire ez a nagy sikìtozás?
-Semmi -vágtam rá talán kicsit túl gyorsan de ha nem tettem volna akkor a csajok kikotyogták volna .
-Okeee..-nèzett furán rám Ricsi.
-Jason hol van?-kèrdeztem.
-A szekrènyènèl van ,mièrt?-mondta Josh.
-Csak máma mèg nem láttam.-mondtam ès belevörösödtem annak az emlèkèbe hogy mi törtènt mikor utoljára láttam.
A fiuk furán mèregetni kezdtek de nem szoltak semmit.
-Oke ,megyek ès megkeresem azt az irto jo fej bátyám(ironia😂).-mondtam kinosan nevetve.
-Oki-mondta Rami.
Ezzel bementem a suliba.Amiota a fiukkal logunk mindenki köszön nekünk de komolyan mindenki.Elèrtem a sulis szekrènyekig de amikor Jasonèhoz èrtem ,a szemeimet ellepte a könny ès ekkor tudatosult bennem ,hogy milyen hülye voltam ,hogy odaadtam neki az ártatlanságom .Csak kihasznált.
-Bunko paraszt.Hogy lehetsz ilyen szemèt?Èn biztam benned.-orditottam rá.Akart valamit mondani de nem hagytam neki-Azt hittem ,hogy tènyleg számìtok valamit neked ,de ugy látom ,hogy a hugod neled semmit se számit.Soha többè ne szólj hozzám soha.
Ezzel fogtam magam ès időt sem adva neki a magyarázatra kirohantam a suliból .Amikor a többiekhez èrtem már zokogtam.Amikor a többiek megláttak mind aggodva nèztek rám.
-Mitörtènt pöttöm?-kèrdezte Ricsi.
-Jason törtènt.-szipogtam-Egy utolso szemètláda.Többet látni se akarom de mivel egyházban lakunk úgy nehèz elkerülni de nem èrdekel ha kell elköltözök csak többè nekeljen látnom azt a szemetet.-mondtam kikelve magamból.
-Mesèlj picur-mondta Dylen.Igen mivel èn vagyok a legkissebb a csapstban ezèrt a fiuk becèznek de csak nagy ritkán.Szerencsère.
-Bementem ,mert valamit megkellett volna beszèljünk ami nagyon fontos lett volna-nyomatèkosan a lányokra nèztem ,hogy nehogy elszolják a tegnap esti kalandom.Szerencsère bolintottak ,hogy megèrtettèk.
-Mi lett volna az?-kèrdezte Josh.
-Nem lènyeg-vágtuk rá egyszerre lányokul.A fiuk felkapták a fejüket ahogy rájöttek ,hogy Rami meg Mira is tudja csak ők nem.
-Na jó csajok most elmondani-szólt ránk Ricsi.
-Nem lènyeg-mondtuk megint egyszerre.
-Ha ennyire titkoljátok biztos ,hogy lènyeges.-mondta Dylen.
-Nem lehetne hanyagolni ?-kèrdeztem könnyezve ès szipogva.A fiuk intettek ,hogy nem.-Okè...Tegnap este..hát...izzè...ne na skacok ez olyan ciki.Nem lehetne hanyagolni?-kerdeztem őket.
-Mond el Jojo vagy Ramiból ès Mirából szedjük ki.-mondta Josh.
-Csajok nem segìtenètek?- nèztem rájuk .Ők bolintottak majd egyszerre szólaltak meg.
-Tegnapeste elvettèk Jojo szűzessègèt.
-Hogy miiiiii?- kèpedtek el a fiuk.
-Az a seggfej Justin megfegtetett- kèrdete -Ricsi.
-Nem dehogy.Szakìtottam vele tegnap.-mondtam
-Jason tudja hogy már nem vagy  szűz?-kèrdezte Dylen.Erre úgy elvörösödtem ,hogy egy paradicsom is megirigyelnè.
-Igen tud róla ,ès ezt akartam megbeszèlni vele de amikor a szekrènyekhez èrtem...-kezdtem el megint sìrni.-lattam...csó...csóko...csókolozni ...E...Emi...Emilyvel.-kezdtem megint bömbölni.
A lányok szemèben aggodalom ès harag gyült össze.A fiuk nem èrtettèk ez mièrt baj.
-Ez mièrt akkora baj?-kèrdezte Ricsi èrtetlen fejjel.
-Mert tegnap Jojo  rányitott a csókolozó Emilyre ès Justinra.Emiatt szakìtott Justinnal ès a báttya segìtett neki megvigasztalta ,összeveszett Justinnal ès majnem beverte a kèpèt ès Emilyt is lehordta.Erre most Jojo szeme előtt csokolozik vele.-mondta Mira.
-O oooo-mondták a fiuk.
-Ès mert ő vette el Jojo szűzessègèt.-mondta nemes egyszerüsèggel Rami.A fiuk elkèpedtek.
-Miii vann?--kèrdeztèk egyszerre.
-Jojo....?-jött egy hang a hátam mögül.

Remèlem tetszik 😘😘bocsi ,hogy csak most hoztam rèszt de nem volt időm.Lèciiii kommenteljetek .Kiváncsi vagyok a vèlemènyetekre😊😊😊💗😘🙊puszi mindenki😘😘💗💗😘😘😘

Ha a sors ùgy akarja..Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ