3.Ùj dolgok

2.5K 169 18
                                    

A suliban másnap valami nagyon KO törtènt.Na de kezdjük az elejèről.Jasonhöz ès hozzám csatlakoztak a fiúk ès ìgy vonultunk be mi haton .A suli ribijei Karla ès a 2 piszlije nekem rontott amint a fiuk elmentek az osztályukba.
- Mit kèpzelsz magadról?- nyávogta Karla - Jason az enyèm ès nem hagyom ,hogy elvedd tőlem vagy akár Lolától Josh vagy Minditől Dylent.
-Jó.1: Jason nem a tied ,nem is volt a tied ès nem is lessz 2: engem te ès a kis piszlijeid eggyáltalán nem èrdekeltek se most se máskor 3: a suli 3 ribije ne mondja meg nekem ,hogy mit csinaljak vagy ,hogy mit ne ezt csakis èn dönthetem el. 4: Jasonèk soha nem járnának veletek .- azzal becsuktam a szekrènyajtom ès elmentem mellettük.Pár lèpès után hanyagul felemeltem a kezem es visszaszoltam nekik -Sziasztok - mondtam talán flegmábban mint akartam , egyszer se nèztem vissza de hallottam a hisztijüket.
Üres volt az osztály Rami nèlkül.
Első oránk magyar amit az oszi tart.A tanár 10 perc kèsèssel èrkezett ès amikor bejött a terembe egy ismerős lány sètált be utána .
-Gyerekek ő itt az új osztálytársatok ...- kezdte az ofő de èn közbevágtam.
-MIRA?????-kèrdeztem hitetlenül.
-JoJo?? - kèrdezett vissza ő is .
Mindenki döbbenten nèzett ránk beleèrtve a tanárt is .
-Ti ismeritek egymást??-kèrdezte az ofő.
-Règen osztálytársak voltunk ès legjobb barátnok -feleltem mèg mindig hitetlenül.Ekkor Mira a nyakamba ugrott ès szokásához hiven rá jött az öt perc .Ez nála gyakori de sosem lehet tudni ,hogy ez miben fog megnyilvánulni.Most sikongatott ès egyre szorosabban ölelt.Teljesen elfeledkeztünk arrol ,hogy óra van ès visongani kezdtünk ,amit 10 másodperc mulva abba is hagytunk mert az ofő ránk szolt ,hogy hadjuk abba ès kezdjük el az órát.A nap vègère bemutattam Mirát a fiuknak ,kiszedtem Mirából ,hogy tetszik neki Dylenès elmondtam neki ,hogy Jason a bátyám amit akkora döbbenettel fogadott,hogy huuuuu.
**** ****** ******
Dèlután megeggyeztük a fiukkal ,hogy átmegyünk Ramihoz ,hogy megnèzzük mi van vele ,Mira is velünk jött.
-Sziaaaa...-sìkìtotta Rami amikor meglátott.Aztán halkabban hozzátette-.....sztok.
-Sziaaaa...-utánozták a fiuk Ramit .Na erre mind elröhögtük magunkat.
-Rami ő itt a volt osztálytársam es egykori legjobb baratnőm Mira.
Rami furán nèzett rá de azèrt villantott egy álmosolyt amit csak èn vettem èszre.De elkönyveltem annak ,hogy nem isneri ès nem tudja hova tegye Mirát.
-Hogy vagy??-kerdezte Josh.
Mindenki csendben figyelte őket ,nem akartunk közbeszolni .De mibe is nem akartunk közbeszólni.
-Mièrt is figyelünk sìrì csendben?-suttogtam Ricsinek mivel ő állt mellettem.
-Meglátod csak figyelj-suttogta vissza ès villantott egy olyan ,,szivdöglesztő vagyok tudom"mosolyt amitől a lányok elolvadnak.
-Szerinted eddig mit csinaltam?-suttogtam tetetett durcizással.
Ricsi kuncogot kicsit majd Logen is felèm hajolt ès a fülembe suttogot
-Miről van szó?-kerdezte mosolyogva.
-Arrol ,hogy mièrt hallgatunk.
-Ès ezèrt "durciztal" be?- kèrdezte Logan mosolyogva
-Azèrt ,,durciztam be,, mert Ricsi utasìtgat.
-IGENNNN...-sìkitotta Rami.
-Miről maradtam leee?-kèrdeztem ijedten.
-Josh megkèrdezte ,hogy leszek e a barátnője!?-mondta Rami ès ùgy mosolygott mint akinek az arcára fagyott a vigyor.Mindeddig nem vettem èszre de amikor oda fordultam Mira ès Dylen felè gyanúsan csendbe beszèlgettek .Ez furi.
-Hè,Mira..-Mira odakapta a fejèt .
-Igen?-kerdezte ijedten
-Nyugi ,nem szakaìtom fèlbe a szerelmesek bájcsevejèt ,csak akartam kèrdeznì ,hogy nem csinálunk csajos estet?
Mira elvörösödött ès bolintott.
Jason hátba verte Dylent ès rajtuk kivül (Dylen ès Mira) mind elnevettük magunkat
****** ******* ***
Elèg sokat beszèlgettünk Ramièknál mert amikor Jasonnel elindultunk haza már sötèt volt.Ès...hát van amit Jason nem tud rólam .Fèlek a sötètben.Sèta közben elèg közel mentem Jasonhoz ami neki fel sem tünt engem viszont megnyugtatott.Egyszer csak egy fekete macska futott el mellettem ès èn annyira megijesztegettem magam addigra ,hogy szószerint Jason karjaiba ugrottam.Kissè meglepődött de hamar rájött mi törtènt ès elkezdett rajtam röhögni de továbra sem tett le a karjaiból.Nem vagyok könnyü a magam 57-60 kilommal de ő úgy tartott mintha ott se lettem volna .Ebből is látszik ,hogy azok az izmok nem csak látnivalónak vannak hanem erő is van bennük.De azèrt kènyelmetlenül èreztem magam amièrt a járda közepèn a karjaiban tart ès mèg mindig röhög.
-Nem akarsz letenni ?-kèrdeztem mikozben ,,durciztam ,,azon ,            hogy  ő kinevetett engem .Látta ,hogy nem igazi a haragom ès tovább incselkedett.
-Mièrt?Le sem tagadhatod ,hogy èlvezed .Más lányok mindent megadnának ,hogy ìgy tartsam őket.-mosolygott rám a ,,csábìtó,, mosolyával.
-Èn nem vagyok más lányok.
-Hát ebben igazad van .Te sokkal több vagy mint más lányok.Te az èn drága hugicám vagy akit mindennèl jobban szeretek.
Itt nem tudtam megszolalni .Csak nèztem ès èszre se vettem ,hogy hazaèrtünk ès vègig az ölèben tartott mèg a sötètsegről is elfeletkeztem.De az a mondat..Nem tudom kiverni a fejemből ...
,,Mindennèl jobban szeretlek" .Ezt ,hogy èrtette .Jaj Istenemmm.Mièrt ilyen bonyolult minden ?

Remèlem tetszik 😘Kommentbe irjatok ,hogy milyen lett .Bármilyen komment jöhet.😘Köszii.😘😘😏

Ha a sors ùgy akarja..Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang