8.Korház

2.1K 148 6
                                    

Jason szemszöge

Nem tudom mit csináljak.Jojo a korházi ágyon fekszik ès nem mozdul.Agyrázkódása van.Egèsz èjjel itt ültem mellette.Nem mozdultam el mellőle egy percre sem.Logenèk irtak ,hogy mindjárt itt vannak.
-Kèrlek ,mond ,hogy  nincs bajod ès minden rendben lessz.- fogtam meg a kezèt ,ès ráhajtottam a fejem a kèzfejère.
Párpec múlva egy  kezet èreztem a vállamon.Felemeltem a fejem ès Logen zöld szemeivel találtam szembe magam.Legördült egy könycsepp az arcomon de gyorsan letöröltem ès csak Logen vette èszre de ő csak elmosolyodott.
-Mi van vele ? -kèrdezte Rami siros hangon.
-Agyrázkodás ès esetleges memoria zavar.-mondtam elfolytott hangon.
-Ur Isten-mondta Mira ijedt hangon.A lányok sirni kezdtek mire Josh ès Dylen átölelte őket.Nem tudom mi van Dylen ès Mira között de ,hogy nem csak barátság az biztos.De most tul fárad vagyok ès kètsègbeesett ehez.Belèpett az orvos.
-Hogy van ?-kèrdezte a doki.
-Ugyanugy-feleltem letörten.
-Most már felkellene èbrednie ,nem èrtem ,hogy mi lehet-mondta a doki.Na itt már nem birtam .Nem eshet baja ,nem ez nem lehet.Ès ráadásul a szüleinket se tudom elèrni ès mióta elmentek nem is hìvtak csak pènzelnek ès kèsz.Már èrtem ,hogy Jojo mièrt volt ilyen fira mikor hozzájuk költöztem.Ez nem volt normális dolog ,Vikinek anyja helyett anyja volt ès tul fiatal volt mèg hozza de küzdött ès segìtett ahogy csak tudott ès vègül mindent ő csinált.A gondolataimból Logen keze a vállamon zökkentett ki.
-Haver nyugi itt leszünk ,segìtünk amiben csak tudonk,nem vagy egyedül.- mondta logen ès bátorìtóan megszoritotta a vállam.
-Kössz srácok ,ez rendes tőletek.-mondtam talán vèkonyabb hangon mint akartam.
-Haver egy család vagyunk ,ő a mi hugunk is.-mondta Josh ès mèg mindig a sirdogálo Ramit ölelte.
-Ìgy igaz haver-mondták a fizk egyszerre .
-Jason mi itt vagyunk ha kelk ,olyan mintha a mi hugunk lenne ,mintha az ikertesonk lenne.-mondta Mira de közben szipogott.Èszre se vettem de az orvos már règ kiment.
-Mit mondott a doki.-kèrdeztem .A többiek furán nèztek rám-Mi az ? Elgondolkoztam .
-Okè haver .Jojo agyrázkódása nem a legjobb a memoria hiány csak egy tünet  a másik ,hogy bármikor elájulhat.
-Nem nemnem..-ez nem lehet .
-Nyugi ez kezelhető.Megoldjuk ès elmulik..-probált nyugtatni Ricsi.
-Mnnmmmlg -hallottam egy èdes hangot ,a világ legszebb hangját.Jojo.Odakaptuk a fejünket.
-Ti kik vagytok.Ès hol vagyok ès miert vagyok itt .- mondtak ijedten.Lesokkoltam .Nem tudja kik vagyunk ès ,hogy mi van vele.
-Mi a barátaid vagyunk ,a legjobb barátaid + a bátyád .-mondta Logen.
-Nekem nincs bátyám.Ès hol vannak a szüleim?- kerdezte kètsègbeesve.
-Èn  vagyok a bátyád ès a családod örökbefogadott.Ők Amerikában vannak ketten maradtunk itt.-mondtam miközben a kezèèrt nyultam de elrántotta a kezèt.-Mi az utolso emlèked?-kèrdeztem.
-Az hogy holnap kezdődik a suli.-mondta.
-Hányadikba mèssz? -kèrdezte Rami.
-9-mondta
-Pont ez az èv esett ki neki.- mondta Mira.
-Mira te mit csinálsz itt?- kèrdezte Jojo.
-Egy sulibajárunk fèl ève csajszi.-mondta Mira mosolyogva.Rami odafutott hozzá ès megölelte.Jojo pár percig  ijedten nèzett magaelè aztán...aztán ..aztán olyan törtènt ami lehetetlen.
-Rami-mondta ès elkezdtek folyni a könnyei.Mind elkèpedve nèztük a kèt lányt.
-Ránk is emlèkszel?-kèrdezte Ricsi.
- Ne haragudjatok de nem.-mondta ès lesütotte a szemèt.
-Semmi baj -mondta Ricsi de a hangján hallatszott a csalodottság.
-Holnap már hazamehetsz-mondta Logen barátságosan.Jojo ránèzetf Logenre ès valami villant a szemèbe,ami nekem nem tetszett ,nagyon nem.Lognak is feltünt de nem szólt semmit csak bátorìtoan rámnèzett majd vissza Jojora.
Jojo sugott valamit Raminak mire rami csak nagy szemeket meresztett ès csak nèzte.Pár pillanat mulva Sutyorogni kezdtek ès a vègèn Rami visongva ugrálni kezdett .Na itt megijedtem.Mit mondhatott Joe Raminak?

Kösziii ,hogy olvasod a storym.Remèlem tetszik a törtènet,kèrlek kommentbe ird meg ,hogy  milyen lett ,legyen negativ vagy pozitiv nyugodtan ird meg a vèlemènyed .😘😘puszii mindenkinek😘😘💗😘😘

Ha a sors ùgy akarja..Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang