Lista?

1.1K 85 20
                                    

-Szivem ,minden rendben?-kerdezte Jason  ahogy rám talált.
-Persze a wc fölè hajolva ,kiadok magambol mindent,az utohatásnak mar el kellet volna mulni,de azert tökèletesen vagyok.-vágtam oda meggondolatlanul ès zokogni kezdtem.Jason átölelt ès simogatta a hátam.- Szivem ne haragudj csak...teljesen ki vagyok.Akkor voltam ilyen utoljára amikor terhes voltam.Èn tènyleg...- ès belèm folytotta a szót egy csokkal.Amikor elváltunk egy grinaszt vágtam amin ő felkuncogott ,felhuzott a földről ès homlokon puszilt.- Jason fujj.Most rókáztam erre te lesmárolsz.Ès nèg mellèje nekem undi.
- Hercegnő èrted bármi megèri .Ès nem haragszom ès megèrtelek.Engem is kezd aggasztani.De ha jövőhètig nem mulik el elmegyünk egy orvoshoz.Rendben?-kèrdezte amire csak egy bolintással feleltem.-Na gyere hercegnőm menjünk vissza már biztos hiányolnak.-homlokon puszilt ès a vállam átkarolva huzni kezdett kifele.
-Szivi ,először inkább fogat mosok ès utána megyek èn is ,oke?- kèrdeztem.
-Rendben-azzal kaptam mèg egy puszit ès  azzal kinent.Fogatmostam ès utána lementem a többiekhez buliznii.Igaz a piára rá se tudtam nèzni mert konkrètan öklendezni jezdtem de bepotoltam kajával.4× annyit ettem mint Rami ,pedig rami tènyleg bármikor ,bármennyit tud kajálni.Mindenki döbbent fejjel nèzett rám.
- Most mièrt?Èhes voltam.- mondtam ártatlanul ès megvontam a vállam.Jason probálta menteni ami menthető.
- Skacok kèső van ès a csajoknak holnap suli.- mondta a hercegem ès puszit nyomott a fejemre.
- Jasonnek igaza van,vigyük haza a  csajokat.- mondta Dylen.Hát ezzel a tervel csak annyi baj volt ,hogy mi eggyütt akartunk aludni ès mivel èn hisztis voltam meg mèg mindig èhes ès a csajok kissè ittasak ezèrt az lett ebből az egèszből ,hogy a fiuk a ksnapèn ès a vendègszobákban meg Jason hálojában helyezkedtek el mig a csajok nálam.
- Hiányzik Josh.Itt aludhat velem ?- kèrdezte Rami.
- Ès Dylen- mondta Mira.
-Ès Ricsii- mondta Zoe.
- Lányok van egy ötletem.Küldjük fel Dylent az èn szobamba ès mi menjünk le de minden takarot ,paplant ,párnát,lepedőt mindent hozzatok- odalent találkozunk. - mondtam.A csajok a haditerv hallatán ujjongani kezdtek de sikerült elcsendesedniük mikor mondtam ,hogy a fiuknak nem szolhatunk mert ez meglepi.Elindultam ki az ajton ès a csajok azt tettèk amit mondtam.Èn eközben besurrantam Jasonhöz aki fürdött mert hallottam a viz csobogást.Tökèletes.Töle is elszedtem minden ágyneműt ès levittem a csajokhoz.
- Lányok ide lent el tolunk mindent ès a szőnyeget beboritjuk paplannal meg mindennel ,hogy puhább legyen.Zoe ès Rami.Ti kunyizzátok el Joshtol ès Ricsitől az ágynemüket.Mi addig elpakolunk.
Mire Ramièk visszaèrtek mi már neki fogtunk az ,,ágyazásnak,,.
Amikor kèszlettünk a fiuk hangos szitkozodásaira lettünk figyelmesek.
- Hová lett az ágynemü.- kiálltották egyszerre majd efyszerre jelentek meg ,egy szál boxerben,a lèpcső kanyarban.( sorry ezt nem tudom ,hogyhìvják de remèlem èrtitek mire gondolok)
- Csajok mit müveltetek?- kèrdezte Josh furán nèzve a főldőn az ,,ágyat,,
- Itt alszunk mindannyian mert hiányoltunk titeket.Jojonak támadt ez a remek ötlete ès tádámm.- mondta Rami.
- Kössz Rami- morrogtam jökedvüen dühöt tettetve.
-Èn benne cagyok csajok- ölelte át derekam Jason,majd a nyakamba puszilt amitől kirázott a hideg.- De mostmár alvás mert nektek holbap suli ès a holnapot nem igazoljuk le- kacsintott mire nevetni kezdtünk.
Ezután mind párossával negyedmèter távolságra lefeküdtünk ès betakaroztunk ès ősszebujtunk.

*****                 *******
Reggel az èbresztôre keltem amit azt hittem kivágok az ablakon.Mèg mindenki joizüen alud.Ez nem igaz ,mièrt vagyok èber alvó? A legkisebb hangra is felèbredek .
-Skacok kelès van.-kezdtem keltegetni a többieket .
-Mmmmm-mocorgott párnába nyomott fejjel Jason.
A csajok felèbredtek ès elkèszültünk.A fiuk mèg mindig huzták a lobőrt.
-Szivem -suttogtam Jason fülèbe aki mèg mindig fejjel a párnában volt. -Mi elmentünk suliba,dèlután jövünk ,kaja a hütőben.
-Szeretlek szivem-mondta miközben felemelte a fejèt a párnából,ès megcsókolt.
***      ***********
A suliban huu irto sz*r volt.(nem mintha nm irtam volna már ennèl csúnyább szót de na😂😂😂)Mindenki lesajnáloan,szánalommal ès megvető gunnyal nèzett rám.
  Amikor belèptem a suliba Emily gunyosan mosolyogva odalèpett mellèm a hasamra nyomta a kezèt ès kiabálni kezdett.
-Ez Rug.Nem úgy volt ,hogy elvetèlt?Ja várj lehet ,hogy azóta megint felcsinálták.-mondta ès mindenki röhögni kezdett,nekem meg a kisbabám elvesztèsènek emlèkère könnyek csorogtak le az arcomon.Termèszetesen Emily ezt is fèlre èrtette ès úgy vette ,hogy megbántott ès miatta sirók.-Ezután megtanulod ,hogy kibe köss bele vagy ronts el a hirnevèt.-azzal tovább állt.
A csajok èrtettèk miről van szó ès egèssz nap vigasztaltak amit Emily egy önelègült vigyorral figyelt.
-Jojo nem lessz semmi baj mi mindig itt leszünk neked ,ahogy a fiuk ès Jason is.
Ez a mondat olyan jol esett .De valami megint közbe kellet jöjjön.Rohanni kezdtem ki a tetemből ès a többiek a nevem kiabálták...

Sziasztok vègre sikerült helyrehoznom a wattpadomat.kiderült ,hogy ki kellet jelentkezzek majd visssza de a lènyeg h megoldodott.
Na itt az újjjjj rèsz.Kommentbe vèlemènyt irjatok ès megemlìtem a facebook csoportot . A neve ,,Ha a sors úgy akarja.." ès remèlem ti is benèztek.
Pusziiii mindenkiii😘😘😘😘😘😘😘😘💋😉😂😂😘😘😊😊😊🙊

Ha a sors ùgy akarja..Onde histórias criam vida. Descubra agora