Mi lehet

1.1K 86 8
                                    

Először is ..Bocsi ,hogy ennyit kestem ,vagyis nem irtam részt se semmi csak sokat tanultam de jo hir ,hogy megvolt az eredménye.(szerk.Nem mintha barkit is éerdekelne mi van veled Jojo)        Na de a lényeg ,sikerült mmegcsinalni a facebook oldalt aminek végül az lett a neve ,hogy ,,Ha a sors úgy akarja..,, és a könyv boritoja a profil szoval nyugodtan keresettek rá és irhattok üzenetet vagy barmit.Ha minden jol megy ott fogok majd ilyen nem kivánatos hosszu bejegyzeseket tenni,hirek,köszönet,szünet vagy barmi amit tudnotok kell.  Na de nem is huzom tovább a szóóóóóóóttttt.:* :)) :) :*<3

-Igen Jojo kellett-r0h0g0tt a fülembe Rami.Na de ha ez nem lett volna elég berontott a szobába a másik 2 félnotás is .Mira és Zoe.Jason csak röhogott a kinomon ,de a sokatmondo pilantasom sem hallgatta el egészen addig mig a srácok is be nem rontottak.Na itt mind kettőnk feje vörös volt.Jasonnek a dühtől ,nekem a ,,szégyentől,,.Úgyan is én csak 1 bugyiban és 1 haspoloban voltam,amit a fiuk hamar eszre is vettek de sajna Jason gyorsabb volt náluk.A fiuk már fordultak volna ki de Jason még jocskán rájuk kiabált.                                                                                                              -Most komolyan,nem tudnátok kopogni?Én se nézem a csajaitokat bugyiban basszus.Huzzatok kifele de azonnal vagy szetrugom a hülye hátsofeletek,értve vagyok?  -kiabálta.A fiuk úgy mentek ki hogy konkrétan egymást ütotték le.Először mi lányok megszeppentünk,majd összenéztünk és elröhögtük magunkat.Jason csak értetlenül nézett ránk.-Most mi van?                         -Jason szivem,szerintem már mind láttak engem és a csajokat bugyiban meg melltartoban-nevettem.Jason elképedt és valami sokk féle ült ki az arcára.Na igen ő az én szivem csücske csak kicsit hülye szegény.Na jo nem az de akkor is félre értette mit akartam mondani ,na ezen még jobban kezdtünk nevetni.-Nem úgy szivem ,hanem a strandon,tudod én a fürdőruhára gondoltam.-Na igen itt rendesen hallatszott ,hogy koppant amikor leesett neki ,hogy miről beszélek.Éssss ő is elröhögte magát.-Na de most kifelé,felkell még öltözzek,1,2...-mondtam és tapsoltam,ugyan is még mindig a ruhákkal a kezembe és a csajokkal a hátamon kiterülve voltam az ágyon.A csajok feltápázkodtak és kiakarták lökdösni Jasond de persze ,hogy az én hercegem nem tudta megállni szó nélkül.                                                                                                                        -Most miért?Már úgy is láttalak ruha nélkül....-nyavajgott.Na erre elpirultam,Jason győzztesen vigyorgott a csajok meg csak röhögtek rajtam.                                                                                       -Kössz szépen életem-probáltam gunyos lenni de nem jött össze.De mielőtt kiröhöghetett volna ujra ,ismételten elkapott a hányinger és őket félrelökve rohantam a fürdőbe ahol,pont mint előző nap,kiadtam mindent és ugyan úgy,Jason aszisztált,vagyis fogta a hajam,a többiek meg aggodalmasan figyeltek az ajtoból.                                                                                                                        -Hercegnő,nem kellene orvoshoz menni ,hogy ez mitől lehet?-kérdezte Jason.-Kezdek aggodni,hogy ez nem normális dolog szivem-mondta és homlokon puszilt.Én felálltam és fogatmostam.                                                                                                                                                                         -Dehogy kell.Jol vagyok ez csak utohatás és mellesleg tegnap jöttem ki a korházbol szoval tuti,hogy nincs bajom ,mert akkor nem engedtek volna ki és nem kéne ma suliba mennem-na és itt leesett,nekem ma  suliba kellet volna mennem.-skacok a suli.Nekem suliba kellet volna menni,ahogy nektek is csajok.-mondtam egyre kétségbeesettebben.nem hagyhatok ki még egy napot mert arra már nem kapnék igazolást.                                                                                                                   -Tudod Jojo van annak előnye ha a pasijaink már nagykoruak,és felelhetnek értünk.-kacsintott rám Rami.                                                                                                                                                                 -Komolyan a fiuk fogják igazolni a napot?-kérdeztem hitetlenkedve.-Na jo ,erre nem számitottam,de akkor kezdődjön a csajos nap,csak felöltözök-kiindultam a fürdőből ahol még mindig voltunk ,de eszembe jutott valami ezért még vissza fordultam az ajtoban és a fiuknak cimeztem a mondanivalomat-Fiuk nem szeretnenk ha az elnne a vége a napnak ami a multkorinak,szoval szépen fogtok viselkedni ugy-e?-kérdeztem.Mi csajok komolyan néztünk a fiukra akik csak röhögtek a megjegyzésemre ,de amikor láttak ,hogy komolyan gondolom és a csajok is, elkomolyodtak .                                                                                                                                                       -Jojo túl fontosak vagytok nekünk ahoz ,hogy még egyszer elveszitsünk titeket.Bármit megtennénk értetek és a bérmi alatt tényleg bérmit éertek.A multkori eset  se a mi akaratunkból volt.A csajok másztak ránk-közölte Jason és a mondandoja végen a srácok odajöttek és megcsokoltak minket,mármint mindenki a barátnőjét csak ,hogy felreértés ne essék.-Szeretlek-sugta ajkaimra Jason.-Mindennél és mindenkinél jobban.-azzal adott még egy csókót.                      -Én is-és most én csókóltam meg őt.Amikor végre elváltunk egymástól láttam,hogy a többiek már nincsenek itt ,vajon mikor mentek ki?,na mindegy,hamar elmentem öltözni és kezdődhetett is a csajos nappp...



Sziasztok remelem tetszik ,és a szokásos ,hogy kommentbe irjatok véleményt.Haggyatok nyomot magatok utanÉÉÉÉÉÉsssssss ne felejtsétek a facebook oldalt se.                                                  Puszi mindenkiiiiiii  :* :* :* :*              

Ha a sors ùgy akarja..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora