Sátor a javábol

1.4K 101 6
                                    

Na jo ,ez volt èletem egyik lefrosszabb ötlete.
Mivel alapjában fius lány vagyok jol kezdödött a reggel mert motrokkal mentük ès állati jo volt,mèg ugy is ,hogy Jason mögött ültem.Sátrazni egy kisebb erdő szèlre mentünk ami kb 2 orányira volt a várostól
A fiuk felvertèk a sátrakat ,addig a lányok elmentek fát gyüjteni ami persze egy traccs partiba ment át.
-Na mi van közted ès Ricsi közt?-kèrdezte Rami Zoetol.
-Hát izzè,..asszem járunk- mondta ès belepirult .Mi ujjongásba keztünk,tőlünk zengett az egèssz erdő.
-Ti miota jártok Dylennel ès Joshal?-kèrdezte Zoe ,hogy elterelődjön rola a tèma.
-Èn kb 3 hónapja vagyok Dylennek-mondta Mira.
-Èn meg 4-5 hónapja Joshal -mondta Rami.
-Hü,az nem kevès,bárcsak nekem is ilyen sokáig tartana.-gondolkodott hanngosan Zoe.
-Ricsit ismerve fog is .-mondtam biztatoan,de kár volt megszolalni.
-Na okostolyás veled ès Jasonnel mi van?-vigyorodott el Rami.
-Öö...mondjuk a bratyom?-kèrdeztem èrtetlenül,pedig nagyon is jol tudtam mire èrti.
-Aha ,ès ezt most higgyük is el.-mondta Zoe.-Nálunk láttalak csókolozni ,egy ágyban alunni,kaptál ajándèkot ,miattad verekedett,majdnem öngyilkos lettèl miatta ,soroljam mèg....-fèlbeszakìtottam
-Oke ,oke de ezen már tul vagyunk.Csak ès kizárolag tesok vagyunk.-mondtam.
-Ès ezt ő is tudja?-kèrdete Mira.Hogy ő sose tudja befogni a lepènylesőt..
-Mit gondolsz mièrt jöttetek előttem haza?-kèrdeztem vissza.
-Ès egyáltalán nem zavarna ha máslánnyal lenne?-kèrdezte Rami.
-Nem-vágtam rá de valojában ez járt a fejemben..,,Nem zavarna,megőrülnek,kinyirnám a kis ribit aki csak hozzá èr" de ezt mègse mondhattam hisz már lezártam,legalább is azt hittem-Csajok ebből úgy se lenne semmi higgyètek el.
-Jojo,mind ketten szenvedtek ez egyikőtöknek se jo.-monfta Zoe.
-Tudom de nincs más választásom.-mondtam halkan.
-Mindig van más választásunk csak akarni kell.-mondta Mira.Vègre egy okos gondolat.(szerk.lècci Mira ne nyirj ki csak viccelek😂😂😊🙊😱🙌🙌)
-Lányok ez nem ìgy megy.-mondtam de mielőtt bármelyik is megszolalhatott volna közbeszoltam.- Elèg fát gyüjtöttünk,jesszünk rá a fiukra kicsit.
-Èn benne vagyok -dörzsölte össze ravaszul a kezeit Rami.
-Mit szolnátok ha mondjuk felmásznánk a fákra de azelőtt ledobjuk a fát a földre hogy úgynèzzen ki mintha elragadtak volna minket ès elejtettük a fát.A fáramászás után kezdjunk vonyìtani majd sikitani mintha farkasok támadtak volna meg.-mondtam.A csajok mind elvigyotodtak majd bolìntottak.Meg is csináltuk ,amint sikìtozni kezdtük a fiuk pár perc mulva lihegve nèztek körbe.Amikor megalátták a fát a földön ès a sárba taposott lábnyomokat ,majd a kis tappancsnyomot amiket az ujjainkal csináltunk rèmülten összenèztek majd a neveinket kezdtèk kiabálni. Csajokul majd megpukkadtunk amig probáltuk visszatartani a nevetèst .Amikor ugy gondoltuk ,hogy mindjárt szivinfarktust kapnak eltöhögtük magunkat ès a fiuk egy emberkènt nèztek fel rán.
-Ti vègig itt voltatok?-kèrdezte Jason meglepett arcot vágva.Erre mèg jobban röhögni kezdtünk.
-Igen èdes itt voltunk -feleltem kihivoan.
-O ìgy jáccunk cicuskám?-kèrdezett vissza Jason pimasz vigyorgás kisèretèben.A többiek tágranyilt szemekkel nèztek minket mire mi összenèztünk ès annyira kezdtünk röhögni az elkèpedt arcukon ,hogy èn megcsusztam ès nem volt idöm aellettem lèvő faágba kapaszkodni.Gyorsan zuhantam ,a nevetèsünk abbamaradt ès dermedt csend vette át a helyèt.Felkèstültem a kemèny fájdalmas èrkezèsre ám ehelyett valaki karjában landoltam.Jason.Megmentett,megint.
-köszönöm.mondtam hallkan.
*****\    *******
A tábortüznèl nevettünk ettünk ès beszèlgettünk.Itt dőlt el az is ki kivel alszik.Mindenki a párjával akart lenni ìgy mi Jasonnel egy sátorba kerültünk Ramitol ès Joshtol nem messze.
Lefekvès után Jason megprobált beszèlni velem-Jojo,mièrt távolodsz el ennyire?Èn mèg mindig szeretlek ès nem akrlak elveszìteni ,ès tiszteletben tartom ,hogy van barátod de csak szolj ha megbánt mert nem èli tul ha bármi bajod lessz.-mondta vègèt dühösen.
-Jason,mi Natel sose jártunk ,csak barátok vagyunk.
-mondtam nagyot sohajtva.
-Mi??????-kerekedte ki a szemei,de mielőtt mèg mondott volna valamit mèly ès hangos nyögès hallatszott nem messze tőlünk.
-Vannak medvèk elrefelè?-kèrdeztem ijedten ès közelebb bujtam Jasonhoz.
-Nem tudom -mondta ès vèdelmezően  átkarolta a derekam.
Ekkor egy másik hang megszolalt.-Hallkabban Josh-mondta Rami.
-Nem tehetek róla,annyira beindulok töled-mondta Josh.
Jasonnel összenèztünk ès elröhögtük magunkat....


Sziasztooook😘😘😭Remèlem tetszett.Kommentbe irhatsz vèlemènyt nyugodtan szovesen fogadok hideget meleget.
😄😄😊😊🙊másodzsor bocs a helyesirásèrt ami mèg pocsèkabb mint szokott😊😊😂😂pusziiii mindenkiii😄😄😘😘😘💗💗😍😉🙌😱😊🙊😄

Ha a sors ùgy akarja..Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang