Jason szemszöge....
A lánykèrès nagyon stresszesz dolog.Hallottam ,hogy a lányok megjöttek ès a kocsiajtok csapodását is.Hallom ahogy beszèlgetnek de nem èrtem mit mondanak..Hallom a bejárati ajto nyitodását..Ezek szerint Jojo elindult..
Vajon igent fog mondani?A lányok tegnap azt mondták ,hogy nyugodjak meg mert bolond lenne nemet mondani.
Visszaemlèkezès
-Vajon igent fog mondani?-kèrdeztem a lányokat miközben Jojo a fürdőben kèszülődött.
-Jason ,mindenkinèl jobban ismerjük a barátnőnket ès tudjuk ,hogy te vagy az első ès egyben utolsó szerelme is.Annyi ideig álmodozott kettőtökről ,hogy bolond lenne nemet mondani.-nyugtatott meg a három lány.
-Istenem bárcsak igazatok lenne-mondtam ,pont időben mert Jojo belèpett a szobába a lehető legnagyobb mosollyal az arcán amitől automatikusan nekwm is mosolyra görbült a szám.
Visszaemlèkezès vègeAhogy a gondolataim ujra visszatèrtek a jelenbe ,meghallottam èletem szerelmèt ahogy az ajtóban szipog.Gyorsan fèltèrdre ereszkettem a gyürüvel a kezembe ,amit akkor vetrem amikor Jojo korházban volt.
Amikor benyìtitt a kezèt a szája elè kapta ès megjobban potyogni kezdtek a könnyei.A barátaink a hátamögött álltak ès minket nèztek.A lányok könnyes szemekkel figyeltèk Jojot a fiuk pedig bátorìtólag mosolyogtak rám.Már vagy 1,5 perce áll előttem nèmán.Hát akkor ez eldőlt ,nem akar a felesègem lenni.Èppen felakartam állni amikor picit megrázta a fejèt,a nyakamba ugrott ès elkezdte hajtogatni ,hogy igen ,igen,igen amig a számat az övère nem tapasztottam ès ajkaink lassu táncba nem kezdtek.A többiek a hátunknál eljenzèsbe kezdtek a hátunknál..
A fiuk szokásszerit szivattak.
-Hát haver nem gondoltam volna ,hogy te hajtod először igába a fejed közülünk..- röhögött Dylen.
-Haver ,jol vigyázz rá mert most nem akárki mondott igent arra ,hogy veled marad-fenyegetett meg Josh.
-Olyan mintha a hugunk lenne ès neked tènyleg a ,,hugod".Ha baja leasz velünk gyülik meg a bajod.
-fenyegetett meg Ricsi.
-Srácok Jojo mindennèl fontosabb bekem,úgy fogok vigyázzni rá mint a kèt szememre.-mondtam megnyugtatáskènt.Azzal megfordultam ès elindultam èletem szerelme felè,ès a vigyort a kèpemről nem törölheti le semmj.Vagy mègis.Amikor megláttam Jojo arcát aggodalom ès valami furcsa vèdelmi ösztön keritett hatalmába.Rami is aggodó arcot vágott ami ,elegendő volt ,hogy Jojo sápadt fehèr arcát,csillogo szemeit bajnak tudjam be.
Jojo hirtelen fèlrelökte a lányokat az ajtóból ès kirohant.
-Rami mi van Jojoval?-kèrdeztem de már a lány után indultam.Amikor leèrtünk Jojo az eggyik bokormellet adta ki az aznapi kajáját.Rami odanyujtott neki egy palack vizet ès egy rágot.Csak nekem gyanus vagy Rami tènyleg tud mindent.
-Jojo,most azonnal elmodott mut mondott az az orvos vagy nem tudom mit csinálok..-mondta Zoe de rögtön a szájára tapasztotta a kezèt.
Milyen orvos?-gondoltam.
-Na jo srácok menjünk be-mondta Jojo ès mi szó nèlkül tettük amit mond.
Amikor mindenki elhelyezkedett Jojo leült a kis asztalhoz ès nekifohott a mesèlèsnek.
-...az orvos Logen volt.-mikor ezt kimondta valami fèle öröm fogott el ,hogy az a hülye vègre visszajött.
-Szivem,nagyon mèrges voltam rá,de attol mèg a barátunk ès megbántam ,hogy hagytam az indulataimat eluralkodni.-mondtam mosolyogva ès odaültem mellè.-De folytasd.
Elmesèlte a vizsgálatot meg mindent de az utolso ket szava lesokkolt.
-...TERHES VAGYOK.-mondta fèlènken.Mind nèma csendben meredtünk magunk elè.A fiuk eszmèltek fel először ès kezdtèk ölelgetni ès ujjongani ,hogy keresztapák lesznek,a lányok is sikongattak ,hogy ők kereszt anyák lesznek.De èn csak magam elè meredtem ès gondolkozztam a nyilván valón ami senkinek nem esett le.Láttam a szememsarkából ,hogy Jojo engem nèz.Várja a reakciom.Na hát azt várhatja.A gyerekünket elvesztette..ezt az orvosok tanusìtják..Ès ez a gyerek..Sziasztoook itt az új rèsssz.Remèlem tetszik.Kommentbe irjatok vèlemènyt.Ès ne feledkezzetek meg a facebook csoportrol se.
Pusziiii mindenkiiiiiiii😘😘😘😘😘🙊😊😘🙊😊😊🙊🌞🙊🐜
KAMU SEDANG MEMBACA
Ha a sors ùgy akarja..
RomansaEgy lány,egy döntès ,egy új kezdet ès minden megváltozik A nevem Maya Joe Skyler .17 èves vagyok es van egy szerető családom, van egy hugom Viki de mindig is szerettem volna egy bratyot akivel hülyülhetek kedvemre,megvèd ( nem mintha kellene elègg...